Finished BG's 8ste bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 23/2/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
De vraag hoe Catan vroeger heette, werd door iedereen behalve Lint goed beantwoord. Maar die heeft niet meegedaan zegt hij. Wat slechte whisky al niet kan doen.
Bwahahahahaha mystery solved !!
Ik was bij het eten aan het vertellen dat ik dees niet snap. Zegt mijn madam opeens "ah, was dat die quiz over bordspellen die open stond op uwe werklaptop? Ja ik zag dat staan dus ik heb eens gespeeld" :rofl:.
 
Bwahahahahaha mystery solved !!
Ik was bij het eten aan het vertellen dat ik dees niet snap. Zegt mijn madam opeens "ah, was dat die quiz over bordspellen die open stond op uwe werklaptop? Ja ik zag dat staan dus ik heb eens gespeeld" :rofl:.
Loooool. Smijt ze buiten, ze kent er NIKS van :p
 
Ja, die expansion pack heb ik niet meegerekend, die collection wel want da's een volwaardige game.
Was vooral een strikvraag omdat ik de afbeelding van nummer 3 geüpload had :p
Ik zag die afbeelding en dacht dat het een strikvraag was. Daarom 1 geantwoord als ik me goed herinner. Achja. Ken de reeks totaal niet.
 
Terug
Bovenaan