Een van mijn kenissen heeft het meegemaakt met zijn madam, dat heeft toch héél lang geduurd voor dat hij het door had.
En da's verre van ne naive kloot, maar, wat zoals jij, had hij er nooit bij stilgestaan dat zijn vrouw dat nog maar in haar hoofd zou halen.
2 kleine kindjes, okay wa slaaptekort maakt iedereen wat ongelukkiger maar al 1x-jaar bij elkaar en elkaar nog graag zien.
Dus nooit maar dan zelfs ook nooit maar iets van twijfel gehad..
is laat vergaderen, de collega's gingen is iets drinken, gaan sporten en daarna ff blijven plakken.
uiteindelijk ne condoom gevonden in zijnen bedrijfswagen wat haar de das heeft omgedaan.
eerst nog ontkend maar tegen dan had hij uiteraard al al het bewijsmateriaal uit haar telefoon gehaald.
Ze zijn nu nog wel samen en voor zo ver ik weet werken ze er aan.. en ik snap dat ook: ontrouw heeft een reden (vaak) en soms valt daar aan te werken, zeker met kinderen en blabla.
Over mijn eerder opmerking over de vrouw die 4j een dubbelleven heeft gehad:
kerel kwam kei goed overeen me zijn schoonpa, spraken onderling samen af om dingen te doen en al.. CREME van ne kerel.
Die zijn volledig blind mee in hun dochter "ah ja da was ne slechte vent en nen alcoholieker he, ahja natuurlijk zijde het daar afgetrapt"
én de rechter: "mijnheer ge moet het emotionele loslaten, dat doet er hier niets toe wie wat gedaan heeft"
50/50 kinderen, al het kindergeld voor haar + mijnheer mag alimentatie betalen omdat hij meer verdiend.
Omdat zij zich jaren liet palen door ne 60jarige terwijl hij thuis op de kinderen past.