Finished BG's 8ste bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 23/2/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
Crap, mijn docking station begon plots tilt te slaan terwijl de tijd aan het lopen was van een vraag. :| Anders had ik toch 3-400 punten meer gehad.

Nuja, gewonnen had ik toch niet. :p
 
Haha craaaaap, begon net aan de quiz en er stond iemand voor de deur. Tijdens conversatie wat proberen in te vullen met een dwaze kop en echt een erbarmelijke score. Ook wel aantal games die me echt totaal niet bekend in de oren klinken.
 
Hahaha, 1 iemand die bij de vraag over Catan 'ik weet het niet' heeft aangeduid.
@Lint ge dacht toch niet dat ge daarvoor punten ging krijgen? :p

De rest heeft die vraag juist.
 
Laatst bewerkt:
D
29ste 🤣.
Ge moet echt al
ne bordspellenfreak zijn om goed te scoren …
 
Of een flauwe plezante heeft meegedaan onder uw naam.
Ge staat bij de laatste... :p
Lol!
Ik denk toch dat ik nog niet gespeeld heb :thinking:. Ik heb wel een heel drukke week achter de rug, en als ik veel (savonds) werk is dat meestal met wat whisky, dus who knows 🤷‍♂️.
 
Terug
Bovenaan