ÉÉN Beau Séjour

ilgonwe

Well-known member
Wanneer oud-commandant van de Marine Maurice Teirlinck (Gene Bervoets) zijn eigen lichaam aan de mast van zijn zeilboot ‘Beau Séjour’ ziet bengelen, is het meteen duidelijk dat er iets vreemd aan de hand is. Wat is er gebeurd?

694


Vanaf zondag 31 januari rond 20:45

Het hele seizoen is ook al vanaf 31 januari te bekijken op VRT Nu:
 
De insteek van het "tweede" seizoen lijkt anders dan het eerste. Hier zijn ze meer bezig met het mysterie van overlijden dan de familieperikelen die Kato en omgeving hadden.

Het is wel intrigerend om te volgen, net zoals het eerste seizoen is het zoeken naar de oorzaak van overlijden. En daarvoor zit je op het puntje van je stoel, ik hoop dat ze het 10 afleveringen lang kunnen volhouden.
 
Heb de eerste aflevering gemist, niet echt gekeken en dacht dat het herhaling was van S01. Zal ze maar ff via VRTNu bekijken dan. Zal nog een hele tijd zijn voor dit seizoen op Netflix komt.
 
Eerste seizoen aan het bekijken doordat ik reclame had gezien voor seizoen 2, zit wel nog goed in elkaar!
 
2de seizoen begint alvast ook goed!
Eindelijk terug een goed programma de zondag avond ;)
(zal wellicht ook niet voorlopen door het online al te bezien)
 
Al veel personages gezien maar ik vind het momenteel nogal moeilijk om er aan uit te kunnen wat de onderlinge relaties zijn.
 
Er werden inderdaad wel wat personages geïntroduceerd. Maar de aflevering heeft mij wel geïntrigeerd. Ik ga dit blijven volgen.
 
Jep, inderdaad. Bekijk het ook via VRT NU. Kwaliteit soms wel iets minder vind ik, maar daar kan ik mee leven.
:p
 
In seizoen 1 kon je erg meeleven met het dode personage van Lynn Van Royen. Ik weet niet of het voor mij werkt om mee te leven met het dode personage van een klootzak? :D
 
Onder dwang seizoen 2 moeten meekijken met mijn vriendin.
Ik vond er niet veel aan alleszins.
Heel de opzet met die dode personages niet kunnen zien spreekt mij totaal niet aan.
Qua spanning was het ook maar magertjes.
Konden ze Lize Feryn nog kortere shorts laten aandoen zodat haar kilometers lange benen voortdurend in beeld kwamen?
 
Ze mogen Lize Feryn ook eens wat minder in élke Vlaamse fictie steken. Want een echt goede actrice is het nu ook weer niet.
 
Ik vind de personages ook veel minder sympathiek dan in het eerste seizoen. Joke Emmers, Chris Cuppens,... waren toch sympathieker. Charlotte Timmers ook beter dan Lize Feryn.
 
Ik vind de personages ook veel minder sympathiek dan in het eerste seizoen. Joke Emmers, Chris Cuppens,... waren toch sympathieker. Charlotte Timmers ook beter dan Lize Feryn.
Daar ga ik wel mee akkoord eigenlijk. Al zie ik Lize en zo ook graag spelen. En zeker Greet Verstraete (ook Gent-West). Maar ja, ik ben en zal altijd een grote Lynn Van Royen maar ook Charlotte Timmers fan blijven ^^
 
Terug
Bovenaan