Général Zantas
Well-known member
Waarom zou je gaan klikken als je kan chanteren 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat wil ze?Waarom zou je gaan klikken als je kan chanteren![]()
Oei. Zoveel spanning. Misschien ook eens gaan fietsen met de buurvrouw@Général Zantas
Hoe zit dat nu met u en uw buurvrouw? Ik zit hier toch vol spanning te wachten op een update?

@Général Zantas
Hoe zit dat nu met u en uw buurvrouw? Ik zit hier toch vol spanning te wachten op een update?
Alvast bedankt voor de update.Ik heb vorige week afgezegd voor de sauna en heb haar eerder deze week laten weten dat ik het een red flag vond hoe ze zich schijnbaar zo weinig aantrok om het allemaal geheim te houden. Ze liet me weten dat ze de berichten tussen ons initieel niet verwijderde omdat haar man in de laatste jaren haar GSM nog nooit heeft vast gehad, maar dat ze ze vanaf nu wel gaat verwijderen als mij dat een beter gevoel geeft. Wat dat samen in 1 auto naar de sauna rijden betrof, zei ze dat we niet van hieruit samen in de auto gingen, maar dat ik haar moest oppikken aan een paar bushaltes verderop. Ze zei dat ze in 1 auto samen wou gaan omdat ze mij op de heenweg of op de terugweg (of beiden) een pijpke wou zetten. Toch effe gevloekt toen ik dat las.
Ik heb dan impassaent ook gevraagd waarom ze naast de pot wil pissen als ze schijnbaar veel respect voor hare vent heeft, want dat in mijn geval er veel haar in de boter zit en er ook heel weinig seks in't spel is. Zegt ze dat zij minstens twee keer per week seks heeft met hem, maar dat hij haar niet kan bevredigen en dat ze al jarenlang geen orgasme meer heeft ervaren met hem. Ze stuurde me daaropvolgend een foto door van haarzelf in lingerie met ne grote zwarte vibrator in haar handen met de boodschap dat dat haren beste vriend is geweest de laatste jaren, maar dat ze toe is aan iets anders.
Oke, ja, bon, maandag gaan we terug fietsen.
Prestatiedruk incoming!Zegt ze dat zij minstens twee keer per week seks heeft met hem, maar dat hij haar niet kan bevredigen en dat ze al jarenlang geen orgasme meer heeft ervaren met hem. Ze stuurde me daaropvolgend een foto door van haarzelf in lingerie met ne grote zwarte vibrator in haar handen met de boodschap dat dat haren beste vriend is geweest de laatste jaren, maar dat ze toe is aan iets anders.
Alvast bedankt voor de update.
Maar heb je nu geen schrik dat uw vrouw of haar man erachter komt?
Hebt ge dan geen schrik dat als het zou uitkomen uw vrouw haar dreiging ivm de kinderen gaat waarmaken?Ik ga ervan uit dat ze zoals de nymfo dames uit de verhalen op de voorgaande pagina's ook wel moeite zal doen om het verborgen te houden.
Enneuh, yolo he.
Hebt ge dan geen schrik dat als het zou uitkomen uw vrouw haar dreiging ivm de kinderen gaat waarmaken?
Moest je geen kinderen hebben, zou je dan ook in Polen blijven wonen na de eventuele scheiding?Ik heb voor mezelf al uitgemaakt geen jaren meer bij haar te blijven, 't is dus eerder een kwestie van wanneer. En aangezien er geen mogelijkheid is om uiteen te gaan met een focus op het welzijn van de kinderen, maakt de context van het uiteengaan niet uit. Voor haar alleszins, want ze zal zich in elk scenario compleet verraden voelen.
Voor de rechter maakt het wel uit, want men werkt in Polen nog altijd met een systeem van schuld waarbij de schuldige minder rechten heeft. Maar bon, ik denk met de honderden tekstberichtjes en videos die ik over de jaren heen heb verzameld dat een deftige advocaat wel het argument kan maken dat haar gedrag op zijn minst een even grote factor is in het uiteenvallen van het huwelijk.
Ik heb het nu ontzettend druk met het nakend communiefeest van mijn zoon en enkele examens (gezien ik terug ben gaan studeren) die einde Mei/begin Juni op de planning staan, maar naderhand ben ik van plan met een advocaat te bespreken wat de opties zijn. Het enige wat me voorlopig nog hier houdt (behalve dan dagelijks mijn kinderen te zien), is haar dreiging dat ik tot aan de rechtzaak (wat >1 jaar kan duren) de kinderen niet te zien krijg. Maar ik las op het internet dat er mogelijkheden zijn om bij het indienen van de scheidingsaanvraag reeds een regeling te krijgen waarbij beide partijen de kinderen te zien krijgen. Als de advocaat dat (en enkele andere aannames) bevestigt, is de kans groot dat ik deze zomer de knoop doorhak.
Kers op de taart.Alvast bedankt voor de update.
Maar heb je nu geen schrik dat uw vrouw of haar man erachter komt?
Moest je geen kinderen hebben, zou je dan ook in Polen blijven wonen na de eventuele scheiding?
Heb die met haar 11 man nog eens gestuurd zn gevraagd hoe het met haar dates ging.Kan het alleen maar bevestigen.
Heb 2 personen in mijn (verre) omgeving. Telkens vrouwen. Eentje rond de 30, een ander rond de 50.
Ik tracht altijd te achterhalen waarom ze zo geworden zijn.
Bij de ene denk ik gewoon een relationeel trauma opgelopen. Bij de andere is het gewoon "schade inhalen" van de afgelopen jaren in een sekslozerelatie te zitten.
Ge merkt wel bij beiden dat grenzen enorm beginnen vervagen. Gaande van een jaar geleden "een trio doe ik ooit misschien eens. Meer wil ik niet".. terwijl ze beiden (los van mekaar) zich door verschillende mannen tegelijk lieten neuken. De ene al eens door 8, de andere door 11. Voorlopig nog veilig..maar mark my words. Ik zie het nog gebeuren dat ze binnenkort elk zoveel mannen zonder condoom gaan neuken, gewoon voor de kick.
Nu is een gangbang een kick en moet het veilig. Maar binnen afzienbare tijd zal die kick ook niet voldoende meer zijn en moet het nog extremer zijn.
Eentje ontvangt zelfs nu al verschillende mannen thuis terwijl manlief op het werk is. Gewoon om maar te zeggen hoe het eraan toe gaat.
En nochtans beiden goeie jobs. De ene is leidinggevende binnen de zorg. De andere verpleegkundige binnen de zorg. Misschien heeft het iets met de sector te maken(de persoon waar ik vroeger een affaire had -iemand anders dan bovenstaande figuren en toen gelukkig normaler- werkte ook al in de zorg..dus denk wel dat het er iets mee te maken heeft haha)
Goeie vriend van mij is ook met een Poolse samen. Omgekeerde situatie van u. Zij is hier komen wonen.Geen idee. Ik ben nu Bachelor-studies aan het doen en eenmaal die studies afgerond zijn, denk ik dat ik in andere landen in de IT-sector een beter betaalde job kan krijgen dan in Polen, dit samen met het feit dat het leven in Polen gewoon veel duurder is geworden de laatste 5 jaar waardoor het niet meer zo aantrekkelijk is om hier te blijven wonen. Heel veel dingen zijn bijna zo duur als in West Europa geworden.
Al woon ik wel in een van de duurste steden van het land.
Dus ik zou ofwel een full-time remote job zoeken in Polen zodat ik in een kleinere, goedkopere stad kan gaan wonen, ofwel in een ander Europees land werk zoeken. Afgaande op deze wiki-lijst zou ik waarschijnlijk focussen op solliciteren in Nederland, Duitsland of Zwitserland. Met Belgie zelf heb ik niets en op financieel vlak biedt het weinig voordelen tov de andere landen, denk ik.
Maar bon, ik heb wel kinderen, dus ik schik mij in mijn lot met een financieel ondergemiddeld leven (in vergelijking met de rest van BG).

Goeie vriend van mij is ook met een Poolse samen. Omgekeerde situatie van u. Zij is hier komen wonen.
Woont hier intussen misschien al 10jr.
En ze zitten nu op een punt waar ze gaan scheiden. Relatie ging na jaar 2 al fout. Fysiek geweld van haar kant naar hem. En plots wordt ze zwanger van een tweeling..
Plots ging het dan weer even goed tussen hen. Maar nu is het het laatste 1-1,5jr gigantisch fout aant lopen. Wederom fysiek geweld. Hij filmt ook al haar driftbuien. Zo stuurde hij onlangs een video waarin ze hem verrot scheldt, ze dreigt de kinderen volledig van hem weg te nemen. En ze dreigt er zelfs mee gewoon definitief terug naar Polen te gaan met de kinderen (ze zijn hier geboren).
Hij heeft via zijn advocaat voor een compromis gevraagd en week om week voor de kinderen te zorgen. Is ze niet mee akkoord gegaan en wil het volledige hoederecht en ze mee naar Polen nemen. Als "toegift" heeft ze gezegd dat hij eens een weekend om de twee weken naar Polen moet komen om zijn kinderen te kunnen zien.
Hij werkt ook enkel van thuis uit en hij sluit zichzelf volledig op. Dus inclusief een bank voor de deur zodat ze het niet kan openen. Stuurde hij onlangs een video waarin zij de deur zo hard forceert. Dat de deur scheef is en gigantisch veel deuken vertoont. Een nieuwbouw btw..
Ze dreigt er ook mee haar kinderen zo op te voeden waarbij ze de kinderen zal vertellen hoe een "kutvader" ze wel niet hebben. Allemaal op beeld.
Heeft hij 100% gelijk in deze situatie? Nee, ik vond dat er al vreemde zaken waren bij hen. Van in het begin waren ze samen, maar deden ze veel apart. Zo ging hij 3-4 weken per jaar alleen op vakantie. Zij ook. Waarbij zij al die weken met haar kinderen weg ging. Het was niet het klassieke cosy gezien die veel dingen samen deden. Ook veel drama.
Nu wonen ze nog samen. Zij zou 100k meer eigen inbreng hebben gehad in de woning..NIET bij de notaris beschreven. Hij dreigt er tegen mij mee het spel ook hard te spelen als ze zo blijft verder doen en dus een stuk vaan haar eigen inbreng op te eisen. Twordt geen schone scheiding..
Meanwhile poept hij er ook op los, terwijl ze nog samenwonen.
Dus ik zou ofwel een full-time remote job zoeken in Polen zodat ik in een kleinere, goedkopere stad kan gaan wonen, ofwel in een ander Europees land werk zoeken. Afgaande op deze wiki-lijst zou ik waarschijnlijk focussen op solliciteren in Nederland, Duitsland of Zwitserland. Met Belgie zelf heb ik niets en op financieel vlak biedt het weinig voordelen tov de andere landen, denk ik.
Maar bon, ik heb wel kinderen, dus ik schik mij in mijn lot met een financieel ondergemiddeld leven (in vergelijking met de rest van BG).
Voor de rechter maakt het wel uit, want men werkt in Polen nog altijd met een systeem van schuld waarbij de schuldige minder rechten heeft. Maar bon, ik denk met de honderden tekstberichtjes en videos die ik over de jaren heen heb verzameld dat een deftige advocaat wel het argument kan maken dat haar gedrag op zijn minst een even grote factor is in het uiteenvallen van het huwelijk.
Imo staat er in een stukgelopen / stuk aan het lopen relatie nooit iemand 100 procent recht in zijn of haar schoenen.Goeie vriend van mij is ook met een Poolse samen. Omgekeerde situatie van u. Zij is hier komen wonen.
Woont hier intussen misschien al 10jr.
En ze zitten nu op een punt waar ze gaan scheiden. Relatie ging na jaar 2 al fout. Fysiek geweld van haar kant naar hem. En plots wordt ze zwanger van een tweeling..
Plots ging het dan weer even goed tussen hen. Maar nu is het het laatste 1-1,5jr gigantisch fout aant lopen. Wederom fysiek geweld. Hij filmt ook al haar driftbuien. Zo stuurde hij onlangs een video waarin ze hem verrot scheldt, ze dreigt de kinderen volledig van hem weg te nemen. En ze dreigt er zelfs mee gewoon definitief terug naar Polen te gaan met de kinderen (ze zijn hier geboren).
Hij heeft via zijn advocaat voor een compromis gevraagd en week om week voor de kinderen te zorgen. Is ze niet mee akkoord gegaan en wil het volledige hoederecht en ze mee naar Polen nemen. Als "toegift" heeft ze gezegd dat hij eens een weekend om de twee weken naar Polen moet komen om zijn kinderen te kunnen zien.
Hij werkt ook enkel van thuis uit en hij sluit zichzelf volledig op. Dus inclusief een bank voor de deur zodat ze het niet kan openen. Stuurde hij onlangs een video waarin zij de deur zo hard forceert. Dat de deur scheef is en gigantisch veel deuken vertoont. Een nieuwbouw btw..
Ze dreigt er ook mee haar kinderen zo op te voeden waarbij ze de kinderen zal vertellen hoe een "kutvader" ze wel niet hebben. Allemaal op beeld.
Heeft hij 100% gelijk in deze situatie? Nee, ik vond dat er al vreemde zaken waren bij hen. Van in het begin waren ze samen, maar deden ze veel apart. Zo ging hij 3-4 weken per jaar alleen op vakantie. Zij ook. Waarbij zij al die weken met haar kinderen weg ging. Het was niet het klassieke cosy gezien die veel dingen samen deden. Ook veel drama.
Nu wonen ze nog samen. Zij zou 100k meer eigen inbreng hebben gehad in de woning..NIET bij de notaris beschreven. Hij dreigt er tegen mij mee het spel ook hard te spelen als ze zo blijft verder doen en dus een stuk vaan haar eigen inbreng op te eisen. Twordt geen schone scheiding..
Meanwhile poept hij er ook op los, terwijl ze nog samenwonen.