Werk Betrouwbare website voor kleine werkjes zoals babysit/honden wandelen

Lefman

Active member
Welke websites gebruiken jullie voor dit soort zaken?

Ik ga bijna dagelijks een uur wandelen en zat met het idee om dit te combineren door eens een hondje of 2 mee te pakken van werkende mensen die overdag moeilijkheden hebben hun huisdier buiten te laten.
Ik weet dat dit bestaat, maar via Google kom ik op websites die mij niet altijd betrouwbaar lijken.

Of vallen deze dingen ook onder flex-job?
 
Welke websites gebruiken jullie voor dit soort zaken?

Ik ga bijna dagelijks een uur wandelen en zat met het idee om dit te combineren door eens een hondje of 2 mee te pakken van werkende mensen die overdag moeilijkheden hebben hun huisdier buiten te laten.
Ik weet dat dit bestaat, maar via Google kom ik op websites die mij niet altijd betrouwbaar lijken.

Of vallen deze dingen ook onder flex-job?
Als vrijwilliger: https://www.hoplr.com/nl
 
gewoon de "je bent van ...gemeente... als" groep in FB.

zo zie je meteen die personen zijn profiel, gemeenschappelijke vrienden, wie weet ken je die persoon zelfs wel.
 
Heb geen Facebook en zoek dat ook niet aan te maken daarvoor :) Blijf liever ver weg van dat soort vergif.
Ga de andere voorstellen zeker eens onderzoeken.
 
Dat is nochthans de plaats bij uitstek om bvb vakmannen te vinden. Ik heb er al vaak gebruik van gemaakt voor mijn verbouwingen.
Je moet er ook je leven niet opgooien zoals sommigen hé.
Idd. je kan toch gewoon een account aanmaken onder een fictieve naam, om te lurken en iets specifiek te zoeken.
 
Terug
Bovenaan