Battlefield 6

Kom ik thuis en moet ik nog 45GB downloaden? Wat is het nut van preloaden dan 😆

Laatst bewerkt:
Heb zelfs 48 en 29Gb moeten downloaden nog. Maar eens ingelogd, gewoon met ons 2’en 4 uur kunnen gamen. Alles werkt flawless.

Mijn chinese Mchose K7 ultra muis is ook goed bevonden, en dat voor 70€ :).

Buiten 1 game die laggy was voor iedereen en een crash (maar niet zeker dat dit aan BF lag) vrij probleemloos paar uur kunnen gamen.
De mappen zijn wel wat hit & miss maar fun gehad.

Ik heb enkel de campaign gespeeld vandaag en vond dat bijlange toch niet slecht zulle.
Op 5 uurkes zat ik erdoor, kort maar wel nice.

Multiplay is voor morgen eens.

Net gekapt. Paar uur stevig geknald, net geen rank 20 al :biglaugh:
Wel vrijwel elk rondje team MVP dus puntjes gingen vlot. Niet slecht voor zo een oude mens tegen de jonge snotapen.

Top ervaring so far. Vond de queue eigenlijk niet echt een issue, iedereen geraakte er vlot in bij ons en relatief vroeg begonnen (18u30 ofzo).

Enige dat ik mis is een dedicated server browser. Heel klote als je met meer dan 4 mensen samen speelt en je bij mapchange in verschillende servers zit buiten je party. Die beslissing snap ik echt niet :)

Portal heeft browser maar daar zit je met al die funky playmodes, zegt me niks.

SUpergame. geen enkele issue gehad. Wel maar om 21u30 beginnen gamen.

Als dit de basis nog maar is oh boy
Hier toch al een bug gehad. Onze ticker van het team stond op 0, de andere op 1000 bij de start van het spel. Needless to say is het 0-0 geworden.

Aangezien het nu precies toch vlot draait voor de meesten ook maar gekocht nu 😄

Best interessante deal op instant-gaming voor Xbox spelers aan €56

Ik heb geen battlefield meer gespeeld sinds 1942, dus geen idee.

Ik ben vooral blij dat ik dat er zo iets is als de medic of engineer class, om me wat nuttig te maken.
Want de top kill list zal ik niet snel halen heb ik de indruk na een paar matches conquest. :biglaugh:

Ik heb geen battlefield meer gespeeld sinds 1942, dus geen idee.
Kan niet, de eerste bf- game verscheen pas in 2002

:oi22:

Beetje balen dat ik het niet kan spelen, maar om nu een nieuwe console te kopen terwijl ik amper nog game (zeker nu ook de gamepass duurder wordt en je die wel nodig hebt om online te gamen)…

Ik heb de 2 (en ook 2142), en de 4 gespeeld. We zien wel. Op het zicht ziet er het de 3 en 4 uit kwa sterkste invloeden.

Wat is er gebeurd met “geen pre-order” en “eerst zien dat het marcheert” :laugh:
Goh, de beta was toch prima?

Ik heb hem op amazon besteld om te spelen op Xbox.
Daarnet stond ik in de Fnac van Gent, daar worden blijkbaar geen Xbox games meer verkocht. Triestig dat verval van concurrentie.

Goh, de beta was toch prima?

Ik heb hem op amazon besteld om te spelen op Xbox.
Daarnet stond ik in de Fnac van Gent, daar worden blijkbaar geen Xbox games meer verkocht. Triestig dat verval van concurrentie.
Ja hoor, maar de launch day is altijd een groot vraagteken bij BF, vandaar.

Iemand idee of je de 10u proef versie kan spelen op ps5 ? Normaal wel maar ik vind het niet direct.

Edit Blijkbaar kan je deze niet 10u spelen.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het nu met de serverbrowser situatie?

In de beta was de matchmaking (of toch de implementatie daarvan) een van mijn grootste frustraties. Geen idee waarom je na iedere match opnieuw in een matchmaking gegooid werd en niet met dezelfde spelers naar een nieuwe map ging. Of nog beter, een server met map rotatie waar je eerst in team A speelt en daar na in Team B, voor je naar de volgende map doorging. Spelers wat samen houden maakt dat je op zijn minst een beetje een kans krijgt om een band op te bouwen.

De devs gaven altijd aan dat ze een goed systeem hadden daarvoor.
Maar lijkt mij er toch op dat het nog altijd weggestoken zit en vele het daardoor niet gebruiken, of zie ik dit verkeerd*?

* Heb de retail game niet, ga af op wat ik lees en zie op youtube.

Gisteren paar uurtjes gespeeld, toch wel zware BF4 vibes so far. Tot nu toe zeker onder de indruk.

Heb wel de indruk dat er veel nieuwe BF spelers bij deze lichting zitten. In Breakthrough toch al paar keer willen merken dat ze zich als aanvallend team zonder veel nadenken blijven kapotlopen op de defense, niemand die smoke grenades en dergelijke gebruikt. Wel super cool om dan als support je smokes te smijten waarmee je de aanval echt openbreekt.
Hiernaast merk k ook wel dat heel veel spelers niet wachten op revivess, wat wel wat frustrerend is als je als support speelt.

Terug
Bovenaan