Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.goldenpalacenews.be
In de rand van de Brusselse regeringsvorming
DPR Brugov : Le Gouvernement soutiendra pleinement la Royale Union Saint-Gilloise pour l’implantation d’un nouveau stade sur le site du Bempt à Forest.
Woopwoop

Ook waar. Maar Ecolo deed anders ook wel wat tegenkanting. De 3 vogeltjes en de ongewervelden vlak naast de snelweg zijn wel belangrijk natuurlijk.In België zijn het niet de overheden die gaan over zulke megaprojecten maar de buurtcomités![]()
Heb net die plannen gezien, moet zeggen : vind het maar een raar stadion met maar 2 tribunes en 2 keer achter de doelen niets. Lijkt me maar half werk dat ze gaan leveren.
Maak een account of meld je aan bij Instagram - Deel wat je bezighoudt met de mensen die jou begrijpen.www.instagram.com
politieke recuperatie is mevrouw Henry niet vreemd
je hebt ze nodig als je het gebouwd wil krijgen
Maak een account of meld je aan bij Instagram - Deel wat je bezighoudt met de mensen die jou begrijpen.www.instagram.com
politieke recuperatie is mevrouw Henry niet vreemd
Ik hoorde daarnet iets over het stadion van Club Brugge op het nieuws van Radio Willy, maar ik heb het niet goed kunnen horen. Iets ivm de omgevingsvergunning, maar online vind ik nergens iets terug.
Nog iemand gehoord?