Finished BG's 12de bordspelquiz

llQHEYc.png


Deze quiz is opgesteld door @bRahms

15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 31/3/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ouch, 3e in de vorige quiz, maar deze ging echt slecht. Sta wel eerste (eventjes) maar met zoveel fouten gaat dat niet lang duren. :cool:
 
Also tijd om heiligschennis te plegen in een boardgame subforum: maar ik speel dus niet graag Carcassonne, ik snap dat andere mensen dat leuk kunnen vinden maar ik vind er niets aan.
 
Betere score dan de vorige keren :)
Ik ben wel niet alleen blijkbaar, want qua posities nog altijd vrij laag. :(
 
Niet dus, dus vraag met het sorteren liep weer in de prak :S.. mijn gsm wou de 'wijzigingen niet opslaan..

In welke versie van Koehandel is dat? Dan toch niet de basisversie?

Burgers in de stad? Zijn dat geen ridders? :p

Ach ja, 6e, aantal vragen wist ik niet. Volgende week weer op PC ze :)
 
Niet dus, dus vraag met het sorteren liep weer in de prak :S.. mijn gsm wou de 'wijzigingen niet opslaan..
Ridders is het inderdaad, altijd als burgers benoemd hier. Mea culpa.

Versie die op BGG stond in ieder geval. Draai het om: het was in geen geval een van de andere drie opties.🤙

Anders PM volgende keer over een lopende quiz, zo hoef je niet te spoileren ;-)
 
Ik wou het niet als excuus gebruiken ze, was gewoon verward :p. Het is blijkbaar een vernieuwde versie uit 2015, het origineel was een puur cardgame :). Ik kende het niet, simpel genoeg :p
 
Terug
Bovenaan