Bekende dubbelgangers

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Er zijn weinig onderwerpen waar er zoveel onenigheid over heerst in mijn persoonlijke relaties, met geen mogelijkheid tot compromis, als over hoe hard persoon x wel/niet op persoon y lijkt.

Ik start daarom deze thread voor iedereen die zijn gelijk wil halen aan de eettafel en daarvoor het tribunaal van medeforumgangers wil inschakelen.

Het principe is simpel:

Post een foto van een bekend figuur. Post daarnaast een foto van een ander bekend figuur. Geef geen verdere context of verduidelijking.

Gebruik het liefst een spoilertag rond je afbeeldingen om te voorkomen dat de thread bij het openen lang moet laden.

Het tribunaal stemt door middel van reacties op de post:

:love2: = deze personen lijken op elkaar
:mad: = deze personen lijken niet op elkaar

Geen uitlachposts.
 
1711299819313.png
1711299838674.png
 
@coldplayke : uit interesse, ben jij het die overal gelijkenissen in ziet of zie jij ze juist niet?
Ik heb nog een vriendin gehad die tussen veel mensen gelijkenissen zag (of bv. acteurs met elkaar verwarde) terwijl ik die totaal niet zag...
 
@coldplayke : uit interesse, ben jij het die overal gelijkenissen in ziet of zie jij ze juist niet?
Ik heb nog een vriendin gehad die tussen veel mensen gelijkenissen zag (of bv. acteurs met elkaar verwarde) terwijl ik die totaal niet zag...
Ik ben meestal degene die voor gek wordt verklaard omdat iedereen op iedereen lijkt voor mij. :unsure:
 
Terug
Bovenaan