Ik denk eerlijk gezegd dater héél weinig relaties zijn zonder bedrog. Ik maak daarbij geen oordeel over goed of slecht, zowel mbt de relatie als het algehele morele kompas van de mensen er in. Maar ik heb 'brave' mensen zien bedriegen en 'foute' mensen zien bedrogen worden en vice versa.
Of die 3de partij mee in de fout zit... Ja en nee, ik vind dat niet altijd zwart of wit. Maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van die persoon in de relatie. Hij/zij moet het maar een halt toeroepen.
Of die 3de partij mee in de fout zit... Ja en nee, ik vind dat niet altijd zwart of wit. Maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van die persoon in de relatie. Hij/zij moet het maar een halt toeroepen.
Het zou ook gewoon kunnen dat ze een open relatie heeft. En dan nog. Ik meen dat ze wel oud genoeg is om haar eigen pad te bepalen met de mogelijke consequenties in het verschiet.
Mijn partner mag gerust mijn GSM hebben. Ze zal niks vinden. Of mijn laptop of zo. Want er is gewoon (momenteel) niks.