Mannen worden soms gewoon vrouwen als ze teveel gedronken hebben. Ze kunnen niet meer met den auto rijden en beginnen met 2 naar 't toilet te gaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mannen worden soms gewoon vrouwen als ze teveel gedronken hebben. Ze kunnen niet meer met den auto rijden en beginnen met 2 naar 't toilet te gaan.

Neen eigenlijk. Een collega van mij maakt altijd diezelfde grap als we op café gaan. Maar echt, ALTIJD.Te veel naar Philippe Geubels gekeken zeker![]()

Ik heb NA bier nooit goed begrepen eigenlijk.
Een pint is nu toch nie zo lekker da ge zegt van ik ga da non alcoholisch drinken.
Dan is ne cola of ne fanta toch veel lekkerder![]()
Op bv de voetbal of een festival smaakt een frisse pint me nu eenmaal beter dan zo'n plastic flesje cola dat daar al even op kamertemperatuur stond (want cola moet voor mij echt goed koud zijn)

Maar als je bier niet drinkt voor de smaak, maar voor de alcohol, waarom drink je dan niet altijd wodka...Ik heb NA bier nooit goed begrepen eigenlijk.
Een pint is nu toch nie zo lekker da ge zegt van ik ga da non alcoholisch drinken.
Dan is ne cola of ne fanta toch veel lekkerder
Anyway
I average 6 gin tonics per week, maar zijn mogelijks wel dubbele porties.
De vrijdagavond 2 a 3 en de zaterdagavond 2 a 3.
Ik zou ook bijvoorbeeld geen non alcoholische gin tonic drinken.
Het gaat om het totaalpakket. Zonder de alcohol drink ik wel ne cola.
Het gaat een pak makkelijker binnen en je drinkt je niet meteen in coma? Het is ook gewoon een soort gewoonte of zelfs traditie, allemaal aan de bar met een pint.Maar als je bier niet drinkt voor de smaak, maar voor de alcohol, waarom drink je dan niet altijd wodka...
Ik drink tegenwoordig vaak een Nona-tonic, Nona is een NA ginvervanger op basis van kruiden. Het smaakt niet helemaal hetzelfde, maar ik vind dat wel lekker.Dat vind ik net niet. Ik drink al wel eens een 'mocktail' (ook maar recent ingevoerd die term) en dat is alleen maar omdat ik ook wel eens iets specialer wil drinken dan een frisdrank, niet omdat ik de smaak wil van iets alcoholisch zonder de alcohol.
Ik drink ook kidibull op feestjes bv., en dat is uiteraard niet omdat de smaak lijkt op die van de alcoholische versie :v.
Niet alcoholische opties zijn voor volwassenen eerder beperkt. Alle speciale dingen waren (tot nog toe vooral) alcoholisch.
Ben sinds 2 weken ook fan van.Ik drink de laatste weken regelmatig alcoholvrije Stella Artois, een aanrader!

Bij virgin mojito heb ik wel het gevoel dat het meer bij de normale limonades thuis hoort. Ik vind het superlekker, maar ik noem appelsiensap ook geen virgin tequila sunriseIk drink tegenwoordig vaak een Nona-tonic, Nona is een NA ginvervanger op basis van kruiden. Het smaakt niet helemaal hetzelfde, maar ik vind dat wel lekker.
Op restaurant drink ik wel eens een virgin mojito (dan op plekken waar die vers gemaakt wordt). Dat smaakt dan ook gewoon uitzonderlijk goed.
Ik hoef die alcohol gewoon niet.

Wel leuk nu kunt ge tenminste vanaf smorgens drinken![]()
Wanneer je dat koopt in de winkel is dat limonade, in de restaurants die ik bezig is dat toch nog net iets andersBij virgin mojito heb ik wel het gevoel dat het meer bij de normale limonades thuis hoort. Ik vind het superlekker, maar ik noem appelsiensap ook geen virgin tequila sunrise
Dat is trouwens ook iets dat ik hier gewoon heel de dag door drink (itt NA bier bvb)
Daarom dat ze op IT-support altijd ticketjes moeten maken?Dat kan ook zonder NA.
Maar als je bier niet drinkt voor de smaak, maar voor de alcohol, waarom drink je dan niet altijd wodka...
Het gaat een pak makkelijker binnen en je drinkt je niet meteen in coma? Het is ook gewoon een soort gewoonte of zelfs traditie, allemaal aan de bar met een pint.
Ik snap ook de aantrekkingskracht van enkele liters pils niet, maar voor velen is dat een leuke avond en hoort het bij café, voetbal, ...