Belgische Stadionprojecten

Steenrijke familie Lhoist investeert in een stadion van een derdeklasser, wallicht in de hoop dat ze ProLeague bereiken

In de rand van de Brusselse regeringsvorming 🤩

DPR Brugov : Le Gouvernement soutiendra pleinement la Royale Union Saint-Gilloise pour l’implantation d’un nouveau stade sur le site du Bempt à Forest.

Woopwoop

In de rand van de Brusselse regeringsvorming 🤩

DPR Brugov : Le Gouvernement soutiendra pleinement la Royale Union Saint-Gilloise pour l’implantation d’un nouveau stade sur le site du Bempt à Forest.

Woopwoop

In België zijn het niet de overheden die gaan over zulke megaprojecten maar de buurtcomités ☝️

politieke recuperatie is mevrouw Henry niet vreemd

politieke recuperatie is mevrouw Henry niet vreemd
Heb net die plannen gezien, moet zeggen : vind het maar een raar stadion met maar 2 tribunes en 2 keer achter de doelen niets. Lijkt me maar half werk dat ze gaan leveren.

Ik hoorde daarnet iets over het stadion van Club Brugge op het nieuws van Radio Willy, maar ik heb het niet goed kunnen horen. Iets ivm de omgevingsvergunning, maar online vind ik nergens iets terug.
Nog iemand gehoord?

Ik hoorde daarnet iets over het stadion van Club Brugge op het nieuws van Radio Willy, maar ik heb het niet goed kunnen horen. Iets ivm de omgevingsvergunning, maar online vind ik nergens iets terug.
Nog iemand gehoord?

Op Q music, dat ze groen licht hebben gekregen.

Ik ga het maar geloven als de eerste steen er ligt.

Dus DPG met een primeur die uiteindelijk niet klopt? Of?
Ze hebben ook eens te vroeg/er naast gezeten met een trainer dacht ik een paar jaar geleden.

Veel kans dat ze een post gezien hebben op FB van pagina De Brugse Stem die alleen maar artikels plaatst om te zeveren. Ze gaan hun bronnen beter moeten checken 😂

Club heeft zijn definitieve en uitvoerbare vergunning gekregen! :cheer::cheer::cheer:

Dit jaar nog beginnen met de bouw en seizoen 28-29 aanvangen in het nieuwe stadion! Eindelijk 😍

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan