Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ik amuseer me er eigenlijk ook wel echt goed mee. Al zijn er inderdaad wel een heleboel dingen die me irriteren na wat te spelen:
- Weapon balance, SMG's hebben te veel range imo. Ook de balans DMR- AR vind ik niet goed
- Vehicle OP. Zeker die hoovercraft en bepaalde helikopters zijn echt belachelijk atm
- Waarom kan ik niet van squad veranderen? Zo ongelofelijk irritant als je bij mongolen zit die alleen maar solo spelen
- Hitbox registration trekt echt op niks. Bodyshots die om beurt registeren of gewoon helemaal niet.
- Waarom dat ongelofelijk irritant animatieke wanneer je spawnd of geriveved word, gewoon al een paar keer opnieuw door dood gegaan
- Scoreboard mis ik ook
- En dan die irritante outstanding perfomance met hun dwaze one liners om de game nog maar wat te rekken

Dat zijn zo de eerste dingen waar ik zo aan kan denken. Ze hebben precies nog wel wat te patchen :unsure:

Klopt, je ziet op welke positie de squads staan (van uw team dan). Je ziet enkel de kills/assists/death van je eigen squad. Een mooi overzicht van iedereen zoals vorige edities is er niet meer.

Gisteren een paar potjes gespeeld met vrienden. In groep begin ik het spel te apprecieren

Als ik op Xbox de 'start'-knop indruk zie ik wel het overzicht van alle teams? Maar inderdaad niet zo overzichtelijk als vorige games.

Ik ben ook aan het hopen op een Conquest mode met 64 spelers. 128 is teveel chaos en teveel lopen als je geen voertuig hebt.

t’is nog vroeg om te zeggen, maar momenteel vind ik Vanguard pak beter en leuker.
Maar mijn mening kan nog veranderen. Het is zeker niet slecht.

- Waarom kan ik niet van squad veranderen? Zo ongelofelijk irritant als je bij mongolen zit die alleen maar solo spelen
Je kan wel van squad veranderen, Esc > Squad and players > Rechtsklikken op uw naam en dan vraagt hij of je zeker bent dat je van squad wilt veranderen en kom je in een random squad terecht waar plaats is.

De vorige Battlefield (5) is van november 2018 dus 3 jaar oud. Dus van Battlefield kunt ge toch niet zeggen dat ze elk jaar uitmelken.

Nee maar ge kunt toch ook niet zeggen dat het de laaste jaren goede bf zijn buiten bf1
Ik heb persoonlijk meer uren in BF5 gestoken dan in de 1 maar da’s persoonlijk uiteraard.

Nu BF heeft altijd al dramatische launches gehad (wat ik niet goed praat uiteraard) dus hopelijk komt het met deze ook nog helemaal goed.

Servers zijn wel enorm zwak, constant rode server icoon.
Hopelijk kunnen ze dit wel fixen, anders lijkt me dat 128 man gewoon to much is voor die servers.

Die sneeuw map al 2 keer gehad en daar haal ik constant 100 fps en alles vloeiend.
Enkel moet ik nog eens die map krijgen met die wolkenkrabbers. Die map killed mijn fps echt enorm.

SVK is mijn wapen voor mee te spelen, 2 shots en ze zijn dood.

Meestal sukkel ik in COD met kills maken, maar nu is het omgekeerd.
Enorm veel moeite met sommige wapens.
Welke vinden jullie de betere ?

Terug
Bovenaan