Amaai zeg, 1,5maand op voorhand bevestigen voor ne bbq, gij vraagt ook wel veel van een ongeplande-snul-met-kinderen zoals mezelf
@TRUMP.
Ja Lint , allemaal goed en wel, maar de meesten weten toch ook wel begin juli al wat hun werk/verlof planning voor de maand nadien zal zijn hé
Het is gewoon zo dat ik alles wil geregeld hebben voor ik straks vertrek.
Want ik heb bv een BBQ stel voor let's say 10 personen,
maar ik kan gerust aan een veel grotere geraken ook. Maar dan moet ik die reserveren bij mijn
schoonbroer.
Idem voor stoelen en tafels. Ik heb wel voor een man of 10, maar indien meer moet ik die ook gaan reserveren.
En dat doe ik toch allemaal liever ruim op voorhand , dat ik niet moet stressen.
Zoals de initiele POLL er uit ziet, zouden er maar 7 gasten komen.
Maar ondertussen heb ik al maanden niets meer van K-6 gehoord bijvoorbeeld, ook in deze thread niet.
En zie ik dat er toch wel andere users, ook willen komen, maar zich nog niet aanwezig hebben gezet.
DUS BIJ DEZE:
gelieve jullie allemaal in de openingspost AANWEZIG te zetten bij de POLL, toch zeker tegen 04/07/23. Want anders is het niet meer te overzien.
En als laatste: voor de goede orde: IEDEREEN is uitgenodigd hé. Ik weet dat ik in het verleden bij bepaalde mensen misschien wat tegen de schenen heb getrapt (omwille van diverse redenen), maar ik zou niet willen hebben dat er ook maar 1 iemand wenst af te komen, maar niet durft hiervoor. Niemand mag zich uitgesloten voelen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vergeven en vergeten <3
EDIT: ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat
@Tomski niet komt. DIe is van koksijde dacht ik? das toch niet ver... en lijkt me idd wel een goede keukenpiet.