That time of the year again! :love:

Coole lijst, alleen vreemd dat Two Shell nergens te bespeuren is. Icons was supervet!

 
Who the fuck is Two Shell? En waarom ken ik die nu pas. Mannekes toch ik ben niet meer mee.
Geen zwans, kind is een talent.

Speakin of AE, zie deze nog zonet gedeeld op FB door het echte 3e lid, de heer Richard Devine.
 

Deze hier nog niet zien passeren.

Second batch of previously unreleased Skee Mask tracks that were made between 2017 and 2020, all unmastered.
Unmastered zegtem :crazy:


Two Shells was om één of andere reden minder mijn ding, beetje te "digitaal" imo, maar ik moet het misschien nog eens een kans geven.
 
Who the fuck is Two Shell? En waarom ken ik die nu pas. Mannekes toch ik ben niet meer mee.

Geen zwans, kind is een talent.

Speakin of AE, zie deze nog zonet gedeeld op FB door het echte 3e lid, de heer Richard Devine.
Zie net dat je de mix ook al eerder gedeeld hebt. Echt een pareltje !
 

Nieuw album van Phaeleh.
Ik blijf fan, maar kheb al beter werk van hem gehoord.
Weet er trouwens iemand of diene mens ooit tourt? Ik probeer die al een 10tal jaar eens ergens live te zien, maar nog nooit gelukt :unsure:
 

Nieuw album van Phaeleh.
Ik blijf fan, maar kheb al beter werk van hem gehoord.
Weet er trouwens iemand of diene mens ooit tourt? Ik probeer die al een 10tal jaar eens ergens live te zien, maar nog nooit gelukt :unsure:

Heb hem ooit eens tijdens Outlook Festival bij zonsondergang op een beach party gezien. Was wel de ideale setting!
 
Heb hem ooit eens tijdens Outlook Festival bij zonsondergang op een beach party gezien. Was wel de ideale setting!
Ja lap, 6 keer naar dimensions en 3 keer naar Outlook geweest. Zal wel weer juist een jaar geweest zijn dat ik er niet was :sop:
 
Terug
Bovenaan