Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik 'ken' een koppel en dat schrijft zo omdat ik ons contact niet zo goed is en dat gaan we zo houden ook. Beide gaan vreemd nadat hij er mee begonnen was. Poosje geleden werd zij door haar minnaar per ongeluk in de poeperd genomen en zei ze tegen haar vriend dat ze aambeien had. :laugh:
Maar hij is geen haar beter en chapt alles wat billen heeft dus waarom ze dan nog samen zijn is mij een raadsel.
Per ongeluk. Hoe gebeurd dat?
Of is dat in de trant van; mijn hand is per ongeluk in haar onderbroek geraakt, ik was gestruikeld en per ongeluk is de penetratie tot stand gekomen, mijn broek is per ongeluk gescheurd, enz.

Of is dat in de trant van; mijn hand is per ongeluk in haar onderbroek geraakt, ik was gestruikeld en per ongeluk is de penetratie tot stand gekomen, mijn broek is per ongeluk gescheurd, enz.
Ik vraag me vooral af hoe je zoiets weet van mensen die je "kent" wat je zo schrijft omdat het contact niet goed is héé.

Ook de link tussen de 2 is mij niet geheel duidelijk, en moest er een link zijn dan ziet die vriend dat toch helemaal niet dus hoeft ze dat niet te vermelden?

Tenzij die iedere ochtend poepje-kijk spelen of zo :unsure:
Waarschijnlijk omdat ze nà dat voorval een tijdje als een pinguïn rondwaggelde? :unsure:

Welja stel dat je stevig doggy style bezig bent dus je op dat moment de lekkerste beurt van je leven krijgt en ipv dat je een spetterend hoogtepunt bereikt er ineens een dikke piemel zich onaangekondigd aandient ergens waar die niet hoort te zijn. Geen idee of dat bij hun zo gegaan is, was er nl niet bij maar let me tell u this, het is één van de pijnlijke zaken die je kan meemaken. :x
Ferm overdreven, tenzij de minnaar als een stier geschapen is en ze die volledig zijn gang liet gaan of zo.
Ooit al eens per ongeluk in de poeperd genomen geweest?
In geval van niet dan denk ik niet dat je voor anderen hoeft te bepalen wat overdreven is en wat niet en zo ja, wat vond je ervan?

Als ik naar de resultaten kijk zie ik dat momenteel 19% ooit zijn/haar partner bedrogen heeft en 35% ooit bedrogen is geweest. Dat is toch een serieus verschil: Ik vraag mij af hoe dit komt, de demografische aspecten van de forumbezoekers of omdat de bedriegers dat niet durven toegeven... . Kan natuurlijk ook zijn omdat bedriegers vaak opeenvolgend meerdere slachtoffers maken.

Als ik naar de resultaten kijk zie ik dat momenteel 19% ooit zijn/haar partner bedrogen heeft en 35% ooit bedrogen is geweest. Dat is toch een serieus verschil: Ik vraag mij af hoe dit komt, de demografische aspecten van de forumbezoekers of omdat de bedriegers dat niet durven toegeven... . Kan natuurlijk ook zijn omdat bedriegers vaak opeenvolgend meerdere slachtoffers maken.
Dat komt omdat de bedriegers geen tijd hebben om op een forum te zitten.
Die zitten namelijk op een ander!

En ik kan geen persoonlijke ervaring hebben van de andere kant uit of zo? :)
Jawel die mag je zeker hebben maar in dit geval ging het over wat ik hierboven aanhaalde. Als je ervaring hebt van de andere kant toe dan is daar op zich niets mis mee maar zelfs dan kun je niet zomaar even gaan bepalen of iemand overdreven reageert of niet.

Je kunt gewoon nooit enige conclusies trekken uit één vraag voor zo'n kleine en heel specifieke doelgroep.

Ik heb speciaal een apart account aangemaakt (met toestemming) om hier mijn verhaal te schrijven. Waarom? Geen idee. Wat ik ermee bereik? Eventjes luchten. Op begrip zal ik echter niet kunnen rekenen, maar ik heb het heel erg moeilijk.

Situatie:
- Man, 34
- 6j getrouwd, 10j samen
- 2 kinderen, 4 en 1,5

Ik werk bij een bedrijf dat onderdeel is van een grote internationale groep. Elk jaar vindt er een conferentie plaats in een Europese grootstad die een 3-tal dagen duurt. Samen met een aantal collega’s ga ik daar naartoe om bij te leren, maar die dagen zijn gevuld met bier en vertier. Op de 3000 aanwezigen zijn er een 300 tal vrouwen gok ik. Allemaal uit de IT-sector.

2j geleden, november 2021, het mondkapjesjaar.

Mijn collega en ik maakten er een sport van om (i know 🫠🙄) om te denken welk gezicht er achter een bepaald mondkapje zou zitten, soms kon je nogal schrikken. Op de badges stonden namelijk de namen, en met LinkedIn had je meteen een profielfoto.

Op de tweede dag, de dag van de “party”, zie ik opeens een bloedmooie vrouw. Ze leek op Margot Robbie. Niet even knap, maar echt een waan-zinnig knappe vrouw voor iemand die van blond, slank, subtiele make-up,… houdt. Goed, verder doe ik daar niks mee natuurlijk, leuk om te weten dat er knappe vrouwen in IT zitten.

De avond valt en we gaan allemaal met de bus naar het avondfeest. Een mensenmassa in een zalige club die voor de gelegenheid dienst deed om ons te ontvangen. Perfect professioneel event, echt uitgaan. Met wat pintjes achter de kiezen begeef ik mij op de dansvloer en ik zie daar die blonde bom op haar eentje dansen. Ik raap mijn moed bijeen en ga er heen. We dansen, samen maar toch apart. Ik herinner me dat we een beetje lachen, maar echt babbelen doen we niet. Op een gegeven moment vraagt ze om nazr buiten te gaan, de party stopt binnenkort, en dan kunnen we samen op de bus. Zo gezegd zo gedaan, en ook mijn 3 collega’s zitten mee.

Op het moment dat we uitstappen had ik een keuze, mee met de collega’s de stad in om verder te drinken. Of mee met haar… naar haar…? Ik kies het laatste. Ik ben dronken, zij niet.

We wandelen en babbelen en opeens komen we aan het appartement waar ze verblijft… met haar echtgenoot. Ze hadden er een citytrip aan gekoppeld. We nemen afscheid. Kleine kus op de wang.

Ik was verliefd. Verliefd 3.0. Wat een hemels prachtig lief mens. En trouw.

Ik beslis om mijn collega’s tegemoet te gaan en vertel dat ik smoorverliefd ben. Hoongelach. We zetten het op een drinken.

Om 5u in mijn bed. Stomdronken. Collega’s hadden beslist om dag 3 niet meer bij te wonen maar uit te slapen en dan de stad te verkennen.
Ik beslis om mijn wekker te zetten om 6u30. Als ik mijn valies maak en vertrek uit het hotel (te voet) kan ik net op tijd zijn om de closing key-note te halen en misschien de schoontste vrouw van mijn leven nog eens te zien. Ik word wakker om 0715. Kut.

Halsoverkop alles bij elkaar geraapt. Ik zet het op een lopen. Ik kom aan, 0905. Iedereen, toch zeker nog een 1500 mensen, allemaal met mondkapje, zit al in de gigantische aula.

Fuck my life. Ik zie haar nooit meer terug.

Moedeloos stap ik 1 van de ingangen binnen, slenter de trappen af en zet mij op een random plek neer.

Vlak naast haar. Kans is 1 op 1500.

Niet normaal. Mijn hart gaat tekeer. Ze heeft prachtige ogen. Ze doet haar mondkapje naar beneden en zegt: wanna grab a coffee?

(Ik doe even verder in een apart bericht. Ik voeg ze wel samen nadien)

Dat doen we. Mondkapjes uit. Babbelen over alles, over mijn leven, gezin, vrouw. Alles. Open eerlijk. Zij ook.

Dat ik de dag voordien wellicht in al mijn zattigheid en verliefdheid waarschijnlijk met haar zou gekust hebben. En meer.

Zij zegt: ik ben ooit bedrogen door mijn man, en dat doe ik hem nooit aan. Ze geeft duidelijke signalen dat ze ook voor mij valt. Dat ze me knap vindt en aangenaam. De sparkle is gigantisch groot aan het worden.

Ze zegt opeens, ik ga gewoon voorstellen aan mijn man om een open relatie te hebben. We zijn ondertussen al x-jaar samen, de vonk is weg maar we zijn best-friends. En hij zal dat ook leuk vinden. Dus als we elkaar volgend jaar terug zien, wie weet. Zalige babbel. Zalige vrouw. Ik schatte ze 28, ze bleek 42.

Na een aantal uur moet ze een sessie rond development bijwonen. We staan recht. Ik loop met haar mee, beide onze mondkapjes op. En we geven een extreem awkward kus. Kapje op kapje.

Ik wandel 6km naar mijn collega’s. Ondertussen stuurde ik al een foto van haar door naar m’n vrienden en vertelde wat me was overkomen. Ik was doodverliefd. Met een kater en vol emoties laveer ik door de stad. Tranen met tuiten. Echt niet normaal. Ik voelde mij doodongelukkig. Zij van Letland, ik van Belgie. Beide een partner.

Thuisgekomen was het blijkbaar heel duidelijk aan mij te zien. Ik was blij om vrouw en kind (toen nog maar 1) te zien, maar ik kon het niet uit mijn kop krijgen.

De weken nadien via LinkedIn wat gechat, elke dag wat meer. Onschuldig naar minder onschuldig. Naar zij die zegt: ik heb het trouwens met Sven besproken, hij ziet die open relatie zitten. Ok, wat heb ik daar aan?

Maanden gaan op die manier voorbij tot ik plots (opnieuw) een foto krijg. Deze keer geen pikante (god, dat lichaam) foto’s maar een foto van haar hand, met daarin een vliegticket naar Zaventem.

Wtf. Ze komt met 3 vriendinnen naar Belgie. Omdat ze mij niet kan loslaten. Moet zien. Ik weet niet wat ik moet doen.

Midden maart 2022 is het zover. Morgen is ze er. Ik stuur een berichtje dat ik het niet durf. Dat ik het zo hard wil maar niet kan.

Zij reageert ongelofelijk begripvol. We sturen verder en ik sluit af met: laten we het gewoon doen.

2 dagen is ze daar. Ze gaat effectief dingen doen in Brussel. Maar wat moet ik daar doen?

Mijn hart bonkt in mijn keel. Brussel is opeens 100u rijden. Ik kom toe en opeens denk ik: “dit is gewoon een fucking blackmail”

Dit type vrouw (klinkt ook weer fout, maar ik kan wel een semi-onherkenbare foto posten), zo ongelofelijk knap. Die bestaan niet. Dit scenario riekt langs alle kanten. Uitstappen is in de val trappen. Daar staat wellicht een camera of een paar zware jongens die mij gaan bedreigen.

Fuck. Wat moet ik doen. Alles op het spel voor iets dat wellicht niet bestaat? Alles op het spel voor een andere vrouw die ik nauwelijks ken?

Fuck. Ik wil haar zien. Ik moet het weten

Kloppend hart. 180 minstens

Ik klop aan

De deur gaat open. Daar staat ze, kleedje aan, prachtige blote voetjes. Ze is even nerveus als ik.

Ik ga binnen. We raken elkaar niet aan. Ze snapt mij. Wat moeten we doen. Ik zet mij in de zetel op haar kamer en zeg dat het niet kan, niet mag. We babbelen. Heel even. Ik word zot. Zot. Zot.

Ik sta recht en op het punt om te vertrekken. Ze komt voor mij staan. Ik neem haar vast en ik voel haar kont, haar lingerie. We beginnen te kussen. Ooh zo fucking heerlijk. Ik gooi haar op bed (het is geen betoog van mijn al dan niet seksuele capaciteiten) en ik doe haar kleedje naar boven. Een lichaam waar een 25-jarige jaloers op moet zijn. Een poesje zo perfect. (Mijn superlatieven, neem ze niet met een korrel zout…). Orale seks waar zij meteen van komt. Dan is het mijn beurt. Fuck. Ook dat. Een passionele beurt waarvan ik het bestaan niet af wist. En dan vrijen we. Hemels fucking vrijen. Neuken. Met dat blondje van dat fucking bedrijfsevent

(Het verhaal gaat nog (veel) verder… maar misschien ben ik nu al verguisd door het halve forum en moet ik stoppen?)

De dag nadien. Klote ochtend gehad. Zieke zoon. Ik had verlof genomen zonder dat mijn vrouw het wist. Hoe kon ik anders… Zij blijft thuis met hem. Verschrikkelijke streek van mij.

In het rijden naar BxL zit het niet goed. Wat heb ik gedaan? Ik moet terug naar huis. Maar fuck. De aantrekkingskracht is groter dan mijn wilskracht. Ik ben zwak. Zij is zo fucking lekker. Ik ben ZO FUCKING VERLIEFD.

Ik ga door. Ik stap binnen. We vrijen opnieuw. Ik kom klaar en ik bol het af. WTF WTF WTF ben ik aan het doen.

Zij begrijpt me. We horen elkaar de dagen nadien terug via berichten. We zijn stapelzot van elkaar.

Kut. Ik ben een bedrieger. En ik wil haar.

Vorig jaar is ze een 8-tal keer overgevlogen. Telkens 2 dagen op hotel. Vaak tijdens mijn werk. Tussen de beurten door zat ze naakt code te schrijven. Ik in een hemd teamscalls met collega’s. Zonder andere kledij. Met het zicht op haar.

November 2022. Het jaarlijks event. Zij gaat. Ik… mag niet mee? Enkel solution architects deze keer. FUCK.

Of… conge nemen. Thuis zeggen dat je wel mee moet. 3 dagen in Duitsland.

Geniaal plan. Radisson Blu, hotel op de site van het event. Dat had zij geboekt. Dus ik zat in berlijn (ik noem het even Berlijn, het was elders). Was op de site, dus had foto’s en alle nodige info. Zij ging af en toe naar een sessie, nam wat branded goodies mee. Perfecte alibi.

3 dagen seks, fun, laughter, verliefdheid. En dan: samen slapen. Epic gamechanger. Verliefdheid werd liefde. Wat moest ik doen. Klap op de vuurpijl. Mijn vrouw was zwanger. (Idd. Schiet mij dood).

Terug naar België. Depressief. Pakjes opgestuurd met mijn bezwete tshirts van toen. Brieven geschreven. Ze kwam 4 weken later opnieuw. Dan 2. Ze vroeg: kom ik volgende week?

En dan is er iets geknapt. Ik speelde met vuur. Met haar leven. Met mijn gezin. Met alles. Maar ik zag (zie) haar zo ongelofelijk graag. Geen maitresse maar een droomvrouw.

Van mijn hart een steen. En eigenlijk out of the blue, gezegd dat we moesten stoppen.

Ze, en dat typeert haar, is gebroken maar begripvol. Ze heeft wekenlang uitgehuild bij vriendinnen, zo vertelde ze me later, omdat ze niet wou dat ik wist dat ze zo diep zat.

Ze was/is me dankbaar om haar uit haar relatie te halen. Ze zijn nog steeds getrouwd maar zijn vrienden. Dan is ze van april tot juni naar Thailland getrokken, chiang Mai, en verliefd geworden op het land, de cultuur, het weer. Ik hoorde ze heel af en toe. Miste haar maar wou niet opnieuw breken. Tot ik een maand geleden vroeg: kom je nog eens naar me toe?

Mijn relatie zit al 5j in het slop. Geen passie, geen vuur. 0 initiatief. 4 keer seks per jaar? Meer is het niet. En sinds de kinderen is het enkel slechter. Geen zin om haar best te doen voor mij, om aantrekkelijk te zijn. Vroeg slapen, nooit babbelen.

Dus ik had haar nodig. Haar. Weer voelen.

Terug
Bovenaan