Battlefield 2042

Battlefield 2042

Uurtje portal gespeeld, zalig om terug bc2 rush te spelen. Qua bugs viel het tot nu toe ook heel goed mee tegenover de beta, ook de performance is een pak beter. Straks eens 2042 proberen.

Ik tegen de avond terug van 3 dagen Centerparcs.

10u trial via Gamepass zeker?

Daarnet 1 in men team stop camping, ben wel recon me een drone voor enemies te taggen e :rofl:
Beste vanal, zat in een hanger en iedereen liep me voorbij :D

De tickets mogen wat hoger, liefst 1000 i.p.v. 100, TDM canals duurt maar 2min & half.

De maps in All Out Warfare zijn mega groot.

Er is zo veel te doen en te ontdekken in Portal, hopelijk komen er meer servers, er zitten sowieso servers bij met hoge ping & waar er ampers spelers op zitten.

Ik amuseer mij rot op dit moment met Portal.

Ik hoop ook dat er nog kleinere mappen/servers komen. 128 is soms echt gewoon teveel chaos, ik hou wel meer van close combat tactische kleine maps.

Conquest van 2042 met 128 spelers liep echt niet vlot bij mij... Spelers waren onzichtbaar behalve hun wapen, Mijn eigen wapen werd ook onzichtbaar als ik een andere attachement wou kiezen en van 60 fps naar 30-40 fps als ik op een stuk zit met veel volk en actie. Ook al een disconnect naar het menu gehad.

Dan maar eens portal proberen en dat liep al een heel stuk vlotter met betere perfomance wss omdat het een 64 spelers server was. Battle of the Bulge matchke gedaan en daar was ik direct een van de top spelers en top squad na mijn eerste match. :cool:

Benieuwd naar de andere Portal modes vooral totdat ze een paar patches hebben gedaan voor de main game maar mijn zes jaar oude cpu zal er ook wel voor iets tussen zitten. :)

soms ist wel tof op die oude mappen. Maar die nieuwe zijn A te groot en B spuuglelijk.
Denk dat hun meest gespeelde mode gewoon portal gaat zijn, daar speelt het wel stukken vlotter en sneller.
Enige dat ik doe op die nieuwe mappen is met die drone vliegen en dan mag ik nog minuten zoeken achter enemies voor te spotten.

Als ik die overlay aan zet via de console voor de fps te zien. Zie ik mijn cpu enorm veel dippen in het rood.
Is precies het enige die last heeft, ga nog mogen denken dat ik mijn cpu ga mogen upgraden :help:

Als ik die overlay aan zet via de console voor de fps te zien. Zie ik mijn cpu enorm veel dippen in het rood.
Is precies het enige die last heeft, ga nog mogen denken dat ik mijn cpu ga mogen upgraden :help:
Ja ik heb dat ook. Maar wat is nu de fps? die van uw gpu of die van uw cpu?
Ik geraak trouwens niet meer online.

Terug
Bovenaan