besparen op dagelijkse uitgaven zonder aan kwaliteit in te moeten boeten

Zeisner curry ketchup is Europees, dus dat is nog toegelaten in het kader van Europees kopen.

Ik ben ook wel tevreden over de andalouse/tartaar/samurai van Regalo van den Aldi, blijkt overigens dat die sausen gewoon in de fabriek van Pauwels worden gemaakt.

Idd, wou het ook net posten, die worden gewoon mee in de fabrieken van Pauwels gemaakt, in de betere frituur krijg je dat ook op je curryworst special (frikandel special? laaaaaaange haaaamburger special? allez, ge weet wel hé)

Zeisner curry ketchup is Europees, dus dat is nog toegelaten in het kader van Europees kopen.

Ik ben ook wel tevreden over de andalouse/tartaar/samurai van Regalo van den Aldi, blijkt overigens dat die sausen gewoon in de fabriek van Pauwels worden gemaakt (en veel goedkoper zijn dan die van het merk Pauwels).
de warme currysaus ook trouwens, juist dezelfde en de helft goedkoper

Qua lasagne in den Aldi ben je best dat je de Daylicious koopt want de Cucina Nobile dat is brol.
De oude kaas van de Aldi koop ik ook nog veel, 5 euro voor een dikke blok van 450G.

Ik moet wel zeggen dat het leven qua boodschappen minder duur begint te worden. Sinds de pricehike van corona zaten wij eigenlijk voor onze gemiddelde aldi boodschap ver boven de 100 euro elke keer we gingen. We hebben niks speciaal gedaan qua veranderen van producten daar of hoeveelheid boodschappen en moet zeggen dat we de laatste tijd al wat vaker weer tussen de 80 en 90 euro uitkomen voor ons 2 plooibakken.

Ik drink meestal River Zero. 0.6-0.7 euro ofzo voor 1,5l
Moet toch niet zo veel voor Pepsi Max onderdoen in feite. Op 6 flessen cola spaar je zo toch al snel 10 euro uit (als Pepsi Max of zero voor 6 flessen 13 euro kan kosten). Pepsi max mag dan nog een beetje lekkerder zijn, maar het is mij de meerprijs niet waard.

200 euro aan pepsi per maand? :eek:
Minstens 2 flessen van 1.5 l per dag... maar meestal zelfs 3 (ik weet ook dat het slecht is).
Een fles pepsi van 1.5 liter kost ondertussen 2.20 ofzo.

Ik drink meestal River Zero. 0.6-0.7 euro ofzo voor 1,5l
Moet toch niet zo veel voor Pepsi Max onderdoen in feite. Op 6 flessen cola spaar je zo toch al snel 10 euro uit (als Pepsi Max of zero voor 6 flessen 13 euro kan kosten). Pepsi max mag dan nog een beetje lekkerder zijn, maar het is mij de meerprijs niet waard.
Probeer zeker de Freeway zero is van LIDL, is echt bijna Pepsi Max.

Ik moet wel zeggen dat het leven qua boodschappen minder duur begint te worden. Sinds de pricehike van corona zaten wij eigenlijk voor onze gemiddelde aldi boodschap ver boven de 100 euro elke keer we gingen. We hebben niks speciaal gedaan qua veranderen van producten daar of hoeveelheid boodschappen en moet zeggen dat we de laatste tijd al wat vaker weer tussen de 80 en 90 euro uitkomen voor ons 2 plooibakken.
Ik heb hetzelfde (toch in Aldi), Jumbo en AH daarintegen heb ik het tegenovergestelde.
Het helpt dat Aldi effectief veel producten die relatief lekker zijn in het huismerk.
Dat is bij Jumbo minder het geval.

Ik ben ook wel tevreden over de andalouse/tartaar/samurai van Regalo van den Aldi, blijkt overigens dat die sausen gewoon in de fabriek van Pauwels worden gemaakt (en veel goedkoper zijn dan die van het merk Pauwels).
Maar zelfde fabriek betekent daarom niet zelfde recept. Wel van Belgische makelij natuurlijk.

Ik vind de samurai van Boni uit de Colruyt beter dan die van den Aldi, maar smaken verschillen ;)

Ja het was met het idee van een Europees en beter alternatief voor Philadelphia hé, goedkoop is het niet. Maar ik betaal dat er nu af en toe wel voor (zo vaak eten we hier ook geen brood meer dus gaat wel even mee).

Hier wordt zo een vers kazeken al nekeer met de kilo's verorberd...

Maar zelfde fabriek betekent daarom niet zelfde recept. Wel van Belgische makelij natuurlijk.

Ik vind de samurai van Boni uit de Colruyt beter dan die van den Aldi, maar smaken verschillen ;)
Bij mij is het vooral dat ik liever naar de Aldi dan naar de Colruyt ga. Kwestie van gewoonte, ik krijg daar gemakkelijk mijn auto kwijt, en in de Colruyt is het meestal langer aanschuiven aan de kassa.

Ik heb de heinz en de regalo aldi ketchup es blind geproefd en ik was zelfs mis :lol:
Toegegeven, ik eet niet vaak ketchup maar had op voorhand toch gewed dat ik de Heinz er zou kunnen uithalen.

Terug
Bovenaan