Recent een eerste keer geproefd en het was niet slecht maar blies me ook niet weg (niet dat ik dat verwachtte). Binnenkort nog eens eentje proeven maar er zijn inderdaad betere alternatieven voor mij (Gouden Carolus Imperial Blond of Chimay Groen). Ik heb hier een beetje een gevoel bij zoals bij Duvel 666 nl. dat het weinig meerwaarde biedt aan het Duvel-gamma. Over barrel aged versies kan ik mij niet uitspreken wegens nog niet geproefd maar naast de klassieke Duvel vind ik enkel de Duvel Tripel Hop een echte meerwaarde. Die vind ik ook zeer genietbaar, zowel Citra als Cashmere.
Het is er eigenlijk het seizoen niet voor maar dit weekend La Biere Bock van Dochter Van De Korenaar eens geprobeerd. Niet slecht maar ook niet super. Mede door dat licht rokerige dat er aan te pas komt. Ook de barrel aged versie geprobeerd en die vond ik wel veel lekkerder.
Het is er eigenlijk het seizoen niet voor maar dit weekend La Biere Bock van Dochter Van De Korenaar eens geprobeerd. Niet slecht maar ook niet super. Mede door dat licht rokerige dat er aan te pas komt. Ook de barrel aged versie geprobeerd en die vond ik wel veel lekkerder.

alsook XX Bitter