Gaat een eeuwigheid duren en opnieuw een aanmodder regering vormen met geen akkoorden die kritieke besluiten nemen voor de toekomst van ons land. Dit lijkt mij echt erg.Als Arizona inderdaad dood en begraven is, weet ik toch echt niet wat te verwachten vanaf nu. Nog los van de gigantische druk op onze land/begrotingsbeleid. Ik neig te geloven dat GLB de bruggen te hard heeft opgeblazen in de zomer om Arizona nog te doen slagen, maar jeetje. Dat je met deze partijen niet eens een centrumregering op poten krijgt gezet is echt hemeltergend. We zijn het helaas al gewoon, maar als het vandaag niet lukt gaan we er gewoon opnieuw een eeuwigheid over doen. Zeker plaats 3 in de langste regeringsonderhandelingen van ons land, en dat met (1) een "eenvoudige" uitslag en (2) externe druk vanuit Europa en co. Om moedeloos van te worden.
Connor en Vooruit durven gewoon niet in deze centrum-rechtse regering stappen uit schrik door afgemaakt te worden de komende jaren door de volledige linkse vleugel in ons land en waarschijnlijk nog meer door de PS. Want in de Vlaamse regering stappen is dan wel geen enkel probleem. Vreemd.
Nog eventjes en BDW/NVA steken de vinger op, trekken zich terug naar Antwerpen en de Vlaamse regering. Worden nog leuke maanden op federaal niveau.