Battlefield 2042

Battlefield 2042

Voor mij is het veel beter. Amper bugs maar wel lange laadtijden en unskippable bullshit schermen. Heb nog wel niet zoveel kunnen spelen.

Die recon drone is toch hemels, zoveel xp dat je daar mee kan sprokkelen :D
En niemand heeft door dat je daar vliegt, 5 xp per spot en 50 xp per spot dat ze killen.

Juist wat zitten spelen met de trial op series X. Plots valt men console gewoon uit, hard crash. Moest hem volledig rebooten. Jammer vond wat ik speelde echt plezant, maar dit kan niet door de beugel jong. Zou niet willen dat men console naar de zak gaat.

Het zit precies al vol hackers? In 2042 werd ik in een match meerdere keren door een onzichtbare speler gekilled, kan ook een bug zijn natuurlijk. Maar net in portal bc2 was er een enemy die vanop 10km afstand iedereen met een machine gun afmaakte, had 200+ kills op het einde... Dit leek mij wel een hacker.

Die recon drone is toch hemels, zoveel xp dat je daar mee kan sprokkelen :D
En niemand heeft door dat je daar vliegt, 5 xp per spot en 50 xp per spot dat ze killen.
Spotten doe ik ook altijd veel in battlefield. Ook veel makkelijker om ze te zien zitten terwijl je erop schiet.

Wel een zwaar spel.
Ga mijn cpu moete upgraden.
Heb nu een 8600k.
i7 7700k hier, mits wat tweaking werkt deze game wel cva.
Heel veel mensen hebben problemen, is gewoon de game zelf en niet perse je hardware.

YouTuber SkillUp even confirms that he’s getting around 90 FP at 1440p on Battlefield 2042’s Low settings, which is quite worrying. Especially so when you consider the content creator is running on an NVIDIA GeForce 3090 graphics card and Ryzen 9 3950X CPU.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik het spel rotslecht vind? Nu heb ik alle battlefields sinds echt het begin kapot gespeeld. Tot vorige week nog bijna dagelijks de V gespeeld. het is precies 1 groot helicopter en tank festijn. Wil ik rustig een vlag cappen. 5 tanks die staan te kamperen rond een vlag. Te voet rondwandelen lukt amper want je wordt van bovenaf wel kapotgeschoten. Heb nu een 3 tal uur gespeeld en het is de eerste keer ooit dat ik denk aan een refund.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik het spel rotslecht vind? Nu heb ik alle battlefields sinds echt het begin kapot gespeeld. Tot vorige week nog bijna dagelijks de V gespeeld. het is precies 1 groot helicopter en tank festijn. Wil ik rustig een vlag cappen. 5 tanks die staan te kamperen rond een vlag. Te voet rondwandelen lukt amper want je wordt van bovenaf wel kapotgeschoten. Heb nu een 3 tal uur gespeeld en het is de eerste keer ooit dat ik denk aan een refund.
Ben het met je eens , rondlopen te voet lukt bijna langs geen kanten.
9 van de 10 keer is het door een tank , helikopter dat je wordt doodgeschoten.

Ook zijn de maps veel te groot voor mij.

Gelukkig kan je 10u gratis spelen met EA.

Iemand die weet hoe ge targets kunt aanduiden als squadleader ? Vind het zelf niet direct terug en de control layout vermeld ook niets. Speel het op PS5.

Vind het spel ook minder dan verwacht, heb nog niet het typische bf gevoel gehad. De maps vind ik niet zo wauw, iets te groot naar mijn goesting en teveel open ruimtes. Het had allemaal iets meer opgevuld mogen zijn, en meer actiegericht. Mis ook een soort missle launcher met lock on mogelijkheid voor die heli's uit de lucht te halen. Want als er ene mee vliegt die er verstand van heeft ben je bij veel capture points gewoonweg kansloos, veel succes om ze dan neer te halen. Ook de damage die word aangericht door de bazooka is gewoonweg te laag, daarnet drie missles op zo een hoovercraft geschoten en hij was nog intact. Er is ook heel weinig teamplay, bij de start van een map zie je ze allemaal snel een voertuig nemen en dan rijden ze alles en iedereen voorbij, kan al de rest kilometers te voet afleggen naar de spawns. Als ik een voertuig bemachtig dan stop ik en laat ik de rest instappen en neem ze mee naar de capture points. Gisterenavond drie uurtjes proberen spelen tussen al die server errors door en vandaag al bij al probleemloos een vijftal uurtjes gespeeld en nog maar twee of drie games gehad waarin je kon spreken van enig teamwork binnen het squad. Bedroefend weinig dus. Hopelijk betert dit nog.

Iemand die weet hoe ge targets kunt aanduiden als squadleader ? Vind het zelf niet direct terug en de control layout vermeld ook niets. Speel het op PS5.

Mis ook een soort missle launcher met lock on mogelijkheid voor die heli's uit de lucht te halen.
Mikken op de vlag en dan R1.
Die missile launcher is er toch? Heb wel de indruk dat de lock on afstand generfed is tov de beta :)

Ik vermaak me er voorlopig goed mee. Er zitten duidelijk nog wat dingen in die echt een pak beter kunnen, zoals bv. die hoovercraft wtf.

Terug
Bovenaan