Muscleduck
Well-known member
Volgend weekend terug open betaWaarom ben ik nu met vakantie?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgend weekend terug open betaWaarom ben ik nu met vakantie?![]()

Die heb ik volgens mij zonet ook gespeeld gehad in afwisseling met een andere map telkens.Zijn dan eigenlijk elke dag andere mappen ofzo? Gisteren ook begonnen en ik vind het wel top maar die map die ik gisteren vaak kreeg was echt verschrikkelijk…
Een schets:
Bekijk bijlage 43178

Speelde hem in breakthrough mode en dan begint het dus aan dat stuk. Verschrikkelijk gewoon.Die heb ik volgens mij zonet ook gespeeld gehad in afwisseling met een andere map telkens.
Dat is aan 1 kant van de map dit sniper festijn, de andere kant zijn er veeel minder![]()
Ik heb nu ook niet echt de indruk dat het cutting edge is kwa technologie. Als je kijkt naar battlefield 4 ziet dat er nu toch niet zoveel beter uit en dat draaide op een PS4.Waar ik redelijk van schrik is gewoon dat de game ZEER vlot draait en dan nog een beta versie, extreem gepolished of optimized ik weet het niet.
Voor de lol had ik nvidia overlay aangezet om mijn fps te zien, speel op ultra settings 1440p, mijn gpu wordt voor 99% gebruikt ik krijg 120 fps en mijn cpu zit maar amper aan 50%
ik heb een 3080Ti en een i7 13700. dus eigenlijk is mijn kaart aan het bottlenecken om 144 fps te krijgen. Maar nog altijd impressed dat het zo optimised is.
BF 4 heb ik nooit gespeeld, de vorige BF dan weer welIk heb nu ook niet echt de indruk dat het cutting edge is kwa technologie. Als je kijkt naar battlefield 4 ziet dat er nu toch niet zoveel beter uit en dat draaide op een PS4.
Het spel is quasi onmogelijk voor niet highend builds om 144fps gemiddeld te krijgen op alles ultra settings, zie hier CPU testen met een RTX 5090:Waar ik redelijk van schrik is gewoon dat de game ZEER vlot draait en dan nog een beta versie, extreem gepolished of optimized ik weet het niet.
Voor de lol had ik nvidia overlay aangezet om mijn fps te zien, speel op ultra settings 1440p, mijn gpu wordt voor 99% gebruikt ik krijg 120 fps en mijn cpu zit maar amper aan 50%
ik heb een 3080Ti en een i7 13700. dus eigenlijk is mijn kaart aan het bottlenecken om 144 fps te krijgen. Maar nog altijd impressed dat het zo optimised is.