Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HD pakketten vergeten?Kom ik thuis en moet ik nog 45GB downloaden? Wat heeft het nut van preloaden dan![]()
Bij Steam is daar allemaal geen onderscheid inHD pakketten vergeten?

Hier toch al een bug gehad. Onze ticker van het team stond op 0, de andere op 1000 bij de start van het spel. Needless to say is het 0-0 geworden.SUpergame. geen enkele issue gehad. Wel maar om 21u30 beginnen gamen.
Als dit de basis nog maar is oh boy
Hier toch al een bug gehad. Onze ticker van het team stond op 0, de andere op 1000 bij de start van het spel. Needless to say is het 0-0 geworden.
Kan niet, de eerste bf- game verscheen pas in 2002Ik heb geen battlefield meer gespeeld sinds 1942, dus geen idee.

Goh, de beta was toch prima?Wat is er gebeurd met “geen pre-order” en “eerst zien dat het marcheert”![]()
Ja hoor, maar de launch day is altijd een groot vraagteken bij BF, vandaar.Goh, de beta was toch prima?
Ik heb hem op amazon besteld om te spelen op Xbox.
Daarnet stond ik in de Fnac van Gent, daar worden blijkbaar geen Xbox games meer verkocht. Triestig dat verval van concurrentie.