BG-GB Two: Brabant Boogaloo

Welke dag past voor jou?

  • Zaterdag 24/9

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 25/9

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zaterdag 1/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zondag 2/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zaterdag 8/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 9/10

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zaterdag 15/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zondag 16/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zaterdag 22/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 23/10

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Ig54IPf.png

Hier kunnen jullie naar uitkijken. :fingerguns:
 
Ook ne toffen e gij 😜

Hoe fietsen mannen eigenlijk met een gezin waarvan madam ploegen doet? Of ben ik een van de weinige?
Ge zijt niet alleen en is inderdaad heel moeilijk om tijd te vinden dan.
Ik werk voor colruyt ,dus 5 dagen werken tussen de maandag en zaterdag met variërende shiften tussen 6u en 21u, en mijn vrouw is verpleegkundige in de psychiatrie, ook een vroege, dag of late shift 5 van de 7 dagen en om de 2 weken het volledige weekend werken. En we hebben hier ook nog 2 dochters lopen van 2 en 4 jaar.
Onze agenda's zijn zodanig op elkaar afgestemd dat er bijna altijd iemand thuis is met de kinderen terwijl de andere gaan werken is. Als zij de vroege doet dan zorg ik ervoor dat ik een late shift heb en omgekeerd. Dus heb overdag of in de weekends ook maar heel weinig momenten waarop ik kan fietsen. En meestal heb ik dan nog eens de pech dat op die momenten het ofwel te slecht weer is, rijd absoluut niet graag in de regen, ofwel er andere zaken tussen komen zoals vandaag waarop ze een digitale meter komen plaatsen en ik dus weer niet weg kan.
Begin dit jaar dan maar rollen en zwift aangeschaft zodat ik savonds als de kinderen in bed liggen toch nog wat kan fietsen indoor. Tussen maart en eind mei heb ik dubbel zoveel km's daarop gereden dan de voorbije 2 jaar samen, dus voorlopig al een heel goede aankoop geweest. Sinds juni heb ik wel mijn abo op zwift even stop gezet om meer buiten te rijden vooral ook omdat het in mijn tuinhuis, waar de trainer staat, toch een halve sauna is. Maar dan merk ik dat er jammer genoeg weer weinig van fietsen in huis komt tijdsgebrek, in juli slechts 200tal km gereden en in augustus zelfs maar 90km. Eind september, begin oktober als de temperaturen terug wat zakken zal het terug zwift worden in de avond en een sporadisch ritje outdoor bij goed weer.
 
Ig54IPf.png

Hier kunnen jullie naar uitkijken. :fingerguns:
125km met 1400HM... that´s gonna hurt. Der gaat toch op een andere manier moeten gereden worden dan hier in het meetjesland dan want anders ben ik na 50km de nek af :tongue:

Nee, serieus, ik kijk er naar uit. Gelukkig is er die optie om de kleine 2de lus te skippen indien nodig.
 
15/10 zou ook wel lukken voor mij :)
Ik kan wel een stevig stukje fietsen, maar ben nog maar net bezig met het hele offroad gedoe (buiten mijn grote bikepacking trip vorig jaar), dus ben technisch een ramp. Als het dus wat technischer wordt, moeten jullie het wachten en/of mijn gevloek er dus wel bijnemen ;)
 
Dat moet lukken. Kijken we ook naar het weer, of stellen we ons niet aan?
Ik ben nogal flexibel, dus ik kan perfect zondag als zaterdag niet goed is kwa weer maar ik heb een flauw vermoeden dat er mensen zijn met iets gevuldere sociale agenda's die nu toch een bepaalde dag moeten kunnen vastprikken.

Laat ons gewoon hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn. Zaterdag 15 oktober staat alvast gereserveerd hier.
 
voor zij die uit de Merendreese regio zijn, ik wil gerust rijden (maar heb geen trekhaak). Wel een Treefrog (seasucker) voor 2 fietsen.

Alternatief is dat iemand mét trekhaak rijdt, al dan niet in combinatie met die seasucker, dan kunnen met 5 in 1 wagen! :fingerguns:
 
Terug
Bovenaan