Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Veel hangt af van de uitstraling van personen, los van hun looks. De vrouw van een vriend van me zal puur fysiek knapper zijn dan mij, ze is ook +-4j jonger maar naar uitstraling toe is die gewoon nors. Die wordt niet versierd of benaderd door mannen, meer dan een beleefd knikje zal er niet in zitten als ze zelf geen contact legt met iemand.
Ik ben dan meer een sociale kletskous dus ja, ik word sneller benaderd dan haar door mannen.
Je bent een Hollandse?

Wat bedoelt gij met benaderd? Ronduit voorstellen om eens in bed te duiken?
Nope gewoon wat geflirt en polsen of ik interesse heb. In bed duiken is al te vergaand. Dan is het een '0'.
Maar zoals gezegd lig ik er totaal niet wakker van, in tegendeel, je hebt er alleen maar miserie mee, met liegen en bedriegen.

De gelegenheid schept de dief.
En dat gaat even goed op voor allerlei ander sociaal onaanvaardbaar gedrag.
Ik vind dat dan weer gewoon cynisme, dat waarschijnlijk verkocht zal worden als zijnde 'realisme', een levensvisie die ik liever niet onderschrijf.
Liever naïef dan cynisch zeg ik altijd.

Ben niet ongevoelig voor de denkpiste 'het zou stom zijn om het eens niet te doen'. Het ego begint te knagen; ontelbare impulsen van allerlei schermpjes die zeggen dat je bepaalde dingen moet hebben meegemaakt anders heb je niet het maximum uit het leven gehaald.

Ben niet ongevoelig voor de denkpiste 'het zou stom zijn om het eens niet te doen'. Het ego begint te knagen; ontelbare impulsen van allerlei schermpjes die zeggen dat je bepaalde dingen moet hebben meegemaakt anders heb je niet het maximum uit het leven gehaald.
Wat er dan ook weer voor zorgt dat je zelf ook bedrogen kan worden. Imo doe je gewoon een ander niet aan wat je zelf niet wil meemaken.

Veel hangt af van de uitstraling van personen, los van hun looks. De vrouw van een vriend van me zal puur fysiek knapper zijn dan mij, ze is ook +-4j jonger maar naar uitstraling toe is die gewoon nors. Die wordt niet versierd of benaderd door mannen, meer dan een beleefd knikje zal er niet in zitten als ze zelf geen contact legt met iemand.
Ik ben dan meer een sociale kletskous dus ja, ik word sneller benaderd dan haar door mannen.
Ik moet m'n resting bitch face wegkrijgen. Ik word zelden aangesproken en vraag me af waarom. Precies of ik ben hypergevaarlijk ofzo. Kan zijn natuurlijk...

Nog mensen die vaste avonden hebben? Hier de woensdagavond en de zaterdagavond.
Klinkt ver van romantisch als ik dit herlees 🤓

Onlangs iets te weten gekomen waar ik an sich vrij weinig aan kan doen, maar waar ik me wel niet helemaal goed bij voel.

Ik ken al jarenlang een goede vriendin en in al die tijd zijn wij al meerdere malen met elkaar naar bed geweest. Nu niet overdreven vaak, 't is niet dat we elke week/maand afspreken of zo, maar een soort 'fwb om de zoveel tijd'? :unsure: En uiteraard als we beide single zijn op die moment. Enfin ja, dat dacht ik toch want onlangs heeft ze mij verteld dat ze een nieuwe vriend heeft. Zij heeft best vaak nieuwe vriendjes, maar 9/10 duren die relaties niet al te lang met alle respect.

Nu, wat is dan juist het probleem? Ik heb op fb de 'begindatum' van hun relatie gezien en dat was ongeveer twee weken vóór de laatste keer dat wij seks hebben gehad. :unsure: Nu voor alle duidelijkheid op het moment van de feiten wist ik van toeten of blazen.

Onlangs iets te weten gekomen waar ik an sich vrij weinig aan kan doen, maar waar ik me wel niet helemaal goed bij voel.

Ik ken al jarenlang een goede vriendin en in al die tijd zijn wij al meerdere malen met elkaar naar bed geweest. Nu niet overdreven vaak, 't is niet dat we elke week/maand afspreken of zo, maar een soort 'fwb om de zoveel tijd'? :unsure: En uiteraard als we beide single zijn op die moment. Enfin ja, dat dacht ik toch want onlangs heeft ze mij verteld dat ze een nieuwe vriend heeft. Zij heeft best vaak nieuwe vriendjes, maar 9/10 duren die relaties niet al te lang met alle respect.

Nu, wat is dan juist het probleem? Ik heb op fb de 'begindatum' van hun relatie gezien en dat was ongeveer twee weken vóór de laatste keer dat wij seks hebben gehad. :unsure: Nu voor alle duidelijkheid op het moment van de feiten wist ik van toeten of blazen.
Dit is 100% haar en enkel haar "last" om te dragen.

Daarnaast kan het goed zijn dat die datum staat voor de eerste date/kus/... En dat pas een maand later werd gespecificeerd dat ze uitsluitend met elkaar nog zouden daten. Dat het dus voor haar zelfs niet eens als scheefpoepen werd beschouwd.

Meh. Het idee alleen al om mijn vriendin te bedriegen, maakt me misselijk. Ik zie op straat, het werk of in winkels uiteraard ook aantrekkelijke vrouwen, maar geen haar op mijn kaal hoofd die er aan denk om daar iets mee te gaan doen. Dat gaat mij niet. Jarenlang bouw je iets op, goede en minder goede momenten, een huis samen kopen, kind krijgen, elkaar z'n kleine kantjes accepteren, ... En dat mogelijk kapot maken voor een avontuurtje? No way.

En voor ge afkomt met die zever uit uw eerste post hier: ik ben 12 jaar lang telkens 1 tot 2 weken weggeweest voor mijn werk. Ik heb in die periode ook kans gehad, maar nooit is het in mij opgekomen om daar op in te gaan. Dat iedereen in die "val" kan trappen geloof ik niet. Er moet imo thuis al iets fout zitten voor je gaat bedriegen, anders denk je sowieso al eens aan je vrouw/vriendin/gezin op zo'n moment.
2nd
Blij dat er nog mensen met normen en waarde zijn.
Ik ben ook zo.
Mensen dat hun partner bedriegen, proberen dat ook altijd goed te praten, dat zie je hier ook, maar dat valt niet goed te praten!
Je moet het maar is zelf meemaken, wat een verraad, hoe slecht dat je u voelt, niet kunnen slapen, zot word je ervan en zeker als iedereen het weet.
Het is echt om ziek van te worden en het is zeker zwart/wit iemand bedriegen doe je gewoon niet, dan moet je maar weggaan en de relatie verbreken.
Om nog maar te zwijgen van Soa's.

Dit is 100% haar en enkel haar "last" om te dragen.

Daarnaast kan het goed zijn dat die datum staat voor de eerste date/kus/... En dat pas een maand later werd gespecificeerd dat ze uitsluitend met elkaar nog zouden daten. Dat het dus voor haar zelfs niet eens als scheefpoepen werd beschouwd.
Vind ik toch maar een rare gedachte om daarna nog rap even te gaan poepen met een ander. Enfin, er zal toch wel iets gebeurd zijn op die dag om dat als hun 'begindatum' te aanschouwen. Dan ben je toch al 'bezig' met een potentiele partner ook al zit je misschien nog niet helemaal in een relatie.

Vind ik toch maar een rare gedachte om daarna nog rap even te gaan poepen met een ander. Enfin, er zal toch wel iets gebeurd zijn op die dag om dat als hun 'begindatum' te aanschouwen. Dan ben je toch al 'bezig' met een potentiele partner ook al zit je misschien nog niet helemaal in een relatie.
Zo denk ik er ook over, maar heb al vaker gehoord (en ondervonden ook 😬) dat dat niet voor iedereen geldt.... 🤷🏼

Mee eens en ik keur het volledig af.

Anderzijds .. stel dat je op een bepaald moment 20 jaar samen bent en 2 kindjes hebt rondlopen .. alles gaat heel goed tussen jullie, en je ontdekt dat zij, toen je voor het eerst met elkaar gekust hebt, nog (snel even) met ne andere in bed heeft gestoken? :frown: Ga je dan ASAP de scheiding aanvragen beseffende dat ze zich nadien wel netjes gedragen heeft? (allé ja, voor zover je dan weet natuurlijk).

Ik vind dat nog wel een verschil tov dat ze u na 5 jaar bedriegt of zo, of wanneer ze u chronisch bedriegt met iemand anders. Misschien is niet iedereen het met mij eens, maar dat is wat ik ervan vind.

(Zowiezo het zou voor een vertrouwensbreuk zorgen -dat natuurlijk wel- en brokken lijmen is niet simpel)

Mee eens en ik keur het volledig af.

Anderzijds .. stel dat je op een bepaald moment 20 jaar samen bent en 2 kindjes hebt rondlopen .. alles gaat heel goed tussen jullie, en je ontdekt dat zij, toen je voor het eerst met elkaar gekust hebt, nog (snel even) met ne andere in bed heeft gestoken? :frown: Ga je dan ASAP de scheiding aanvragen beseffende dat ze zich nadien wel netjes gedragen heeft? (allé ja, voor zover je dan weet natuurlijk).

Ik vind dat nog wel een verschil tov dat ze u na 5 jaar bedriegt of zo, of wanneer ze u chronisch bedriegt met iemand anders. Misschien is niet iedereen het met mij eens, maar dat is wat ik ervan vind.
Ik heb geleerd dat zo een personen blijven bedriegen/vreemd gaan.
Geen relatiemateriaal.

Ook voorgehad.
Een ex gehad, waarmee ik nadien nog seks had toen ik terug vrijgezel was.
Dat zij ondertussen aan het aanpappen was en zelfs een relatie gestart was kreeg ik pas nadien te horen.
Was raar gevoel, maar kon er niks aan doen.
Enige wat ik eruit geleerd heb, me er nooit meer door laten verleiden om een relatie met te starten ook al was de seks (zeer) goed. 😀

Maar voor iedereen is de begindatum anders het kan een eerste date, eerste kus, eerste keer seks of gewoon als ze het expliciet bewoord hebben zijn.

En misschien vandaar?

Mijn ex was mij aant bedriegen met redelijk groot krapul imo, die gast had mij nog telefonisch bedreigd nadat dat uitkwam.
Dan een jaar later stuurde ik haar nog eens een facebook berichtje omdat we toch nooit deftig afscheid hadden kunnen nemen.
Zij belde me en zei dat het allemaal een misverstand geweest was, dat dat helemaal geen "nieuw vriendje" was maar een collega enz.
Ze begon mij terug sms'en te sturen, dat ze nog veel aan me gedacht had en wilde terug eens afspreken, ik reageerde daar niet afstandelijk op. Op een morgen krijg ik plots telefoon van dat stuk krapul, dit maal bedreigt hij me met de dood, hij zegt dat hij getrouwd is met haar. Even later belt mijn ex zelf mij op half huilend en gillend, duidelijk op speaker-mode, om te vragen "waar al die leugens die ik verspreid vandaan komen die ik tegen haar man gezegd heb". Nadat ik gewoon wat eerlijke antwoorden geef wordt de telefoon door een ander ingegooid. Ik wil me niet voorstellen wat er daarna gebeurde. Daarna is al haar social media gewist en vervangen door "gedeelde profielen" met haar man. Een jaar later zag ik op die facebook dat ze een eerste kindje hadden.
Goed dat je daar vanaf bent, dan.

Terug
Bovenaan