Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik denk eerlijk gezegd dater héél weinig relaties zijn zonder bedrog. Ik maak daarbij geen oordeel over goed of slecht, zowel mbt de relatie als het algehele morele kompas van de mensen er in. Maar ik heb 'brave' mensen zien bedriegen en 'foute' mensen zien bedrogen worden en vice versa.

Of die 3de partij mee in de fout zit... Ja en nee, ik vind dat niet altijd zwart of wit. Maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van die persoon in de relatie. Hij/zij moet het maar een halt toeroepen.

Ik denk eerlijk gezegd dater héél weinig relaties zijn zonder bedrog.
Mentaal? Dus in die zin van 'af en toe' eens denken als je een knappe tegenkomt: Damned die wil ik wel eens *** !!! --> 99% of meer aan het einde van de levensrit. Zelfs de moraalridders hier (tegen dat ze 60 zijn). Geef ze een waarheidsserum en het antwoord zal al helemaal anders zijn.

Echt acties ondernemen en al zeker het fysieke bedrog? Dan denk ik toch dat dit aantal heel wat gradaties minder is. Dat vul je zelf in en daarover heb je toch wel wat meer controle over.

Dus het merendeel hier zou een move proberen maken op een knappe griet da hij tegenkomt op bv werk en die in bed willen klappen, en hopen dat het lukt, al heeft ze een partner?

Bijzonder krom en slightly creepy.

Dus het merendeel hier zou een move proberen maken op een knappe griet da hij tegenkomt op bv werk en die in bed willen klappen, en hopen dat het lukt, al heeft ze een partner?

Als die knappe griet er geen graten in ziet 🤷‍♂️ Het zou ook gewoon kunnen dat ze een open relatie heeft. En dan nog. Ik meen dat ze wel oud genoeg is om haar eigen pad te bepalen met de mogelijke consequenties in het verschiet.

Geen idee of ik bij “het merendeel” hoor, maar wat die move maken betreft, maak ik nog wel een onderscheid. Iemand in een relatie beschouw ik initieel als “off limits”. Wanneer zij echter “een move maakt” (en er is interesse van mijn kant) valt het feit dat ze een partner heeft en de ethische bezwaren daarrond voor mij in de categorie “ik kan me niet al het leed in deze wereld aantrekken”. Er is een reden waardoor ze -vanuit een relatie- die move maakt en die reden/oorzaak ligt niet bij mij.

Geen idee of ik bij “het merendeel” hoor, maar wat die move maken betreft, maak ik nog wel een onderscheid. Iemand in een relatie beschouw ik initieel als “off limits”. Wanneer zij echter “een move maakt” (en er is interesse van mijn kant) valt het feit dat ze een partner heeft en de ethische bezwaren daarrond voor mij in de categorie “ik kan me niet al het leed in deze wereld aantrekken”. Er is een reden waardoor ze -vanuit een relatie- die move maakt en die reden/oorzaak ligt niet bij mij.
Hier kan ik me meer in vinden

Raar maar waar maar sinds ze dat gezegd heeft , zijn we meer beginnen praten en het heeft enorm deugd gedaan aan onze relatie,

Laatst bewerkt:
Ik wil me zeker niet heilig wanen, want iedereen kan het tegenkomen, maar het ligt ook wel eraan aan welke kant je staat in het verhaal. Kan me voorstellen wanneer jij de persoon bent die bedrogen wordt, het wat minder nuchter bekeken wordt. Hoe slecht de relatie ook is, vergeet niet dat bedrogen worden een flinke deuk in je zelfvertrouwen en vertrouwen gaat geven. Er is altijd een andere en betere manier om een slechte relatie af te handelen. (Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt gelukkig)

Ik wil me zeker niet heilig wanen, want iedereen kan het tegenkomen, maar het ligt ook wel eraan aan welke kant je staat in het verhaal. Kan me voorstellen wanneer jij de persoon bent die bedrogen wordt, het wat minder nuchter bekeken wordt. Hoe slecht de relatie ook is, vergeet niet dat bedrogen worden een flinke deuk in je zelfvertrouwen en vertrouwen gaat geven. Er is altijd een andere en betere manier om een slechte relatie af te handelen. (Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt gelukkig)
Ik heb inderdaad ook al aan de andere kant van het verhaal gestaan. Leuk was dat niet, maar ik was nog wel vrij goed in staat het nuchter genoeg te bekijken wat de impact op zelfvertrouwen beperkt heeft. Impact op vertrouwen in (toekomstige) partner had ik meer/langer moeite mee.

Ivm echt zelf de move maken = Dan denk ik dat 90% dat niet zal doen.
Maar als een vrouw / man zelf de move maakt + je ziet die persoon zelf ook zitten + je zit zelf niet in een relatie = 90+% gaat daar dan gewoon op in. Niet?

En ja voor de partner wiens vrouw (of man) die move dan maakt is dit erg. En dat die u dan ne kloothommel vindt (of je nu weet hebt dat zij/hij bezet is of niet) is zijn of haar goed recht. Maar die mens moet dan de waarheid onder ogen durven zien.

Maar als een vrouw / man zelf de move maakt + je ziet die persoon zelf ook zitten + je zit zelf niet in een relatie = 90+% gaat daar dan gewoon op in. Niet?

En ja voor de partner wiens vrouw (of man) die move dan maakt is dit erg. En dat die u dan ne kloothommel vindt (of je nu weet hebt dat zij/hij bezet is of niet) is zijn of haar goed recht. Maar die mens moet dan de waarheid onder ogen durven zien.
Je weet natuurlijk vaak niet in hoeverre het geweten is he. Het is niet dat er altijd duidelijke signalen zijn en de vrouw of man maar een move maakt om het zijn/haar partner het te laten inzien. Technisch gezien is de relatie verbreken de andere laten inzien dat het zo niet verder kan, maar heel veel mensen zijn bang om hun zekerheid op te geven en gaan dan maar weg wanneer iemand anders hun die zekerheid kan bieden.

Raar maar waar maar sinds ze dat gezegd heeft , zijn we meer beginnen praten en het heeft enorm deugd gedaan aan onze relatie, dit weekend de beste .... in jaren gehad
Als het heeft geholpen... Club heeft intussen al lang een volledig nieuwe kern!

In tijden van crisis wordt het duidelijk om er mee te kappen of je beseft beide wat er mogelijk wegvalt.

Mocht een kerel die een relatie heeft (en ik weet dat) duidelijk een eerste stap zetten ( en ik ben single) dan is er een gigantische kans dat ik daar niet op inga maar ook die persoon niet meer zo ga zien zitten hoor. Een relatie zo beginnen zou ik echt geen zin in hebben, en toont mij direct ook een beetje hoe die kerel in elkaar zit wat niet echt aligneert met hoe ik dingen zie.

Laatst bewerkt:
Nu goed. Vertrouwen in een relatie is anderzijds wel belangrijk voor mij. Je kan ook moeilijk je partner 24/7 in het oog houden om te zien: Bedriegt hij/zij mij nu niet?

Onlangs las ik hier over iemand die ruzie had met zijn vriendin omdat ze hem op alle mogelijk vlakken bespioneerde en dacht dat hij scheefpoepte (maar dit was niet waar) en daar was dan ruzie over. Weet je wat? Als mijn partner dit zou doen dan pak ik gewoon asap mijn koffers wegens een gebrek aan vertrouwen. Dan hoeft het voor mij niet.

Onlangs las ik hier over iemand die ruzie had met zijn vriendin omdat ze hem op alle mogelijk vlakken bespioneerde en dacht dat hij scheefpoepte (maar dit was niet waar) en daar was dan ruzie over. Weet je wat? Als mijn partner dit zou doen dan pak ik gewoon asap mijn koffers wegens een gebrek aan vertrouwen. Dan hoeft het voor mij niet.
Ik heb hetzelfde altijd gehad.

Mijn ding was altijd "Je mag in mijn gsm kijken, zeg maar gewoon wanneer je wil, en ik unlock hem voor je ogen, doe je ding. En als je dan klaar bent en ziet dat er niets is, neem dan maar meteen je spullen, want zo een relatie wil ik niet."

Ik heb hetzelfde altijd gehad.

Mijn ding was altijd "Je mag in mijn gsm kijken, zeg maar gewoon wanneer je wil, en ik unlock hem voor je ogen, doe je ding. En als je dan klaar bent en ziet dat er niets is, neem dan maar meteen je spullen, want zo een relatie wil ik niet."
Er zijn gradaties. :D Mijn partner mag gerust mijn GSM hebben. Ze zal niks vinden. Of mijn laptop of zo. Want er is gewoon (momenteel) niks.

Maar (als voorbeeld) ik zou het haten als ik bijvoorbeeld na het werk nog even een kwartiertje bij familie stop om 17u en de telefoon asap na ne minuut rinkelt: Je bent op locatie X. Waarom ben je daar? Ben je mij aan het ... terwijl we afgesproken hadden dat ik om 17u15 zou thuis zijn.

Ik heb niks te verbergen maar neen dank u. Je mag als partner dat doen voor mijn part en het oneens zijn met mij (no problemo) maar dan wel bij iemand anders. Dan ben ik niet uw geschikte partner voor jou.

Dus Tijdloos sorry maar onze relatie is hierbij ten einde. Bij deze. :baard:

Er zijn gradaties. :D Mijn partner mag gerust mijn GSM hebben. Ze zal niks vinden. Of mijn laptop: Ook niet. Want er is gewoon (momenteel) niks.

Maar (als voorbeeld) ik zou het haten als ik bijvoorbeeld na het werk nog even een kwartiertje bij familie stop om 17u en de telefoon asap na ne minuut rinkelt: Je bent op locatie X. Waarom ben je daar? Ben je mij aan het ... terwijl we afgesproken hadden dat ik om 17u15 zou thuis zijn.

Ik heb niks te verbergen maar neen dank u. Je mag als partner dat doen voor mijn part maar dan wel bij iemand anders. Dan ben ik niet uw geschikte partner voor jou.
'Tis dat, ik was ook totaal niet beschermend over mijn gsm ofzo. Zaten we in de living en wou ze iets opzoeken en haar gsm lag boven, sure, hier is de mijne. Zitten we in de auto, hier, zet jij even de gps/muziek op. Allemaal geen probleem. Maar net daarom ook dat ik het absoluut niet zou willen hebben dat ze dan achterdochtig begon te worden.

Ik heb in het verleden wel een ex gehad waar ik me snachts omdraaide en zag dat ze in mijn gsm aan het kijken was...ja sorry maar dan is de kous af.

Dat kan dan toch ook enkel als ze code heeft?

Wil die van mij mijn gsm gebruiken ga ik hem moeten ontgrendelen en vice versa nog nooit de behoefte gehad om in haar gsm te neuzen.

Er zijn gradaties. :D Mijn partner mag gerust mijn GSM hebben. Ze zal niks vinden. Of mijn laptop of zo. Want er is gewoon (momenteel) niks.

Ik heb niks te verbergen maar neen dank u. Je mag als partner dat doen voor mijn part en het oneens zijn met mij (no problemo) maar dan wel bij iemand anders. Dan ben ik niet uw geschikte partner voor jou.

Dus Tijdloos sorry maar onze relatie is hierbij ten einde. Bij deze. :baard:
Mij gaat het zelfs niet om kwalijke berichten maar al de rest.
Mijn gesprekken met familie en vrienden zijn privé en niemand moet dat zien of heeft er zaken mee.

Dat kan dan toch ook enkel als ze code heeft?

Wil die van mij mijn gsm gebruiken ga ik hem moeten ontgrendelen en vice versa nog nooit de behoefte gehad om in haar gsm te neuzen.
Goh, heel geheim is die code nu niet bij mij. Gelijk ik zei, wil je iets opzoeken? Ah sure, hier is de gsm, code is blabla.

Terug
Bovenaan