Het is echt de laatste keer dat ik mij laat vangen aan een preoder als het van EA of activision komt. 90€ betaald voor dit... Fail

Het grappige is eigenlijk dat hetgeen ik voorspelde exact is uitgekomen en toch laat ik mij verleiden. Het is ook moeilijk soms om je niet te laten verleiden want ja, het is ondertussen alle schaamte voorbij en als je geen preorder doet en minstens 90€ dokt, dan ist een weekje langer wachten voor jou sukkeltje, want ja, zo zien die bedrijven gamers ook echt, sukkeltjes.
Hoe brak da spel gewoon speelt, das gewoon ongelooflijk dat zoiets kan, zeker gezien het budget dat ze voorhanden hebben. Ik dacht eerst dat ze de TTK belachelijk omhoog gedaan hadden de eerste uren, maar dan zag ik het overal doorsijpelen dat de hitreg gewoon zo bagger is tegenover de beta. Ze slagen erin om een release slechter te laten draaien dan een beta haha. Bugs a volenté, maar das geen verassing. Het is tegenwoordig een gegeven dat je voor 100€ niet teveel moet verwachten de eerste maanden. Men bezorgdheden zijn ook gewoon volledig uitgekomen. Maps zijn gewoon be-lach-e-lijk groot. In conquest ben je precies aan het jagen op een bedreigde zeldzame diersoort. Daar ben je meer bezig met zoeken en orienteren waar de vijand kan zijn dan te schieten. In breakthrough is het compleet het tegenovergestelde. Daar staat 128 man op mekaar te schieten van kant naar kant. Daar sta je ofwel stil en schiet je, met minimale beweging, of je loopt en gaat dood. Pure chaos, 0 plays dat je daar kan doen zonder van ergens in jacamaca doodgeschoten te worden van boven, onder, links, rechts... Map design is zo saai en slecht. Weinig moeite in gestoken.
Kan nog uren doorgaan over wat er allemaal mis is maar kan de moeite ni doen. Het is gewoon héél duidelijk dat die games niet gemaakt meer worden door gamers of waar gamers nog zeggenschap hebben. Het marketingteam beslist vooral. Oh yeah, 128 spelers! Tornado's! Bigass maps! Maar de uitwerking ervan is gewoon heel slecht. Als je een bigass muur zet in die map renewal en je 128 man verplicht door 1 poort wil zien gaan van de éne kant naar de andere, dan weet je gewoon dat die mensen die dat bedenken gewoon geen flauw benul hebben van waar ze mee bezig zijn. Der is geen gamer op aarde met 1 breincel die zoiets kan bedenken en denkt van "jah, das een goed design idee. Dat wordt leuk" Komaan zeg, haha. Triestig dit. Al die open vlaktes ook constant. Joenge joenge echt