Beugel (& bijkomende kosten)

Reporting back na 24 weken.

Geen refinements meer nodig, enkel nog een afspraak ingepland voor de 19e februari. Die bevestigingsblokjes laten wegslijpen, men tandlijn recht laten maken, …

Zien mensen dat eigenlijk? Op foto valt het nu wel op, maar het is dan ook een foto met specifieke focus daarop.
 
Zien mensen dat eigenlijk? Op foto valt het nu wel op, maar het is dan ook een foto met specifieke focus daarop.
vind het een goed resultaat.
vind persoonlijk ook als ik samenwerk met 'jonge' mensen met lelijk gebit dat niet echt goede indruk achterlaat (de mensheid kan al veel aanpakken, waarom heeft de persoon dat nooit gedaan?)
 
vind het een goed resultaat.
vind persoonlijk ook als ik samenwerk met 'jonge' mensen met lelijk gebit dat niet echt goede indruk achterlaat (de mensheid kan al veel aanpakken, waarom heeft de persoon dat nooit gedaan?)
Het geeft alleszins een goed gevoel. K moest oorspronkelijk geen beugel vroeger maar door verwaarlozing van men gebit zijn ze beginnen scheef groeien. Ben echt content die stap gezet te hebben. Niks boven een propere lach imo.
 
Paar jaar geleden blokjes gehad en prijs zit idd ergens rond de 3k voor een standaard behandeling. Ben wel niet 100% tevreden en dan vooral qua afwerking als ik het vergelijk met @Tah_b00nz0r. Inmiddels ook een stukje van het draadje achter mijn tanden afgebroken waardoor niet alles goed aansluit. Binnenkort eens terug deftig in orde laten maken.
 
Ondertussen heb ik mijn blokjes 3 maanden en zijn er toch al grote verschillen te zien, zelfs mijn tandarts verschoot ervan dat ze zo hard verschoven waren tegenover de laatste keer.
 
Terug
Bovenaan