ThomasMore
Well-known member
Exact aantal jaren zal ik niet vermelden maar het is echt wel al lang en serieus. De personen die wij in het wereldje tegenkomen zijn meestal ook koppels met een lange staat van dienst maar het kan ook zijn dat dit eerder is omdat we daar onbewust meer naar op zoek gaan.Wat is dan lang, een paar maanden/jaren/>10jaar?
Ik versta dat je niets precies wenst te zeggen om herkenbaarheid te vermijden, maar de algemene kijk op semi-open relaties is dat deze doorgaans geen gelukkig en lang leven beschoren zijn. Als dit bij jullie wel het geval is, is dat dan toch al één bewijs van het tegendeel.
Alleszins chapeau dat je hier zo open over bent.
Als ik me niet vergis, heb je hier ooit gepost dat jouw partner een avontuurtje met de buren wel zag zitten.
Met jullie regels, waarbij heel veel toegelaten is, zou me dat opvreten telkens mijn partner alleen thuis is.![]()
Dat van die buren was ik niet... Believe me, we hebben fijne buren maar daar is 0,0 seksuele aantrekkingskracht tussen ons. En hoeft ook helemaal niet.
.
En als ik met mijn vriend naar de parenclub ga en we laten ons daar eens gaan, word ik ook niet verliefd op rando #7 hoor. Zo werkt dat toch niet. En ja, ik kan best goeie seks hebben met een klant en die een toffe vinden, maar 't is niet dat er automatisch gevoelens getriggerd worden omdat er seks is.