Battlefield 6

Zet Pc aan na gisteren te preloaden, update na update binnentrekken. En dat 2x Man man :).

En nu in een queue, nog nooit van upscalen gehoord… :)

Laatst bewerkt:
Ik had maar een uur tijd, maar ook in queue op 400000+. Dan binnen geraakt en alleen tijd gehad om settings te doorlopen. Klote.

Iemand nog problemen? Alles is geïnstalleerd :angry::confused:

jHNY3P2.png

fIu5Nqv.png

Ja Steam forums staan ook al vol met soort gelijke issues, dat en de errors na connecting.
En tis niet alleen op steam maar ook via de EA app blijkbaar.
Zal wel goedkomen zekers.

Hier helemaal geen problemen gehad, half uurtje na launch ingelogd, 10 minuten in queue gestaan en de hele tijd kunnen spelen.

Had het vandaag in de Carrefour in mijn handen, maar dan toch nog niet meegenomen. Te zien aan de serverproblemen is het wss een goede beslissing geweest om nog een paar dagen te wachten.

Wel dikke wth: op de PS-store betaal je 79.99 euro voor de digitale standaardeditie, in de plaatselijke Carrefour hier was het 69.99 voor de fysieke editie?

Hier toch ook gene problemen, kleine 10 minuten in queue om de login servers te passeren, daarna al meerdere potjes zonder enig issue.

Eigenlijk vlot online kunnen gaan daarnet, 20 seconden in de queue maar voor de rest draait alles goed

Ik heb een key besteld via Kinguin. Nog niets ontvangen maar dat volgt dan wellicht pas om 17u00?

Zeker dat dat een key is btw? Want toen ik gisteren nog even keek waren het enkel BF6 steam accounts die ze verkochten aan veel goedkopere prijzen.

Ja zelfde vraag hier. Want qua keys is het max 5€ goedkoper of zoiets. De tijd van cheap keys zijn gedaan. Denk niet dat je met zo'n account veel kan doen als je al een Steam account hebt??

Terug
Bovenaan