BG-GB Two: Brabant Boogaloo

Welke dag past voor jou?

  • Zaterdag 24/9

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 25/9

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zaterdag 1/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zondag 2/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zaterdag 8/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 9/10

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zaterdag 15/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zondag 16/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zaterdag 22/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 23/10

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14
voor zij die uit de Merendreese regio zijn, ik wil gerust rijden (maar heb geen trekhaak). Wel een Treefrog (seasucker) voor 2 fietsen.

Alternatief is dat iemand mét trekhaak rijdt, al dan niet in combinatie met die seasucker, dan kunnen met 5 in 1 wagen! :fingerguns:
Ik heb wel nen trekhaak maar mijn fietsenrek kan maar 2 fietsen dragen.
Het hangt er natuurlijk maar net van af of ge in ne Skoda wilt gezien worden natuurlijk :tongue:
 
Hier ook plaats op het rek voor nog 1 fiets. Maar dan zit je wel in een Volvo.
Op eenvoudig verzoek kan de fiets op de achterbank en de fietser met wat creatief gebruik van ducttape, oude binnenbanden een een spanband op het rek achteraan. “If it won’t fit we’ll make it fit”
 
  • Haha
Waarderingen: 515
15 geblokkeerd, 16 probeer ik flexibel te houden!

Hier ook potentiële chauffeur vanuit Knesselare, trekhaak en fietsrek waar 1 extra fiets op kan.

Kleiner dan @Polle32 zijn Volvo maar de mijne krijgt volgens mijn eigen bescheiden mening extra punten omdat die effectief zelf voldoende gravel en erger heeft gedaan in Schotland de afgelopen 2 weken, met daktent 😉

@Polle32 in jouw koffer kan zeker 1 fiets, ik deed dat met de vorige versie V60 al. Was toen wel geen modderige gravelbike 😅
 
Deze persoon verhuurt er ook in Heverlee
De Amerikaanse tourtocht hier in België die ik mee georganiseerd heb gebruikt rentals van deze plek. Heb met Geert even gesproken in Leuven, en hij doet deze fietsen eind dit seizoen weg (om er nieuwe te kopen volgend seizoen). Zijn niet de lichtste fietsen, maar wel gewoon erg goed. De huurders die ze momenteel gebruiken zijn er zeer te spreken van. Misschien hem eens even een belletje geven en zeggen dat "de Belg van Don Hobbs" je gestuurd heeft.
 
De Amerikaanse tourtocht hier in België die ik mee georganiseerd heb gebruikt rentals van deze plek. Heb met Geert even gesproken in Leuven, en hij doet deze fietsen eind dit seizoen weg (om er nieuwe te kopen volgend seizoen). Zijn niet de lichtste fietsen, maar wel gewoon erg goed. De huurders die ze momenteel gebruiken zijn er zeer te spreken van. Misschien hem eens even een belletje geven en zeggen dat "de Belg van Don Hobbs" je gestuurd heeft.
Jij rijdt met de Brompton?
 
Aanwezig!

Al zal het pijnlijk worden 😅 door omstandigheden (reis, ziekte) mijn zwakste maand gehad sinds januari 2019.

Hopelijk krijg ik deze week mijn Grizl terug, die zit ondertussen ook al 3,5 weken bij Canyon...
 
BG heeft de poll anoniem gemaakt, dus ik kan ook niet zien wie er deelneemt…

Kunnen de gegadigden voor de 15e zich even kenbaar maken (of mij een PM sturen), dan stuur ik in de loop van komende week de gpx en wat tips ‘n tricks door.
 
Terug
Bovenaan