Naast de Nosaj thing (moet ik nog eens luisteren trouwens) heel veel nieuws uitgekomen van oude bekenden. Jammer genoeg weinig tijd voorlopig dus zal ze aan de kant moeten zetten om ze later te reviewen.

Fred Again - Actual Life 3
Cubicolor - Sometime not now
Junior Boys - Waiting game
Brian Eno - Foreverandevernomore
Bibio - BIB10
Orbital - Optical Delusion
Shinedoe - Freedom Riders
Fujiha & Myagi - Slight Variations
Ian Pooley - Studio at Pt.3
 
Nieuwe vrijdag, nieuwe releases!

Mount Kimbie én Daniel Avery. :love: Wat vinden jullie ervan?
Ik geraak niet bij geluisterd. Zoveel uitgekomen de laatste weken.

Romare ook een nieuw album uit. De nieuwe Royksopp en Gold Panda komen er volgende week aan, …
 
Ik geraak niet bij geluisterd. Zoveel uitgekomen de laatste weken.

Romare ook een nieuw album uit. De nieuwe Royksopp en Gold Panda komen er volgende week aan, …

Ik was Romare vergeten wat een dag zeg :laugh:

Zwangere Guy en Lander Gyselinck album is trouwens ook de moeite.
 
OMG !! Royksopp die zo maar even 3 full albums dropt, grootheidswaanzin en een dikke flop, of gewoon het album van het jaar ??? Profound mysteries 1 staat op en wat klinkt dit lekker zeg met die zalige 90’s trance voice !!! En dan staat part 2 en 3 nog te wachten. Ga ik de buidel open trekken voor de 6LP box of tempert mijn enthousiasme na een volledige luisterbeurt. Wie zal het zeggen ? Maar wow, lange tijd niet meer zo exited geweest. Vooral omdat na het laatste nummer (de repeated stem die zegt “Press R to continue”) mijn Apple Music besloot om er nog Pass this on van the Knife achteraan te gooien. Het dak ging er hier bijna af :)



 
Laatst bewerkt:
Ik ben al lang niet meer excited over een nieuwe Royksopp maar zal deze wel eens een kans geven wie weet :p
 
Ik ben al lang niet meer excited over een nieuwe Royksopp maar zal deze wel eens een kans geven wie weet :p
Laat t weten ben benieuwd 😁
Eerste snelle lusiterbeurt van deel 2 helaas wat minder precies.

Edit: Ik voel mij een idioot, die 1 en 2 zijn al een paar maand uit, het is nu wachten op deel 3. En idd, deel 2 was dus de teleurstelling. Klinkt allemaal heel cheesy en cliché. Hopelijk dat deel 3 dus de meubelen wat kan redden.
 
Laatst bewerkt:
Es tijd genomen om die Royksopp volledig te beluisteren. Verdeeld over de 3 albums staan er toch wel schijfjes op zenne.
Mocht ik een compilatie maken zou t zo zijn:


Jammer genoeg ook veel net te cheesy songs. Had gerust wat brutaler gemogen voor de filler tracks. Ofwel het op 1 album moeten houden.
 
Ik krijg maar niet genoeg van dat Daniel Avery album. :drool:
Ik ken eigenlijk enkel Drone Logic en heb zijn output sindsdien niet echt meer actief gevolgd.

Nu wel eens naar Ultra Truth aan het luisteren. Heel heel sleek qua productie, maar ook impressionant. Een pak meer dromerige ambient dan de euforische trance en bigbeat op Drone Logic. Doet me aan het nog steeds geweldige Tundra van Lakker denken.
 

Ghost Box kondigde net een repress aan van het debuut van Belbury Poly. Genoeg reden om deze nog een in de kijker te zetten. :unsure:

Check zeker ook The Belbury Tales.

En doe tegelijkertijd eens een deep dive in Ghost Box Records.
 
Terug
Bovenaan