Battlefield 2042

Battlefield 2042

Meestal sukkel ik in COD met kills maken, maar nu is het omgekeerd.
Enorm veel moeite met sommige wapens.
Welke vinden jullie de betere ?
Probeer eens die SVK rifle, is wel single fire.
2 keer tappen en ze liggen neer, 75 shot power. Die gaat wel nog nerfke krijgen denk ik.

Zoals al gezegd de SVK, daar speel ik op bepaalde mappen mee (bv. die sneeuwmap).
Andere mappen speel ik met M5A3. Moet alleen nog wat meer kills halen om dan eens te kijken wat men go to attachments zullen worden.
Ik hou wel van het scopes wisselen, gebruik ik toch wel vaker dan ik dacht.
SMG's nog niet echt een van uitgeprobeerd, maar ik denk dat de PP29 daar ook wel een toppertje is.

Om een of andere reden liggen de 2042 wapens mij wat minder, enkel die DM7 kom ik redelijk mee uit de voeten. Als ik dan naar BF3 Portal switch lukt alles veel beter ...

Noshar Canals Conquest is zalig btw. In de tijd op de PS3 gespeeld, maar dat was daar toen 16v16.
Deze versie is heerlijk. Hopelijk komen er in de volgende seizoenen nog wat BF3 maps bij.

Waarom gaat dat spel na iedere game een nieuwe server zoeken? Krijg er het sch**t van dat ik telkens dezelfde mappen opnieuw moet spelen op die manier. Laat mensen toch in de server zitten zodat we map rotatie krijgen.

Waarom gaat dat spel na iedere game een nieuwe server zoeken? Krijg er het sch**t van dat ik telkens dezelfde mappen opnieuw moet spelen op die manier. Laat mensen toch in de server zitten zodat we map rotatie krijgen.
Wellicht zullen ze uitgerekend hebben dat ze op die manier het vaakst volle servers hebben. Maar ja, dat is wel kut inderdaad.

vind het maar een zeer matige game... de poging om big scale open warfare te doen... vind ik persoonlijk zeer zwaar tegenvallen...
*soms ben je alleen maar aan het rond lopen...
*64/64 ligt het overal vol van de snipers
*wapen zijn precies ook dat niet + de hitboxen die precies niet kloppen
*te grote mappen waar er dan vaak niks aan het gebeuren is

ze hadden beter wat het BF3 concept aangehouden en 16/16 of 32/32 gedaan wat volgens mij echt wel het limit om wat fun te kunnen hebben...
nuja ergens dan elk zen smaak ofc maar voor mij is het atm een dikke tegenvaller.

enkel die retrieve hard rive mode vind ik wel nog leuk, als je 3 vrienden hebt is dat wel leuk tactvol spelen

Wellicht zullen ze uitgerekend hebben dat ze op die manier het vaakst volle servers hebben. Maar ja, dat is wel kut inderdaad.
Denk ik ook. Bij BFV had je vaak dat je na enkele rondjes op een half lege server bezig was. Dat heb je met dit systeem niet voor. Maar ze zouden op zijn minst de squads mogen samenhouden...

Wat ben ik blij dat ik dit eerst via ea play heb kunnen testen. Dergelijk onafgewerkt product is het kopen niet waard imo. Het heeft potentieel maar tegen dat alles is opgelost zijn we +6 maand verder en koop je het aan de helft van de prijs.

De trend van onafgewerkte games zet zich nu toch al een paar jaar verder. Wint men dan zoveel aan pre-orders? Want als ik zie dat je kan refunden schieten ze toch in hun eigen voet?

De trend van onafgewerkte games zet zich nu toch al een paar jaar verder. Wint men dan zoveel aan pre-orders? Want als ik zie dat je kan refunden schieten ze toch in hun eigen voet?
Als ik zie hoe normale IT projecten lopen vind ik het allemaal niet zo verrassend.
Het is een ongeschreven regel dat een project altijd langer duurt dan de vooropgestelde deadline, en dan wellicht daarna ook nog eens langer dan wat je eerst er bij telde, ...
Bij game development zal dat wel niet anders zijn, echter heb je daar ook nog eens een publiek waaraan je maar 1, slechts 2 vertragingen kan uitleggen. Plus de board die dan nog eens centen wil zien... Op de duur plooit zo'n dev team dan maar en gaan ze live met een Minimum Viable Product.

Wat ben ik blij dat ik dit eerst via ea play heb kunnen testen. Dergelijk onafgewerkt product is het kopen niet waard imo. Het heeft potentieel maar tegen dat alles is opgelost zijn we +6 maand verder en koop je het aan de helft van de prijs.

Niets nieuws IMO, of ben je de shitstorm vergeten toen BF3 uit kwam?

Terug
Bovenaan