Nee, ik wil liever dat hij dat niet te weten komt. Ik wil het vice versa liever ook niet weten. Maar indien gevraagd wil ik er gerust open over zijn. Ik schaam me er niet voor en lig er ook niet wakker van.Toch enkele vragen hierbij hoor:
- Als ik het dus goed begrijp, heb je liever dat je partner het via iemand anders te weten komt dan via jou?
Niet in de mate dat het de relatie zou bedreigen. Zoals reeds gezegd kan dat wel jaloezie opwekken en dus wel deren. Sommige potjes hou je liever gesloten. Ik heb hier altijd gezegd dat overspel in se fout is. Maar dat neemt niet weg dat je mee kan gaan in het moment en een fantastische nacht beleven. We zijn beiden open minded en progressief dus het zou geen problemen veroorzaken maar je kan moeilijk zeggen dat je ervan geniet om te horen dat je partner vreemdgaat toch? Tenzij in een open relatie mss- Als het dus morgen zou uitkomen dat je pardoes al een aantal keren op zakenreis het bed hebt gedeeld met een niet onknappe spanjaard of andere exoot, deert je partner dit niet?
. In het leven loopt nu eenmaal niet alles ideaal volgens een bepaalde norm. Dat probeer ik maar eerlijk te benoemen. Ik heb daarbij ook vastgesteld dat ik niet een zeldzame uitzondering ben op relationeel/seksueel gebied
. Het gaat enkel maar om seks ook, niet om weet ik wat voor diepe levenslange connectie...Misschien ben je vroeger ook wel eens uitgeweest zonder dat je ouders het wisten of expliciet toestemming hadden gegeven. Zeker niet top volgens de moraal, maar misschien heb je wel een leuke avond gehad. Enfin, mss niet het beste voorbeeld maar mss toch begrijpelijk.
.