BBQ @ mar-a-lago Palm beach Jabbeke 12/08/2023 -> inschrijven tot 04/07/23 (independence day)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

Interesse in een forum meet op 12 augustus 2023??

• Totaal aantal stemmers
    81
@Lint alhoewel het me een gezellige bende lijkt en het risico er is dat het een feestje gaat worden waar ze nog lang over gaan praten waardoor ik er zeker bij zou willen zijn moet ik helaas passen door een eerdere uitnodiging voor een ander feestje waar ik niet onderuit kan. 🤷
Foto's en filmpjes mogen gerust wel doorgestuurd worden de avond zelf.
Lol goed zot gij, no fucking way dat foto's buiten mogen geraken :eek2:.
En neem uw ander feestje maar gewoon mee naar dat, @Killer Queen gaat dat ook doen.

Trump, ik bevestig, op voorwaarde dat @Wannez, @arevee en @Green Mamba ook effectief afkomen.
En als @Str8_6, @nestorius en godbetert @Remake ook zouden komen ben ik helemaal gelukkig. En uiteraard @Tomski om aan de BBQ te staan.

En @Mulan, die moet ik eens in het echt zien!!!
Ik vermoed wel dat ik ga proberen er te zijn.

Als de genoemde allemaal komen (afkomen he, afkomen), voorwaardelijke straffen kan ik misschien nog wel proberen op te lossen voor ze worden uitgesproken maar verder ga ik niet, ter info.
Mijn vrouw wil niet dat ik de meest schrale aap daar ben.
Zegt dan ineens dat ge niet komt he seg, nee eerst doen alsof.

Amaai zeg, 1,5maand op voorhand bevestigen voor ne bbq, gij vraagt ook wel veel van een ongeplande-snul-met-kinderen zoals mezelf @TRUMP.
Ja Lint , allemaal goed en wel, maar de meesten weten toch ook wel begin juli al wat hun werk/verlof planning voor de maand nadien zal zijn hé :p

Het is gewoon zo dat ik alles wil geregeld hebben voor ik straks vertrek.
Want ik heb bv een BBQ stel voor let's say 10 personen,
maar ik kan gerust aan een veel grotere geraken ook. Maar dan moet ik die reserveren bij mijn schoonbroer.

Idem voor stoelen en tafels. Ik heb wel voor een man of 10, maar indien meer moet ik die ook gaan reserveren.

En dat doe ik toch allemaal liever ruim op voorhand , dat ik niet moet stressen.

Zoals de initiele POLL er uit ziet, zouden er maar 7 gasten komen.

Maar ondertussen heb ik al maanden niets meer van K-6 gehoord bijvoorbeeld, ook in deze thread niet.
En zie ik dat er toch wel andere users, ook willen komen, maar zich nog niet aanwezig hebben gezet.

DUS BIJ DEZE: gelieve jullie allemaal in de openingspost AANWEZIG te zetten bij de POLL, toch zeker tegen 04/07/23. Want anders is het niet meer te overzien.

En als laatste: voor de goede orde: IEDEREEN is uitgenodigd hé. Ik weet dat ik in het verleden bij bepaalde mensen misschien wat tegen de schenen heb getrapt (omwille van diverse redenen), maar ik zou niet willen hebben dat er ook maar 1 iemand wenst af te komen, maar niet durft hiervoor. Niemand mag zich uitgesloten voelen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vergeven en vergeten <3

EDIT: ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat @Tomski niet komt. DIe is van koksijde dacht ik? das toch niet ver... en lijkt me idd wel een goede keukenpiet.

Laatst bewerkt door een moderator:
EDIT: ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat @Tomski niet komt. DIe is van koksijde dacht ik? das toch niet ver... en lijkt me idd wel een goede keukenpiet.
Aalst maar verkast naar Denderhoutem tegenwoordig dacht ik.

En straks is de hele dag een grote hoax waarbij iedereen verbijsterd naar huis gaat na afloop.

THE GREAT DECEPTION OF 2023 - HOW TRUMP STOLE THE BBQ PARTY

Want ik heb bv een BBQ stel voor let's say 10 personen,
maar ik kan gerust aan een veel grotere geraken ook. Maar dan moet ik die reserveren bij mijn schoonbroer.

Idem voor stoelen en tafels. Ik heb wel voor een man of 10, maar indien meer moet ik die ook gaan reserveren
Ik kan makkelijk mijne kleine bbq meenemen, en een kampeertafel, als ge wilt.

En straks is de hele dag een grote hoax waarbij iedereen verbijsterd naar huis gaat na afloop.

THE GREAT DECEPTION OF 2023 - HOW TRUMP STOLE THE BBQ PARTY
Dat is ook goed. Dan doen we een dikke raid op zijn huis gelijk op het Capitool, en breken we de boel af. Met de groep die komt lukt dat wel peins ik.

Ik kan makkelijk mijne kleine bbq meenemen, en een kampeertafel, als ge wilt.

Dat is ook goed. Dan doen we een dikke raid op zijn huis gelijk op het Capitool, en breken we de boel af. Met de groep die komt lukt dat wel peins ik.
Wie speelt de shaman van deze volkswoede?

Wie speelt de shaman van deze volkswoede?
@Str8_6 die speciaal voor de raid is komen piepen. Ik zal de rol van Mike Pence op mij nemen, zo wat langs de zijlijn staan en tegelijk stilletjes "jeeeej" als "foei" roepen, maar vooral zeggen dat ik er echt niks mee te maken heb.

@Str8_6 die speciaal voor de raid is komen piepen. Ik zal de rol van Mike Pence op mij nemen, zo wat langs de zijlijn staan en tegelijk stilletjes "jeeeej" als "foei" roepen, maar vooral zeggen dat ik er echt niks mee te maken heb.
Ik hoop voor u dat er geen strop klaar hangt bij de afscheidsceremonie. :p

Ik hoop voor u dat er geen strop klaar hangt bij de afscheidsceremonie. :p
Och, dan vraag ik wel vergiffenis, en dat lukt wel want:
giphy.webp

Alle seg. Net er achter gekomen dat ik dat weekend in Bredene moet zijn. Komt goed uit 😁 Slaapplek al geregeld indien nodig haha

Shit, te laat gezien 😔 Het zou interessant geweest zijn om forumleden te zien. Het zou van Gunk Forum geleden zijn (23/09/2008 om precies te zijn) dat ik zoiets gedaan zou hebben😂

Ik zit op Alcatraz, anders had ik het nog overwogen. Als Trump een feestje geeft moet dat wel iets geven.

Shit, te laat gezien 😔 Het zou interessant geweest zijn om forumleden te zien. Het zou van Gunk Forum geleden zijn (23/09/2008 om precies te zijn) dat ik zoiets gedaan zou hebben😂
K6 heeft moeten annuleren.

Dus indien je wenst, kan je zeker nog komen. Maar wacht wel niet te lang meer, ik zou graag overmorgen 14/07 iedereen een PM bezorgen.
(ik vertrek 15/07 op reis) Met het grote nieuws, waar blijkbaar niemand meer aan denkt :p

Alle seg. Net er achter gekomen dat ik dat weekend in Bredene moet zijn. Komt goed uit 😁 Slaapplek al geregeld indien nodig haha
Maar doen moet je wel eerst in Bredene geraken natuurlijk :p
De nachtbussen gaan enkel van jabbeke naar Brugge (tot rond 02 uur), niet meer naar oostende.
Of Taxi van Jabbeke naar Bredene kan ook.

Of gewoon eerste bus de zondag ochtend nemen van jabbeke naar oostende, en daar dan de kust tram richting bredene :p
(enkele uren bij Wannez in de mobilhome of camper :D )

Terug
Bovenaan