ÉÉN Beau Séjour

Het lijkt alsof de hele familie dik tegen hun goesting uit bed zijn gestapt. Ze reageren zich dan maar af op de andere familieleden. De makers zullen wel geprobeerd hebben om "verschillende issues in het leven" te tonen maar het maakt ze idd onsympathiek.
 
Ik vind Lize Feryn echt zo'n overhyped geval in de Vlaamse acteerwereld. Die was echt al enorm zwak in Vlaamse Velden maar werd toen de hemel in geprezen.
 
Dat had ik eerder in dit topic ook al gelezen.
Maar ik ben niet van zin dat echt terug te kijken, kwam het nu toevallig tegen op tv en ben blijven kijken.
Zitten daar blijkbaar nu aan aflevering 5.
Nu trouwens op dezefde zender (NPO3) Reizen Waes Vlaanderen.
 
Hebben jullie het 2de seizoen via Vrt Nu gezien?
Bij aflevering 9 hebben wij de ondertitels v aflevering 8. Had nog iemand dat aan de hand?
 
Ik vraag me echt af of de normale acteurs allemaal op zij, dat ze bij Beau Séjour nu al Gunter Lamoot en in Fair Trade op vtm kamal kharmach een rolleke geven?
 
Ik volg het aflevering per aflevering maar je merkt eigenlijk al van in het begin dat de kwaliteit een stuk minder is dan het eerste seizoen. Ik ga blijven kijken maar dit is het toch niet niet. Acteurs minder en de verhaallijn momenteel ook een heel stuk minder.
 
Eerste seizoen dit weekend uitgekeken, zat wel goed ineen. Naar het einde toe vond ik het wel meer ‘gerushed’ precies, weet niet, zo zaken die erbij komen dat er niet toe doen.
 
Seizoen 1 vond ik persoonlijk sterker dan het 2de seizoen tot nu toe. Het kabbelt allemaal maar wat voort, en het orginele van een dode die toch niet helemaal dood lijkt te zijn is ook weg. Pluim wel voor de jongen die Jasper speelt :thumb:
 
Waarom verdween hij na het gesprek met Alice? Dat heeft toch niks met het verleden te maken of ben ik mis?
 
Terug
Bovenaan