BG-GB Two: Brabant Boogaloo

Welke dag past voor jou?

  • Zaterdag 24/9

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 25/9

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zaterdag 1/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zondag 2/10

    Stemmen: 4 28,6%
  • Zaterdag 8/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 9/10

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zaterdag 15/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zondag 16/10

    Stemmen: 9 64,3%
  • Zaterdag 22/10

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zondag 23/10

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Ik hoorde gisteren in “De Afspraak op vrijdag” dat Brussel na Dubai de meest internationale stad ter wereld is.

Geen woord is daarvan gelogen. Je vindt er zomaar Poolse specialiteiten en gemalen berenworst op elke hoek van de straat.

Merci @Mr.Fingers. Prachtrit.

Slechte benen, zware fiets, weinig karakter maar geen seconde verveeld.
 
Der hangt nog wat boogaloo aan mijne veloo...

K1FnyX4l.jpg
 
Mijn moeder is van't Noord-Antwerpse, dus eventueel kan ik daar wel een (lichte) offroadrit fabriceren. Fourage kan dan eventueel in de tuin van MoederFingers.

De kanten van 515 is qua gravel nogal wisselvallig, wreed veel asfalt ook, en het onverharde dat er is, is van het zanderige type. Richting Tessenderlo op heb je wel een paar mooie stroken.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Mijn moeder is van't Noord-Antwerpse, dus eventueel kan ik daar wel een (lichte) offroadrit fabriceren. Fourage kan dan eventueel in de tuin van MoederFingers.

De kanten van 515 is qua gravel nogal wisselvallig, wreed veel asfalt ook, en het onverharde dat er is, is van het zanderige type. Richting Tessenderlo op heb je wel een paar mooie stroken.
In de Noorderkampen is deze best wel nog tof: https://www.komoot.com/collection/1241627/-kamu-gravel-series-1
Je kan makkelijk een trein nemen naar Breda. Turnhout ligt halverwege, ideaal voor bevoorrading.

Als ik de foto's van vandaag zie: toeme; toch iets gemist. Blij te zien dat bij elke post Poeperman zichzelf een nieuwe gravelbike inpraat
Slechte benen, zware fiets, weinig karakter maar geen seconde verveeld.
 
Gij plooier

Dacht trouwens dat de volgende op de rollen ging zijn :unsure:
Op de rollen? Mijn emonda is op de rollen gebleven he.

In de eerste plaats zal het bij mij een fiets zijn om in de wintermaanden, met spatborden, op een wat properdere manier buiten te kunnen rijden. Vandaag is zo'n perfect voorbeeld van een dag waarop je koersfiets gewoon bruin ziet als je er mee buitenkomt (met hier en daar een pad tussen de velden).

Als ik de prijzen van die gravelritten zie is de kans vrij groot dat ik volgend jaar nog altijd tt's zal rijden 😀
 
Ik ben er ook bij (als het oke is qua weer)
En nu duimen voor nog een ganse week van dit weer!
Aiai regen in de Ardennen zaterdag, hopelijk gaan we zo ver niet dus :p
‘t Wordt een topdag zaterdag… enkel moeilijk aankleden:)

Ijskoud sochtends, dus warm aankleden
Warm smiddags, dus breezy kleden
Nat
Oops...

Maar ik mocht al achter jou uit de wind hangen, dat zal wel voldoende zijn. 😍
@SomeDude jammer dat je ziek bent, wat uit de wind zitten had deugd gedaan op sommige stukken.
Je vindt er zomaar Poolse specialiteiten en gemalen berenworst op elke hoek van de straat.
I like. 😍
Schoon volk op de foto's!
Thanks guys, thanks MeneerVingers voor de route!
 
Terug
Bovenaan