Finished BG's 8ste bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 23/2/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
Jezus, zo dramatisch heb ik nog nooit gespeeld. En iedereen kan het zien, want ik heb als eerste deelgenomen. Op de helft van mijn foute antwoorden wist ik wel het juiste antwoord, maar ik heb idioot veel fouten gemaakt door snel te willen zijn.
 
Jezus, zo dramatisch heb ik nog nooit gespeeld. En iedereen kan het zien, want ik heb als eerste deelgenomen. Op de helft van mijn foute antwoorden wist ik wel het juiste antwoord, maar ik heb idioot veel fouten gemaakt door snel te willen zijn.
Ge staat boven mij alleszins. Vond het een moeilijke deze week, veel vragen dat ik het echt gewoon niet wist.
 
2de plaats tot nu toe

Sorry mate, ik ben nu 2e. Slechts 300 puntjes achter Spoox die eerste staat (voorlopig, knap gedaan Spoox!).

Multi-selects zijn m'n ding wel niet, misschien daar in de toekomst beter enkel de dingen aanduiden waar je écht zeker van bent, krijg je dan nog een deel van de punten? Nu had ik een foute teveel aangeduid en had ik nul?
 
ja, je krijgt deel van de punten. Had er bij die ene vraag over Villainous ook maar eentje aangeduid en kreeg deel van de punten
 
Ik wil gewoon ff zeggen dat ik na de eerste vraag op de eerste plaats sta. :clap:

Zo, en nu ga ik de rest van de quiz doen. Wish me luck!
 
Sorry mate, ik ben nu 2e. Slechts 300 puntjes achter Spoox die eerste staat (voorlopig, knap gedaan Spoox!).

Multi-selects zijn m'n ding wel niet, misschien daar in de toekomst beter enkel de dingen aanduiden waar je écht zeker van bent, krijg je dan nog een deel van de punten? Nu had ik een foute teveel aangeduid en had ik nul?
Ja, werd al paar keer aangehaald. Duid je correcte antwoorden aan, maar niet alles? Dan krijg je wel een deel van de punten. Als je een fout antwoord aanduidt, is het direct gedaan.
 
Nee, ik heb er idd geen vuile dingen voor moeten doen voor alle duidelijkheid :unsure:

edit: even ter info - wat ben ik blij met de unsure smiley!! :love:
 
Ja, werd al paar keer aangehaald. Duid je correcte antwoorden aan, maar niet alles? Dan krijg je wel een deel van de punten. Als je een fout antwoord aanduidt, is het direct gedaan.
Is ook logisch, anders duidt ge gewoon alles aan en krijgt ge toch nog punten :)

Genoeg geprobeerd op examens in't unief als het "meerdere mogelijke antwoorden" was.
 
Terug
Bovenaan