Advies Belwaarde Orange

Galaxy

Active member
Ik zit dus met wat Belwaarde op mijn gsm van Orange, maar ik zou begot niet weten waar ik dat nog kan recupereren?
Ik dacht om gewoon zelf heel veel games te kopen op PSNetwork, maar als ik mijn nummer op Playstation Network ingeef krijg ik sms en dan verifiëren, dan komt er het volgende op deze gsm nummer komt niet overeen met deze account?Blijft deze fout geven.

Nu mijn vraag wat kan ik nog doen, omdat geld terug te zien?Orange blokkeert alles, betaalnummer heb ik gevonden, maar die betalen in bitcoins uit, daar ben ik niks mee, geen verstand van bitcoins.

Alvast bedankt
 
Je moet via de console krediet erop zetten denk ik voor psn...

Krediet erop zetten via de ps webstore krijg je idd een soort van loop/lus waarbij je wss kan betalen adhv een abbo, maar prepaid nrs nemen ze niet aan via de website

Het rare hierbij is dat je via instellingen en dan account oid wordt doorgestuurd naar de vetrouwde look van betaalportaal, waarbij je een smsje kan laten sturen waarbij er krediet afgaat van je prepaid kaart...

Deze website opent zich in de browser van de ps4/ps5 dacht ik
 
Ik heb het altijd zo gedaan via Pc
Ik heb geen PS4 of PS5 alleen PS3 en dit ging altijd via Pc : betaling beheren, pay by mobile nummer ingeven code bedrag toevoegen en hopla stond erop.
Nu blijft die fout geven, er is al een andere nummer in gebruik voor deze account en dat kan niet.Ik heb altijd dezelfde nummer gebruikt.
Ik vind dat heel raar en dat is al lange tijd zo en heb meer dan 50€ staan op men orange belwaarde.
Alvast bedankt
 
Ik denk persoonlijk dat het gedaan is met prepaid te kunnen betalen, de rotzakken

Je kan alleen blijkbaar abbo meer toevoegen
 
Ik denk persoonlijk dat het gedaan is met prepaid te kunnen betalen, de rotzakken

Je kan alleen blijkbaar abbo meer toevoegen
Lukt hier toch gewoon. Is zelfs makkelijker geworden, gewoon gsm nummer ingeven en die wordt onthouden.
Nu moet ik gewoon iedere keer bedrag kiezen en klaar.
 
Lukt hier toch gewoon. Is zelfs makkelijker geworden, gewoon gsm nummer ingeven en die wordt onthouden.
Nu moet ik gewoon iedere keer bedrag kiezen en klaar.
En heb je het al gedaan ook?

Toevoegen lukt me ook, maar er staat duidelijk bij dat het om telefoonabonnement gaat, proximus staat er zelf tussen ook

En dat bedrag kiezen zie ik NERGENS staan

EDIT, dit was gisteren nergens te bespeuren ge hebt gelijk dat het terug lukt

Zou proximus dan ook gaan nu? Had er een fotootje van getrokken gisteren, even opzoeken

ZkBLi9G.png


Dit was er dus gisteren te zien...

Misschien kan iemand met proximus prepaid dit bevestigen dat het voor hun ook lukt...

Is dus echt zeer vreemd, ben gisteren alles afgegaan, heb zelf mijn ps4 nog eens geboot, en ook daar was dat nergens te zien hoe dit er nu staat bij bedrag toevoegen

Uiterst vreemd dit

En heb 30 euro toegevoegd, je krijgt dus enkel een smsje ter bevestiging en moet nergens een code die je krijgt via sms invullen, alleen dus een receipt via sms
 
Laatst bewerkt:
En heb je het al gedaan ook?

Toevoegen lukt me ook, maar er staat duidelijk bij dat het om telefoonabonnement gaat, proximus staat er zelf tussen ook

En dat bedrag kiezen zie ik NERGENS staan

EDIT, dit was gisteren nergens te bespeuren ge hebt gelijk dat het terug lukt

Zou proximus dan ook gaan nu? Had er een fotootje van getrokken gisteren, even opzoeken

ZkBLi9G.png


Dit was er dus gisteren te zien...

Misschien kan iemand met proximus prepaid dit bevestigen dat het voor hun ook lukt...

Is dus echt zeer vreemd, ben gisteren alles afgegaan, heb zelf mijn ps4 nog eens geboot, en ook daar was dat nergens te zien hoe dit er nu staat bij bedrag toevoegen

Uiterst vreemd dit

En heb 30 euro toegevoegd, je krijgt dus enkel een smsje ter bevestiging en moet nergens een code die je krijgt via sms invullen, alleen dus een receipt via sms
Idd raar allemaal.
Ik krijg trouwens helemaal geen receipt via SMS. Gewoon bedrag toevoegen en klaar.
 

Zo deed ik het, maar wel voor Playstation 3 .Ik heb geen Ps4 of Ps5 dus voor PS3 word het precies ineens niet meer ondersteunt?
Blijft maar zeggen als ik men nummer ingeef

copy paste Er is al een Pay by Mobile-nummer aan dit account gekoppeld.

En dat is niet zo gvd ben het beu aan het worden.Ik heb het jaren met deze nummer gedaan zeikers.
 

Zo deed ik het, maar wel voor Playstation 3 .Ik heb geen Ps4 of Ps5 dus voor PS3 word het precies ineens niet meer ondersteunt?
Blijft maar zeggen als ik men nummer ingeef

copy paste Er is al een Pay by Mobile-nummer aan dit account gekoppeld.

En dat is niet zo gvd ben het beu aan het worden.Ik heb het jaren met deze nummer gedaan zeikers.
Lijkt er idd op dat de PS3 niet meer wordt ondersteund.
 
Pak een maand of 2geleden werkte dat nog, heb destruction derby nog gekocht en nu ineens niks meer.
Zal niet meer gaan, spijtig .
 
Ik ken der allemaal niks van, maar geeft ge zo geen toegang tot een bitcoin/litecoin account ?

En dan moet ge toch al serieus wat geld versjacheren... Moest ik van u zijn ik zou er wat (meerdere) nachtjes over slapen als ge compleet nieuw zijt in die branche
 
Merci voor reply.
Ik ken niks van dieje nest.
Spijtig dat ze niet gewoon uit betalen.
Seg maar kan je niemand in de omgeving plezier doen hiermee, of aan ne vriendenprijs verkopen?

Is niet dat een tel nr volledig vasthangt aan een bepaalde account wat het betalen met telefoonkrediet aangaat...

Is dus gewoon nr toevoegen en dan gaat het er af wanneer ge bedrag toevoegen kiest...

Bij voorkeur dus wel iemand die je kan vertrouwen
 
Terug
Bovenaan