Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ja ik heb dat ook. Maar wat is nu de fps? die van uw gpu of die van uw cpu?
Ik geraak trouwens niet meer online.
Ik vraag me da eigenlijk ook af, ik veronderstel de gpu zeker.
Daarnet ook uit de game gesmeten geweest.

kas.png

Ik vraag me da eigenlijk ook af, ik veronderstel de gpu zeker.
Daarnet ook uit de game gesmeten geweest.

kas.png
Hier dezelfde error op PS5. Heel de dag uitgekeken om na mijn werk te kunnen spelen, nu worden we weer met EA hun crappy servers geconfronteerd. En dan is het nog maar een beperkt deel dat kan spelen, wat gaat dat geven op release als iedereen kan spelen 🙈

Daarstraks gespeeld en eigenlijk heel goede fps op men 3090 in 4k, had in reviews gelezen dat het slecht zou zijn, maar geen last gehad.

Game getest op xbox en daar loopt hem toch pak vloeiender dan op mijn pc.
Portal getest op xbox en amper dips gehad, op pc dan maar portal nog eens getest. Maar blijft gewoon dat cpu probleem.
Als het niet dipped speelt de game echt wel goed.

Misschien volgendeweek een patch die dit kan verhelpen hopelijk.

Daarstraks gespeeld en eigenlijk heel goede fps op men 3090 in 4k, had in reviews gelezen dat het slecht zou zijn, maar geen last gehad.
Dan zijde gij rap content zeker ? :D
Ik heb ook 3090 op 1440p en moet al wa settings naar beneden halen om toch tussen de 80 - 100 fps te kunnen schommelen.
Met zo'n kaart zoude verdorie rond de 140 fps minimum moeten zitten. (op BF V had ik rond de 150-170 fps op max settings)

Ja ik heb op 4k ultra wide steady 80fps me een 10700k en rtx3090 (geen dlss en ook geen raytracing). Gemeten me afterburner. heb fps daarop gelimit tot 80 wel, zal morgen eens kijken naar max fps.

Krijgen jullie ook een fout melding bij warfare op de ps5?
Portal werkt wel.....

Unable to load persistence date. Check internet conneection, ......

Krijgen jullie ook een fout melding bij warfare op de ps5?
Portal werkt wel.....

Unable to load persistence date. Check internet conneection, ......
Is voor iedereen. Hun servers trekken op nul de botten en duurt nogal lang tegen dat ze het oplossen.

In portal veel XP Boost servers te vinden, goed bezig EA :angry:

Portal is fucked up
Ja, gisterenavond op een livestream van LevelCapGaming gezien...
En niet gewoon XP boost, de meeste waren dan nog bait servers waarbij iedereen die joint bvb met een knife en 1 health spawned, om dan afgemaakt te worden door een enkele squad met RPGs en infinite ammo...

Hopelijk verandert Dice snel een aantal zaken zodat je met bepaalde rulesets geen active server kan aanmaken voor ze door iemand gereviewed zijn.

Zitten jullie op een discord ofzo om samen te spelen?Kheb geen vrienden die het ook spelen dus ben altijd solo.

Ben ik de enige die het eindscherm na een spel super irritant vind?Al die info van wie meeste kills heeft ofzo interesseert me niet maar kan het niet skippen...

Laatst bewerkt:
en welke processor hebde dan?
En kijkt ge naar de fps counter van Nvidia of die van ingame zelf? die niet hetzelfde toont.
ryzen 9 5950x had gisteren morgen 144fps dan geen problemen met bf , gisterenavond maar 80fps meer en lag, connection problemen enz
en was met nvidia

Terug
Bovenaan