Zeker dat dat een key is btw? Want toen ik gisteren nog even keek waren het enkel BF6 steam accounts die ze verkochten aan veel goedkopere prijzen.Ik heb een key besteld via Kinguin. Nog niets ontvangen maar dat volgt dan wellicht pas om 17u00?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker dat dat een key is btw? Want toen ik gisteren nog even keek waren het enkel BF6 steam accounts die ze verkochten aan veel goedkopere prijzen.Ik heb een key besteld via Kinguin. Nog niets ontvangen maar dat volgt dan wellicht pas om 17u00?
Gelukkig wel (voor Xbox welliswaar), net ook geleverd gekregen.Zeker dat dat een key is btw? Want toen ik gisteren nog even keek waren het enkel BF6 steam accounts die ze verkochten aan veel goedkopere prijzen.
Same here, terug in queue 446000Stevige queue, 325000 man voor mij en dan aan het einde van de queue een error code

Daarom dat ik tot morgen wacht om eraan te beginnen. 1 dagsje meer maakt niet veel uit maar zal vr veel minder frustratie zorgen!Same here, terug in queue 446000![]()

Ik heb een key besteld via Kinguin. Nog niets ontvangen maar dat volgt dan wellicht pas om 17u00?
Zeker dat dat een key is btw? Want toen ik gisteren nog even keek waren het enkel BF6 steam accounts die ze verkochten aan veel goedkopere prijzen.