Varia YouTube BeardMeatsFood

Letssss getttt itttt

Best leuk om te bekijken ja. Ongelofelijk wat hij allemaal kan binnenspelen op zulke korte tijd. :crazy:
 
Ik haat dit type kanalen. En ik haat bavetbaarden. Misschien omdat ik nooit verder ben geraakt dan mijn prullig sikske.

Nu moest hij op Tik Tok zijn verdere wc avondturen met ons delen, dan kunnen we al eens praten.
 
Volg het zelf ook nog maar sinds enkele maanden. Ook nooit gedacht dat ik daar wat aan ging vinden maar zoals ugar ook zegt, best interessant om de interacties met mensen te zien, en zeker als hij in het buitenland is
 
Ik volg die nu sinds een tijdje, een dikke maand of zo. Leuke filmpjes en echt abnormaal wat die soms binnen werkt. Challenges war je een uur voor krijgt op een kwartierke binnen werken is echt zot. Alleen praat hij mij soms iets té veel tijdens challenges. Soms wil ik heb gewoon zsm iets zien binnen werken.
 
Kers op de taart (pun intended) is als hij achteraf nog om een dessert vraagt. De reacties. :D
 
oh genieten! al geruime tijd zijn filmpjes af en aan aan het volgen.
De flauwe moppen over zijn madam of als hij zijn zus meeneemt zijn topafleveringen.
Ook gewoon tof om hem over zijn relatie met eten te horen spreken.
hoe hij 20k Kcal binnensteekt en wat hij er voor moet doen om dat te kunnen zonder te verdikken.
 
Amai good stuff! heb sinds gisteren ook al een heel stuk filmpjes gezien :D Lijkt me ook gewoon een vriendelijke gast te zijn. Ideaal om te bekijken als ik zelf aan het eten ben, dan lijkt het alsof het bakje kip met rijst en broccoli dat ik staan heb, smaakt als een dikke vette hamburger :love:
 
Ik denk dat ik zijn filmpjes al in Corona tijd keek? Een natuurtalent in wat hij doet.
Wat ik me afvraag, braakt die na afloop alles uit, of verteert die dat echt allemaal? Djeezes...
 
Ik denk dat ik zijn filmpjes al in Corona tijd keek? Een natuurtalent in wat hij doet.
Wat ik me afvraag, braakt die na afloop alles uit, of verteert die dat echt allemaal? Djeezes...
Hij verteert het maar spreidt zijn calorieën over meerdere dagen. Bv hij eet voor een filmpje een maaltijd van 10k calorieën maar eet dan twee dagen erna (of ervoor) bijna niets waardoor de calorieën van die ene maaltijd worden gespreid over meerdere dagen. Hetzelfde concept als smiddags zodanig veel eten dat je je avondeten skipt maar dan extremer.
 
Molly Schuyler - MOM VS FOOD - EAT LIKE A GIRL!

Deze meid kauwt niet maar slikt haar 10 kilogram lunch gewoon rechtstreeks door. :rofl:
 
Volg hem ook al een jaartje ofzo, we ergeren ons altijd wel aan zijn praten/lachen/hoesten met de mond vol eten, hoe hij worsten platknijpt, en het altijd mega-smerige glas water (maar dat hoort er ook wel bij).
 
Volg hem al enkele maanden, best wel grappig inderdaad. Ik vind vooral dat de man enorm goed met mensen contact legt, die heeft daar echt wel een talent voor...
Idd, komt toch over als een zeer vriendelijke down-to-earth gast. Vaak staat bij zo'n kanalen de challenge zelf centraal maar wel leuk hier dat de menselijke kant ook meer aan bod komt.
 
Terug
Bovenaan