Nineshots
Well-known member
Zien mensen dat eigenlijk? Op foto valt het nu wel op, maar het is dan ook een foto met specifieke focus daarop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zien mensen dat eigenlijk? Op foto valt het nu wel op, maar het is dan ook een foto met specifieke focus daarop.
vind het een goed resultaat.Zien mensen dat eigenlijk? Op foto valt het nu wel op, maar het is dan ook een foto met specifieke focus daarop.
Het geeft alleszins een goed gevoel. K moest oorspronkelijk geen beugel vroeger maar door verwaarlozing van men gebit zijn ze beginnen scheef groeien. Ben echt content die stap gezet te hebben. Niks boven een propere lach imo.vind het een goed resultaat.
vind persoonlijk ook als ik samenwerk met 'jonge' mensen met lelijk gebit dat niet echt goede indruk achterlaat (de mensheid kan al veel aanpakken, waarom heeft de persoon dat nooit gedaan?)
Simpel. Omdat niet iedereen een zak met geld heeft om zijn tandjes recht te laten zettenvind persoonlijk ook als ik samenwerk met 'jonge' mensen met lelijk gebit dat niet echt goede indruk achterlaat (de mensheid kan al veel aanpakken, waarom heeft de persoon dat nooit gedaan?)

Wat heb je nu eigenlijk nog? Draadjes om alles op z’n plaats te houden? Of blijf je zo’n vormpje moeten dragen?

Mijn tandarts was ook niet de grootste fan van invialign. Praktisch lijkt me dat ook het minst interessante. Heb dan ook geen offerte daarvoor gekregen.Ik ging ook langs om invisalign (of iets soortgelijks) te vragen, maar mijn tandarts was daar heel eerlijk in en zei dat vaste blokjes sneller resultaat gingen geven en goedkoper waren. Het geeft hen ook meer speling om specifieke en meer accurate aanpassingen te doen. En ik ben toen voor de vaste beugel gegaan.
Daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Gaan op de plek van waar de blokjes staan, geen verkleuring optreden? Onder de blokjes kan je toch niet poetsen?Bij blokjes is het wel superbelangrijk uw tanden 2 x per dag goed te poetsen, om geen verkleuring te krijgen ten opzichte van het gedeelte van uw tand waar het blokje zit. Voor de rest nooit problemen mee gehad, ik heb wel bepaald eten wat vermeden (krokante broodjes, krokante frit, etc).
Om de zichtbaarheid zo laag mogelijk te houden, ga ik van de "esthetische" blokjes nemen. Verschil met gewone is dat deze er wit uitzien. Zou gemaakt zijn van het materiaal waar ze Iphone's mee maken volgens de tandarts. Net zoals een Iphone kosten deze esthetische wel een paar honderd euro meer.Zichtbaarheid heb ik nooit problemen mee gehad. Buiten “ah hey, ge hebt ne beugel ofwa nu” komt daar niet echt reactie ofzo op. Wel gaat in het begin de binnenkant van uw lippen wat openliggen door die blokjes maar dat is na een paar weken voorbij.
Blij dit te lezen!Ik heb mijn blokjes uiteindelijk van november 2023 tot oktober 2024 gedragen. Heeft mij in totaal zo’n 2700 euro gekost maar het is elke euro waard geweest. Het blijft een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen.
Bij mij valt het ook echt reuze mee. Zijn maar 2 tanden die niet meer rechtstaan. Deze gaan bij het ouder worden meer en meer scheef gaan staan.Ik ga morgen op gesprek hiervoor na een lange geschiedenis van tandartsen die zeiden dat het wel meevalt en "je ziet het nauwelijks als je praat.
Dat heeft mijn tandarts ook gezegd. Na het traject zou ik noge een nachtbeugel moeten dragen voor vele jaren. Dat was wel een beetje een verassing voor mij.nige nadeel misschien is dat er vaak achteraf een draadje geplaatst wordt om te vermijden dat je tanden terugkeren naar hun oude positie, daardoor kan je die tanden niet meer flossen en het maakt tandheelkundige ingrepen ook lastiger. Naast die draadjes kreeg ik ook een Essix nachtbeugel mee, die draag ik nog steeds 's nachts.
Nachtbeugel is bij mij enkel voor de bovenkant, dat valt heel goed mee. Is een dun stuk plastic dat over de tanden schuift.Dat heeft mijn tandarts ook gezegd. Na het traject zou ik noge een nachtbeugel moeten dragen voor vele jaren. Dat was wel een beetje een verassing voor mij.
Niet lastig om snachts te dragen?