Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Die vrouw zou ingezet kunnen worden als spion voor defensie. Ni normaal hoe die meedogenloos kan liegen.
Moest ik in haar plaats zijn, zou ik op dat moment effe panikeren en een "pauze" inlassen of zelfs stoppen om erger te voorkomen.

Gohja, als ge zo dom zijt om dat tegen een willekeurige kerel te vertellen die dat hele verhaal dan op een openbaar forum gooit, lijkt me spion misschien toch niet de slimste carrièrekeuze.

:rolleyes:

En dingen in in de auto laten. Onze auto's worden zo gedeeld en madam doet de mijne naar carwash of omgekeerd dat het welgeteld 1d duurt voor ik iets vind dat in de auto "verstopt" wordt.
Blijkt er zo, halverwege de carwash, nog een struise zwarte vent op de achterbank te liggen. Schaamtelijk.

Kunnen jullie met gemak zeggen van iemand van het andere geslacht 'amai ferme poep had die, seg'?

Mijn vriendin en ik kunnen dat soms hebben met iemand met zo'n typsiche aardbei poep.

Awel, dat is dus ook de eerste vraag die in me opkwam!
Heb dat toen ook gevraagd.

Antwoord "ik zeg dat ik ben gaan sporten/heel lang ga wandelen met vriendinnen/uitga met vriendinnen/late meetings heb/moet overnachten voor het werk/..."

Blijkbaar had ze enige tijd geleden ook lingerie en speeltjes gekocht en in haar wagen gelaten..haar man had het ontdekt en was er niet goed van. Zei ze blijkbaar tegen hem "ja ik loop gewoon graag sexy rond en kwil zelf wat experimenteren met die speeltjes. Ge moet niet direct het ergste denken"

Die vrouw zou ingezet kunnen worden als spion voor defensie. Ni normaal hoe die meedogenloos kan liegen.
Moest ik in haar plaats zijn, zou ik op dat moment effe panikeren en een "pauze" inlassen of zelfs stoppen om erger te voorkomen.
Ok, hare vent is gewoon (wetens en willens) achterlijk dus.

Een van mijn kenissen heeft het meegemaakt met zijn madam, dat heeft toch héél lang geduurd voor dat hij het door had.
En da's verre van ne naive kloot, maar, wat zoals jij, had hij er nooit bij stilgestaan dat zijn vrouw dat nog maar in haar hoofd zou halen.
2 kleine kindjes, okay wa slaaptekort maakt iedereen wat ongelukkiger maar al 1x-jaar bij elkaar en elkaar nog graag zien.
Dus nooit maar dan zelfs ook nooit maar iets van twijfel gehad..

is laat vergaderen, de collega's gingen is iets drinken, gaan sporten en daarna ff blijven plakken.
uiteindelijk ne condoom gevonden in zijnen bedrijfswagen wat haar de das heeft omgedaan.

eerst nog ontkend maar tegen dan had hij uiteraard al al het bewijsmateriaal uit haar telefoon gehaald.
Ze zijn nu nog wel samen en voor zo ver ik weet werken ze er aan.. en ik snap dat ook: ontrouw heeft een reden (vaak) en soms valt daar aan te werken, zeker met kinderen en blabla.

Over mijn eerder opmerking over de vrouw die 4j een dubbelleven heeft gehad:

kerel kwam kei goed overeen me zijn schoonpa, spraken onderling samen af om dingen te doen en al.. CREME van ne kerel.
Die zijn volledig blind mee in hun dochter "ah ja da was ne slechte vent en nen alcoholieker he, ahja natuurlijk zijde het daar afgetrapt"

én de rechter: "mijnheer ge moet het emotionele loslaten, dat doet er hier niets toe wie wat gedaan heeft"
50/50 kinderen, al het kindergeld voor haar + mijnheer mag alimentatie betalen omdat hij meer verdiend.
Omdat zij zich jaren liet palen door ne 60jarige terwijl hij thuis op de kinderen past.
Ik moet ook wel zeggen ook : Van de ergste verhalen die ik vrienden en kennissen heb weten meemaken zijn het stuk voor stuk de meest trouwe, meest betrouwbare, tofste en zelfs 'knapste' gasten die ik ken geweest. Gewoon crème van ne mens telkens inderdaad, allemaal een vast deel van de schoonfamilie etc etc etc...

Kerels die alles deden voor hun gezin of partner. Dat is hetgene dat me het meeste heeft gepakt van alle verhalen die ik al heb zien ontrafelen. Gewoon mensen die het totaal niet hebben verdiend maar slachtoffer worden van iemand zijn/haar midlife crisis of whatever. En dan ook zo vaak met de ergste stereotype losers aan de andere kant van het verhaal. Een of andere semi zwerver die nog vastzit in een pipe dream en die 0,0 toekomst heeft oftewel het omdat het een klein kind is oftewel omdat het gewoon een seriepoeper is die wat blaasjes heeft wijsgemaakt.

En omgekeerd ook, echt topvrouwen die gewoon keer op keer complete losers aantrekken.

Maar goed ge kan alles goed doen, keihard aan uzelf werken dag na dag, top zorgen voor uw partner en gezin en toch...

Dus eigenlijk is het ook helemaal niet zo’n goede work-out? :unsure:

Dus Cege, als je vrouw het komende jaar zou beginnen sporten, en het blijkt dat ze er toch niet fitter op wordt (en doch een glanzende huid krijgt :unsure: ) dan moet je aan de alarmbel trekken.
"Welke gezichtscrème gebruik je?"

"Hoezo? Geen."

In een fabriek hoor je ook verhalen hoor.. ne collega van mij ging twee keer per week als we de late shift hadden naar een Thaise massage met happy ending...
Is zelf eens zover gekomen dat hij in de namiddag een halve dag congé pakte om weer te gaan omdat ni goed was. Over zijn relatie weet ik bitter weinig moet ik bekennen.

Op de parking van onze fabriek heeft er ne hele tijd ne camper gestaan met een dame van plezier...

In een fabriek hoor je ook verhalen hoor.. ne collega van mij ging twee keer per week als we de late shift hadden naar een Thaise massage met happy ending...
Is zelf eens zover gekomen dat hij in de namiddag een halve dag congé pakte om weer te gaan omdat ni goed was. Over zijn relatie weet ik bitter weinig moet ik bekennen.

Op de parking van onze fabriek heeft er ne hele tijd ne camper gestaan met een dame van plezier...
Iahdo08.jpeg

@Remake op 3 kilometer van je deur en schuin over de mijne. Tis daar dat we moeten zijn.

Een van mijn kenissen heeft het meegemaakt met zijn madam, dat heeft toch héél lang geduurd voor dat hij het door had.
En da's verre van ne naive kloot, maar, wat zoals jij, had hij er nooit bij stilgestaan dat zijn vrouw dat nog maar in haar hoofd zou halen.

2 kleine kindjes, okay wa slaaptekort maakt iedereen wat ongelukkiger maar al 1x-jaar bij elkaar en elkaar nog graag zien.
Dus nooit maar dan zelfs ook nooit maar iets van twijfel gehad..

is laat vergaderen, de collega's gingen is iets drinken, gaan sporten en daarna ff blijven plakken.
uiteindelijk ne condoom gevonden in zijnen bedrijfswagen wat haar de das heeft omgedaan.

eerst nog ontkend maar tegen dan had hij uiteraard al al het bewijsmateriaal uit haar telefoon gehaald.
Ze zijn nu nog wel samen en voor zo ver ik weet werken ze er aan.. en ik snap dat ook: ontrouw heeft een reden (vaak) en soms valt daar aan te werken, zeker met kinderen en blabla.

Over mijn eerder opmerking over de vrouw die 4j een dubbelleven heeft gehad:

kerel kwam kei goed overeen me zijn schoonpa, spraken onderling samen af om dingen te doen en al.. CREME van ne kerel.
Die zijn volledig blind mee in hun dochter "ah ja da was ne slechte vent en nen alcoholieker he, ahja natuurlijk zijde het daar afgetrapt"

én de rechter: "mijnheer ge moet het emotionele loslaten, dat doet er hier niets toe wie wat gedaan heeft"
50/50 kinderen, al het kindergeld voor haar + mijnheer mag alimentatie betalen omdat hij meer verdiend.
Omdat zij zich jaren liet palen door ne 60jarige terwijl hij thuis op de kinderen past.

Dit dus hé.
Ik was in mn vorige relatie ook 0,0 achterdochtig omdat alles (zo goed als) perfect liep en er geen enkel signaal was dat ze vreemd ging of iets mis zou kunnen zijn. Tot ze ineens plots een gesprek begon dat ze niet gelukkig was en daaruit voortkwam dat ze "verliefd" was op ne collega (wat later een affaire bleek).

Dat is dan goed gekomen en ze stuurde dan als ze ergens anders was een fotoke ofzo om me op mn gemak te doen voelen.
Ben toen ook eens gaan checken of haar auto er wel stond en dat was zo en dat was ook zo.

Aan sommige mensen merkt ge het gewoon niet.
En ik kan m'n hoofd erover breken maar ik snap begot niet wanneer mn ex de tijd had om zoveel vreemd te gaan met ne hoop mannen.
Ze werkte in de fitness waar ik kwam dus ja ik viel ten gepaste tijden binnen op haar werk om te trainen. Werkte nooit laat ofzo, enige wat ze deed was nog wat PT geven maar die trainingen postte ze dan ook nog es op haar IG met die mensen getagd en ze ging nog crossfit doen ene keer per week soms, maar ook dat postte ze én ik ken die uitbaatster.
Dus ja naïef moet ge daar echt niet voor zijn.

En het is niet dat ik perfect ben hé, maar als ik zie waar ze dan voor vertrokken is en zie waar ze me nog mee bedrogen heeft dan snapt niemand er eigenlijk iets van.

En het is niet dat ik perfect ben hé, maar als ik zie waar ze dan voor vertrokken is en zie waar ze me nog mee bedrogen heeft dan snapt niemand er eigenlijk iets van.
Er zal dan toch wel iets zijn waarvoor ze vertrokken is 🤷🏻. Zolang je jezelf maar verbeterd, maakt het an sich niet zoveel uit.

En bovenstaande is heel makkelijk te zeggen, maar zelf heb ik ook soms wel iets van. Ah, dus ge hebt me laten zitten voor dat. 😂.

Punt blijft wel dat wanneer mensen naast de pot willen pissen voor welke reden dan ook, ze dat ook wel zullen doen. Het moreel kompas draait wel even de andere kant op.

Laatst bewerkt:
Punt blijft wel dat wanneer mensen naast de pot willen pissen voor welke reden dan ook, ze dat ook wel zullen doen. Het moreel kompas draait wel even de andere kant op.
Ne bad boy kan het ook gewoon goed uitleggen hé en in het begin is dat allemaal fantastisch. ;)

In een lang vervlogen verleden ..

Patricia (fictieve naam) Ja ik val steeds op de verkeerde types. Hoe is dat toch mogelijk !!! (Makila denkt dit is mijn kans ..)
Patricia: Met u? Ja Makila je zijt ne hele lieve brave gast maar ik voel het niet ... en ik heb het gewoon weer 'even gehad'. Ik word toch altijd gekwetst!

Julia: Ja ik val steeds op de verkeerde types. Hoe is dat toch mogelijk !!! (Makila denkt dit is mijn kans ..)
Julia: Ik voel inderdaad wel veel voor u maar ik heb het gewoon weer 'even gehad'. Ik word toch altijd gekwetst. Ik wil momenteel geen relatie.
(Om een maand of twee later weer hetzelfde voor te hebben)

Den John: Hahaha ik zit deze week al aan nummer 5 Makila aan hoeveel zit gij? 0? Hahaha ...

Heb ook al enkele keren zo’n zaken meegemaakt bij vrienden/kennissen en heel vaak komt terug wat Kay-Gell aanhaalde dat vaak “iedereen” het weet behalve de partner in kwestie.
De partner heeft niets door terwijl heel de straat het weet en zoals zo vaak word tegen de partner in kwestie niets verteld, wat ook zeer gevoelig ligt natuurlijk.

Ja Makila je zijt ne hele lieve brave gast maar ik voel het niet
Dat is denk ik ook het typische verschil in benadering qua relaties: "Ik moet instant vlinders voelen" versus "Ik zoek iemand waarmee het matcht en we zien dan wel waar dat ons brengt".

Ik ben in mijn 40'er jaren, die instant-verliefdheid hoeft echt niet. Genoeg meegemaakt om te weten dat dat weinig zegt over de duurzaamheid van een relatie en in hoeverre iemand echt bij u past, maar velen zoeken toch naar die instant kick. De apps werken het ook in de hand.

Dat is denk ik ook het typische verschil in benadering qua relaties: "Ik moet instant vlinders voelen" versus "Ik zoek iemand waarmee het matcht en we zien dan wel waar dat ons brengt".

Ik ben in mijn 40'er jaren, die instant-verliefdheid hoeft echt niet. Genoeg meegemaakt om te weten dat dat weinig zegt over de duurzaamheid van een relatie en in hoeverre iemand echt bij u past, maar velen zoeken toch naar die instant kick. De apps werken het ook in de hand.
En maar swipen en leuke profielen tegen komen. Zo komt er natuurlijk ook wat fobo bij. Wat als ge toch iemand beter zou tegenkomen...

Heb ook al enkele keren zo’n zaken meegemaakt bij vrienden/kennissen en heel vaak komt terug wat Kay-Gell aanhaalde dat vaak “iedereen” het weet behalve de partner in kwestie.
De partner heeft niets door terwijl heel de straat het weet en zoals zo vaak word tegen de partner in kwestie niets verteld, wat ook zeer gevoelig ligt natuurlijk.

Ja, mij stoorde dat niet zo. Ik snap ook dat mensen zich niet moeien en neem da niemand kwalijk.

Heb nu ne ex-collega die z'n vriendin bedrogen heeft met ne huidige collega, ik ga 't zijn vriendin ook niet zeggen.

Terug
Bovenaan