Beyond De Container Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de maximaal toegestane windsnelheid? Als je wind af hebt op uw fiets dan rij je een pak sneller toch. En ja er is ook een verschil tussen rolling-start of starten stilstaand. Leuk initiatief, bench press had ook wel gemogen : P En waarom moet dat enkel voor april zijn, laat dat heel het jaar open staan? : )
Bench press is toch iets wat niet veel mensen hebben staan. Nu de fitness nog dicht is, beperken we het tot deze.
Kan zijn dat we 'm open houden de rest van het jaar en de rest nog bijvoegen, zoals we bij de virtuele KOTK-loop ook gedaan hebben. Die is dan herdoopt naar BG Loopt. Maar de winnaar van de Beyond De Container Cup in april blijft wel de winnaar, uiteraard!
 
Jij doet los 5 minuten van mijn tijd af als je nog gaat lopen 😂
Ik zit nog met een week platte rust qua lopen & ontstekingsremmers voor de boeg, dus ik ga niks forceren 😅
Als het erna nog open blijft wil ik wel eens een goeie tijd neerzetten op 1,5km, nog nooit geprobeerd om all out te gaan op zo'n afstand.

Zaken zoals wind e.d. gaan altijd meespelen, ik zou er geen probleem van maken als er tijden worden neergezet met meewind enz, zo serieus moet het niet worden van mij :)
 
Deze morgen ontdekt dat ik in februari vergeten mijn abonnement Zwift op te zeggen. En ik maar betalen ...

Vandaar nog eens speciaal de fiets aan de tacx gehangen en 3km vollen bak, vanuit stilstand.

Exact 4:00 min. Beter zal me waarschijnlijk niet meer lukken... mss wel mocht ik klikpedalen hebben haha :wallbash: Toch fier op mijn tijd. 5,2w/kg

Het lopen zal voor een beetje later zijn

 
Laatst bewerkt:
Fietsen slaat toch op niet veel.. Met wind mee kan ik zo 3km aan 40 gemiddeld rijden. En dezelfde rit wind tegen kan dan een 23 gemiddeld zijn.

Nuja.. Bij deze. Dit is 3,1km. Op zwift kan daar nog een stuk vanaf, maar ik kom al depri als ik eraan denk om te zwiften dus dat gaan we niet doen 😁

Degene die er zin in heeft mag het verrekenen naar 3km. Ik denk dat ik dan net onder de 5 minuten duik.

vHtwF5i.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fietsen slaat toch op niet veel.. Met wind mee kan ik zo 3km aan 40 gemiddeld rijden. En dezelfde rit wind tegen kan dan een 23 gemiddeld zijn.

Nuja.. Bij deze. Dit is 3,1km. Op zwift kan daar nog een stuk vanaf, maar ik kom al depri als ik eraan denk om te zwiften dus dat gaan we niet doen 😁

Degene die er zin in heeft mag het verrekenen naar 3km. Ik denk dat ik dan net onder de 5 minuten duik.
Gemiddelde hertellen vind ik dan weer wat raar. Kun je er geen 3 km uit knippen vanaf de start?
De wind, tja... dat zal altijd zo zijn. Maar zoals Picasso123 al zei, het hoeft zo serieus ook niet te worden, toch?
 
Fietstijd nog iets scherper gesteld: 4:21 met gemiddeld 321 watt. Veel meer ga ik er niet meer uit krijgen denk ik.

BG cup1.jpg


Maandag eens proberen lopen of wat andere "joggen" noemen. Die tijd gaat een ramp worden. Ik schat tegen de 10 min.
 
Ik had het roeien eens geprobeerd. Kwam uit rond de 3min 35sec. Wel geen bewijs van, maar is niet nodig, want ik weet dat ik sneller kan.
Was vergeten die riemen aan mijn schoenen vast te doen, dus een paar keer uitgeschoven. En aangezien de tijd liep ben ik niet gestopt om het te fixen.

Dus be prepared, ik kom eraan!
 
Dienstmededeling: De OP heeft zich schromelijk misrekend. Het programma loopt tot en met 5/05, dus de inschrijvingen mogen nog komen tot en met 6/05. Zes mei. De verantwoordelijken zijn hiervoor op gepaste wijze gestraft.
 
Ik voel toch niet zoveel motivatie om nog snel 1500m te sprinten... mijn prestatie op de fiets wordt zelfs niet in het klassement opgenomen 🤣
 
1620027065449.png


Lopen is niet mijn ding, maar ben toch zeer tevreden dat ik onder de 8 ben gebleven, want het streefdoel was 10 min. Wetende dat mijn normale loop tijden tussen de 8:00 en 8:30 per km hangen kan ik er niet veel meer extra uithalen.
 
Allebei ferm! Tijden ingevuld, en @StannekeS ligt op kop! Nog tot middernacht mag je je tijden doorgeven.
@Booka Shade da's niet meer heel veel tijd voor een tweede roeiprestatie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan