De bovenbuurvrouw vroeg me plots 2 weken geleden of ik met haar wou gaan fietsen, want met haar man ging niet gezien ze kinderen hebben. Ze zei dat ze me aansprak omdat ze mijn racefiets zag.
Vorige week twee keer gaan fietsen. De eerste keer wou ze een pauze pakken na een kwartiertje fietsen, en toen we op een bankje zaten trok ze plots haar t-shirt helemaal naar beneden om me te tonen dat ze een kleine "operatie" had aan haar rechterborst om iets te laten weghalen. Daarna vroeg ze mijn fles om te drinken, en stak ze de teut ostentatief zonder afvegen in haar mond. Aangezien ik daarna nog altijd geen move had gemaakt, is ze zelf begonnen mijn mond met haar tong te verkennen.
't Is geen lelijke, dus heb ik het niet onderbroken. Ook vind ik kussen wel fijn, en heeft mijn vrouw een afkeer van kussen. Er wordt dus heel weinig gekust in onze relatie, terwijl ik dat wel fijn zou vinden als dat wat meer gebeurt.
De tweede keer gaan fietsen vorige week, en er werd weer een hoop speeksel uitgewisseld en ze vroeg of ze mij mocht pijpen. Ja oke, geen probleem. Even in de bosjes gegaan en zo gezegd, zo gedaan. Ik heb in mijn 10 jaar relatie met mijn vrouw nog geen enkele pijpbeurt gekregen, want ze vindt dat vies. Ik maak haar er jaarlijks op attent dat ik het leuk zou vinden als ze het dit jaar eens een keer zou doen, maar bon, tot zover geen geluk. Het was dus wel fijn om dat eindelijk eens aangeboden te krijgen zonder er jarenlang achter te moeten vragen of het mogelijk is.
Ik heb hier over de jaren heen al genoeg verteld over de problemen in mijn relatie, dus ik voel me er niet echt schuldig over. Afin, niet tegenover haar alleszins. De buurvrouw vroeg me gisteren of ik vanavond met haar naar de sauna wou. En ik vroeg haar hoe het in haar relatie zat, want dat het bij mij wel serieus scheef loopt. Zegt zij dat ze haar man graag ziet, ze hem beschouwt als haar beste vriend en superveel respect voor hem heeft. Ze had tot dan toe ook onze sms'jes met elkaar nog niet gewist bv, heb daar wel even op moeten aandringen. Nu voel ik me wel schuldig tegenover die kerel, want het is best een vriendelijke mens, en blijkbaar gaat het dus niet bijzonder slecht in die relatie. Ik kan mij niet van de gedachte ontdoen dat die vent ofwel binnen korte tijd haar GSM eens vastheeft en onze berichtjes zou zien, of dat de vrouw spijt krijgt en het vertelt aan die kerel. En dan krijgen we de poppen aan het dansen.
Ik ga dus het zekere voor het onzekere nemen en ten eerste het sauna bezoek annuleren, en ten tweede een manier zoeken om risicovrij er een einde aan te maken. Ze zou niet de eerste persoon zijn die na een rejection juist extra schuldgevoelens krijgt en gaat opbiechten.