Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ben ik nu naief of mis ik iets, uw kinderen zijn toch nog niet zo oud? En je zei daar ergens dat het een probleem zou zijn moest ze de kinderen proberen weg houden van je. Dus dan snap ik niet echt wat je bezig zit over andere steden of landen. Behalve als je uw kinderen effectief wil aan hun lot overlaten ga je toch altijd op redelijke afstand van hun school, vrienden en activiteiten moeten wonen.
Het was dan ook als antwoord op wat hij zou doen mocht hij geen kinderen hebben

Ben ik nu naief of mis ik iets, uw kinderen zijn toch nog niet zo oud? En je zei daar ergens dat het een probleem zou zijn moest ze de kinderen proberen weg houden van je. Dus dan snap ik niet echt wat je bezig zit over andere steden of landen. Behalve als je uw kinderen effectief wil aan hun lot overlaten ga je toch altijd op redelijke afstand van hun school, vrienden en activiteiten moeten wonen.

Ja, je mist iets. Wilcao vroeg namelijk wat ik zou doen als ik geen kinderen had.

Tengere man of zo? Of gewoon geestelijk zo onderdanig dat ze hem kan afrossen?

Vrouwlief had hier vroeger bijvoorbeeld de neiging van mijn vingers te kraken. Ik vind dat één van de meest irriterende zaken wat er bestaat.
Ik haat dat echt. En dat doet ook gewoon pijn.

Ik heb haar zeker 10x gewaarschuwd: Stop er mee of ik sla er op. Ze zei telkens: Op vrouwen sla je niet 'no matter what'.
Voor mij is dat dan echter wettelijke zelfverdediging. Het is niet dat ik haar er niet voor gewaarschuwd heb.

Na de 10x keer (zoiets)? Ze heeft dan toch gewoon 1 ferme slag gekregen van mij (ze vloog letterlijk tegen de muur), waar ze heel de dag niet goed van was. Ze heeft het nooit meer gedaan (vingers kraken). En ja ik ben normaal gezien ne brave seut maar je moet mij echt niet uitdagen.
In een thread vol vreemde posts met vreemde redeneringen om dingen goed te praten heb jij toch weer de hoofdvogel afgeschoten. Als wettelijke zelfverdediging op je vrouw kloppen omdat ze je vingers kraakt, allez dan.

Goeie vriend van mij is ook met een Poolse samen. Omgekeerde situatie van u. Zij is hier komen wonen.
Woont hier intussen misschien al 10jr.

En ze zitten nu op een punt waar ze gaan scheiden. Relatie ging na jaar 2 al fout. Fysiek geweld van haar kant naar hem. En plots wordt ze zwanger van een tweeling..
Plots ging het dan weer even goed tussen hen. Maar nu is het het laatste 1-1,5jr gigantisch fout aant lopen. Wederom fysiek geweld. Hij filmt ook al haar driftbuien. Zo stuurde hij onlangs een video waarin ze hem verrot scheldt, ze dreigt de kinderen volledig van hem weg te nemen. En ze dreigt er zelfs mee gewoon definitief terug naar Polen te gaan met de kinderen (ze zijn hier geboren).

Hij heeft via zijn advocaat voor een compromis gevraagd en week om week voor de kinderen te zorgen. Is ze niet mee akkoord gegaan en wil het volledige hoederecht en ze mee naar Polen nemen. Als "toegift" heeft ze gezegd dat hij eens een weekend om de twee weken naar Polen moet komen om zijn kinderen te kunnen zien.

Hij werkt ook enkel van thuis uit en hij sluit zichzelf volledig op. Dus inclusief een bank voor de deur zodat ze het niet kan openen. Stuurde hij onlangs een video waarin zij de deur zo hard forceert. Dat de deur scheef is en gigantisch veel deuken vertoont. Een nieuwbouw btw..
Ze dreigt er ook mee haar kinderen zo op te voeden waarbij ze de kinderen zal vertellen hoe een "kutvader" ze wel niet hebben. Allemaal op beeld.

Heeft hij 100% gelijk in deze situatie? Nee, ik vond dat er al vreemde zaken waren bij hen. Van in het begin waren ze samen, maar deden ze veel apart. Zo ging hij 3-4 weken per jaar alleen op vakantie. Zij ook. Waarbij zij al die weken met haar kinderen weg ging. Het was niet het klassieke cosy gezien die veel dingen samen deden. Ook veel drama.
Nu wonen ze nog samen. Zij zou 100k meer eigen inbreng hebben gehad in de woning..NIET bij de notaris beschreven. Hij dreigt er tegen mij mee het spel ook hard te spelen als ze zo blijft verder doen en dus een stuk vaan haar eigen inbreng op te eisen. Twordt geen schone scheiding..
Meanwhile poept hij er ook op los, terwijl ze nog samenwonen.
Als er echt gevaar is dat ze die kinderen zou meedoen naar Polen (ontvoering dus) dan zou hij dat beter gaan aangeven bij de politie, en al zeker als hij er bewijzen van zijn. Kans is groot dat het parket opdracht zal geven dat ze geseind wordt zodat ze het vliegtuig niet op kan met de kinderen mee.
Lijkt me het enige wat hij kan doen om dat ooit te voorkomen.

Heb die met haar 11 man nog eens gestuurd zn gevraagd hoe het met haar dates ging.
Antwoord "ik ga overal mee stoppen. Ik ben seksverslaafd. Das ni ok. Kheb al mn dates afgezegd en kga ook niet meer naar clubs gaan"
Vroeg dan of haar man het wist. Bleef ze redelijk vaag over "ja hij weet het sinds kort. Maar er wordt thuis niet over gesproken. Nuja hij weet het..hij moet mij laten doen of ik ben weg". Sure..daarmee dat ge plots stopt zeker.
Heb nu de laatste 7-8 pagina's gelezen en wilde hier na 2 pagina's al over posten... In vele van deze verhalen lijkt het mij toch duidelijk dat er gewoon een enorme seksverslaving aan de gang is? Personen die thuis nog geregeld seks hebben maar tegelijkertijd elders seks moeten hebben, mensen met dubbellevens of personen in een relatie die per sé een gangbang moeten meemaken...

Noem het geen scrupules, geen zelfbeheersing, geen empathie, noem het wat je wil. Voor mij lijkt het me gewoon dat die mensen "ziek" zijn in dezelfde mate dat een alcoholist ziek is inzake alcoholmisbruik, een gokverslaafde inzake kansspelen, etc... Waarom anders zou je situaties ondergaan waarvan je denkt "holy shit, maak het jezelf toch niet zo moeilijk".

Zelfs het verhaal van Zantas, met alle respect. Al jaar en dag in een ongelukkige seksloze relatie zitten, voor jezelf uitmaken dat je over enkele maanden actie onderneemt en goed voorbereidt om een scheiding te kunnen voorzien waarbij je eerste prioriteit de kinderen zijn, die laatste paar maanden dan wel nog heel uw case potentieel moeilijker maken om eens afgezogen te worden in de bosjes :rofl: Dat is nu niet direct seksverslaafd zijn maar dan kan je uw "driften" toch wel heel moeilijk controleren? "De rechter zal wel", tjah... Achteraf dan wel niet komen janken.

Overigens 1 van de verhalen die ikzelf gehoord heb is van een vriendin waarvan een vriendin (in een andere vriendenkring) bij een fitness werkte en daar tijdens de uren geregeld klanten afreed terwijl ze "gelukkig" in een relatie zat. Alle vriendinnen waren op de hoogte (was geen vriendenkring waarbij de mannen en vrouwen met elkaar omgingen, enkel de vrouw en 1x in't jaar eens gezamenlijk met de partners) en probeerden haar maandenlang te doen beseffen dat ze niet goed bezig was, helaas... Sommige mensen hebben gewoon "een probleem". We zouden ook dieper kunnen doorgaan en kunnen nadenken over wat "onze natuur" is. In sé is het ook niet echt de bedoeling dat we 1 partner vinden en daar voor de rest van ons leven mee verdergaan, we zijn op dat vlak alles behalve pinguïns.

Heb nu de laatste 7-8 pagina's gelezen en wilde hier na 2 pagina's al over posten... In vele van deze verhalen lijkt het mij toch duidelijk dat er gewoon een enorme seksverslaving aan de gang is? Personen die thuis nog geregeld seks hebben maar tegelijkertijd elders seks moeten hebben, mensen met dubbellevens of personen in een relatie die per sé een gangbang moeten meemaken...

Noem het geen scrupules, geen zelfbeheersing, geen empathie, noem het wat je wil. Voor mij lijkt het me gewoon dat die mensen "ziek" zijn in dezelfde mate dat een alcoholist ziek is inzake alcoholmisbruik, een gokverslaafde inzake kansspelen, etc... Waarom anders zou je situaties ondergaan waarvan je denkt "holy shit, maak het jezelf toch niet zo moeilijk".

Zelfs het verhaal van Zantas, met alle respect. Al jaar en dag in een ongelukkige seksloze relatie zitten, voor jezelf uitmaken dat je over enkele maanden actie onderneemt en goed voorbereidt om een scheiding te kunnen voorzien waarbij je eerste prioriteit de kinderen zijn, die laatste paar maanden dan wel nog heel uw case potentieel moeilijker maken om eens afgezogen te worden in de bosjes :rofl: Dat is nu niet direct seksverslaafd zijn maar dan kan je uw "driften" toch wel heel moeilijk controleren? "De rechter zal wel", tjah... Achteraf dan wel niet komen janken.

Overigens 1 van de verhalen die ikzelf gehoord heb is van een vriendin waarvan een vriendin (in een andere vriendenkring) bij een fitness werkte en daar tijdens de uren geregeld klanten afreed terwijl ze "gelukkig" in een relatie zat. Alle vriendinnen waren op de hoogte (was geen vriendenkring waarbij de mannen en vrouwen met elkaar omgingen, enkel de vrouw en 1x in't jaar eens gezamenlijk met de partners) en probeerden haar maandenlang te doen beseffen dat ze niet goed bezig was, helaas... Sommige mensen hebben gewoon "een probleem". We zouden ook dieper kunnen doorgaan en kunnen nadenken over wat "onze natuur" is. In sé is het ook niet echt de bedoeling dat we 1 partner vinden en daar voor de rest van ons leven mee verdergaan, we zijn op dat vlak alles behalve pinguïns.

Ah die kent m'n ex die van u?

In sé is het ook niet echt de bedoeling dat we 1 partner vinden en daar voor de rest van ons leven mee verdergaan, we zijn op dat vlak alles behalve pinguïns.
Hoezo niet de bedoeling? Vanuit biologisch perspectief misschien, maar we zijn nu toch al een pak verder geëvolueerd dat het bij mensen niet enkel om exclusiviteit gaat op fysiek vlak, maar ook om emotionele en psychologische toewijding aan één partner. En voor velen kan het één niet zonder het andere.

Was vorige week 10y samen met de madam. Dagje Brussel met diner nadien, georganiseerd door de madam, zonder kinderen. Lovely.

Het ging ook over onze moeilijke momentjes de voorbije jaren. Jaren IVF en hormonale swings, 3 kinderen op 3y tijd (grotendeels tijdens Corona), ontslagrondes op het werk, huis verkopen/kopen/verbouwen terwijl kinderen en zwangere rondlopen, etc etc. Dat is bij momenten niet al te leuk geweest, maar nu zijn we daar door en is het allemaal goed en zo.

Haar broer is dus de ultieme scheefpoeper met 2 gezinnen etc (zie paar pagina's terug). We hadden ook "ontrouw" op VRT samen gezien. Conclusie was toch voor ons alle 2 dat scheefpoepen veel werk is en dat we daar allemaal geen tijd voor hebben. We hebben werk genoeg met het gezin te doen draaien en 3 kinderen in leven te houden.

Ik zie ook nog altijd niet in hoe je een relatie kunt hebben die beide kanten als gezond ervaren en ondertussen epic scheefpoeping doen. Wij gebruiken continu elkaars telefoon, mailbox, bellen met (schoon)ouders om zaken af te spreken, naar school kinderen afhalen en veel volk tegenkomen, planningen die last minute switchen door whatever reden. Er is welgeteld 0,0 kans dat 1 van de 2 kan scheefpoepen zonder een obvious gedragswijziging te observeren op voorhand.

Ik denk dat het ongeveer 2 weken zou duren voor de ander of een whatsapp bericht of een email of een SMS of website of app notification vergeet weg te doen, en dan zijn de rapen gaar.

In het geval van mijn schoonbroer waren er zoveel red flags dat ik me de vraag begin te stellen hoe naief (want dom is ze niet) of hopeloos sommige vrouwen zijn. Als je na 2y samen nog altijd "thuis gaat slapen" en dan toevallig 2d offline bent op whatsapp wegens "slechte ontvangst", ja dan had er een belletje moeten rinkelen. Of als er verhalen opgerakeld worden die kant noch wal raken (oops, was met de andere vrouw), ja dan had er een belletje moeten rinkelen. Of als je nooit de telefoon mag vasthouden of nooit de computer mag vasthouden, of... Of als er geen gedeelde agenda, geen gedeelde rekening, niks gedeeld is terwijl er geen enkele objectieve reden is om het niet te doen, maar de domicilie wel bij de madam staat. Als er plannen gemaakt worden voor een huis samen te bouwen, maar de madam mag je financiele situatie niet kennen, dan zou er een belletje moeten afgaan.... Als de madam mee gaat skien op familie reis en het jaar nadien 'niet mee mag omdat je je dan ongemakkelijk voelt om jezelf te zijn' (guess what, hij was blijkbaar die week met zijn ander madam gaan skien). I mean, "jaja, alles ging goed, ik zag het totaal niet aankomen". Euh, ja, OK.

Venten zijn simpel hoor. Als ze je graag hebben, en zeker als je lekker bent, willen ze je overal showen. Als je naar geen enkele familie ding mee mag of niet naar de vriendengroep mee mag, is er 99% maar 1 reden... -_-

Vraag me nog altijd af a) waarom je dat als vrouwtje doet - ga dan weg bij je vent en b) hoe je dan thuiskomt. "Goeie dag op het werk ?", "Ja, 2 klanten van dichtbij geholpen". Dan moet je toch gewoon keihard in het gezicht liegen. Ik zou er het vertrouwen in de mensheid door verliezen.

Hoezo niet de bedoeling? Vanuit biologisch perspectief misschien, maar we zijn nu toch al een pak verder geëvolueerd dat het bij mensen niet enkel om exclusiviteit gaat op fysiek vlak, maar ook om emotionele en psychologische toewijding aan één partner. En voor velen kan het één niet zonder het andere.

Heel deze topic gaat voor mij niet over exclusiviteit of niet. Je doet maar wat je wil, mij niet gelaten.

Wat mij wel mijn stoel doet vallen is dat je systematisch rondpoept en laat afzuigen en weet ik veel wat terwijl de andere niet geinformeerd is. Man up en zeg dan "ik wil XYZ". Dan vind je een samenlevingsvorm uit of je gaat uit elkaar.

Dat je uit zattigheid nog eens per ongeluk op een ander beland en poepekezwam doet, all fair enough. Dat je je jarenlang je laat volschieten in de sex club door jan en alleman, all fair enough. Dat je dat doet terwijl je vent en kinderen hebt, ik.snap.het.niet. Ga dan van je vent weg, waarom zit je nog bij je vent ?

Ik geef je volledig gelijk voor zover dat nog niet duidelijk was van mijn uitleg... Maar feit dat er overal zoveel van die verhalen zijn zegt toch genoeg? De aard van het beestje is anders dan de 'logica' die veel mensen wel hebben.

Ik geef je volledig gelijk voor zover dat nog niet duidelijk was van mijn uitleg... Maar feit dat er overal zoveel van die verhalen zijn zegt toch genoeg? De aard van het beestje is anders dan de 'logica' die veel mensen wel hebben.

Ik wil best geloven dat er veel 'scheef' gepoept wordt. Maar niet in relaties waar alles goed zit en 'niemand iets had zien aankomen'.

Ik wil best geloven dat er veel 'scheef' gepoept wordt. Maar niet in relaties waar alles goed zit en 'niemand iets had zien aankomen'.
De persoon die scheefpoept ziet het inderdaad wel aankomen.

Maar verder lijkt me dit gewoon verder te gaan op het elan van: "als er bedrog in het spel is zal de relatie wel niet in orde geweest zijn". Dat lijkt me niet te kloppen, sommige mensen kunnen gewoon niet beter.

De persoon die scheefpoept ziet het inderdaad wel aankomen.

Maar verder lijkt me dit gewoon verder te gaan op het elan van: "als er bedrog in het spel is zal de relatie wel niet in orde geweest zijn". Dat lijkt me niet te kloppen, sommige mensen kunnen gewoon niet beter.

Ik heb meer vertrouwen in de mensheid dan dat. Voor 99% van de mensen: scheefpoepen takes time and effort. Zoals Eminem zei "tripped, fell, landed on his dick?", weinig plausibel.

Als je gelukkig in je relatie zit, gaat er niet plots een blonde deer op je paal komen zitten terwijl je thuis naar Terzake zit te kijken...

't Is inderdaad wel veel moeite.
Gisteren was het vrij koud (8 graden) dus gewoon kort ritje met de auto gemaakt ipv een fietstocht en ergens langs de kant van de weg gezet in een rustig gebied. Daar dan wat geflikflooid. Maar achteraf natuurlijk wel extra toertje mogen rijden met ramen open om toch maar zeker geen parfumsporen in de auto te hebben, ook naar de carwash om alle zetels te stofzuigen, thuis ook nog een douche nemen, andere kleren aandoen en een wasmachine aanzetten met de gedragen kleding.

Eerlijk gezegd, ben het al beu. Ze irriteert me ook eigenlijk, tijdens het rijden ook de hele tijd blablablablabla. Mensenlief.

't Is inderdaad wel veel moeite.
Gisteren was het vrij koud (8 graden) dus gewoon kort ritje met de auto gemaakt ipv een fietstocht en ergens langs de kant van de weg gezet in een rustig gebied. Daar dan wat geflikflooid. Maar achteraf natuurlijk wel extra toertje mogen rijden met ramen open om toch maar zeker geen parfumsporen in de auto te hebben, ook naar de carwash om alle zetels te stofzuigen, thuis ook nog een douche nemen, andere kleren aandoen en een wasmachine aanzetten met de gedragen kleding.

Eerlijk gezegd, ben het al beu. Ze irriteert me ook eigenlijk, tijdens het rijden ook de hele tijd blablablablabla. Mensenlief.
Zoveel moeite voor wat zuigkracht :rofl:Als ze teveel praat, zat haar mond niet op de juiste plek.

"Hoe saboteer je uw eigen kansen in de familierechtbank", BG edition.

Wel interessanter dan de gemiddelde soap op de Vlaamse tv.

Ik stuur het script meteen door naar de schrijvers voor Thuis/Familie. Ik kijk al uit naar de cliffhanger op het einde van volgend seizoen.

Niet te hard van stapel lopen. Wij van BG zijn intelligenter en sluwer dan de algemene bevolking, bijgevolg is zoiets verborgen houden een koud kunstje.

Terug
Bovenaan