Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

Dus een stap terug richting BF3-4? Kan enkel maar beter worden dan. Blijft wel dat de maps véééééééél te groot zijn.
 
Als je net wat MWII gespeeld hebt valt toch wel op hoe hard je de optie mist om op randen te leunen.
 
Maar vind je het logisch dat MG’s in 2042 nergens te deployen zijn? Dat kon tenminste bij V, en vanaf 4 was er contextual lean. Ontbreekt allemaal bij 2042.
Das wel waar wat je zegt, Speel feitelijk nooit met MG's. Hoe dan ook, t'is de slechtste battlefield ooit. Gelukkig een pak verbeterd sinds de release.
 
Mijn pc freezed bij elke map verandering en soms random.Ik heb BF Hardline een kans gegeven en met enige fierheid kan ik zeggen dat viceral games de Beste BF heeft met Hardline dan volgt BF3 BC 2 en BF4 en BF2.
 
Bf2042 zou toegevoegd zijn aan EA play, en dus Xbox game pass ultimate gratis te spelen. Straks maar eens installeren want meer dan de beta heb ik er nog niet van gespeeld…
 
Ik ben nog altijd slecht in 64 vs 64
  • Geen gevoel impact te hebben
  • vaak gewoon lopen en doodgaan en terug lopen naar objective
  • Soms lege momenten
  • Ik heb gevoel dat 95% snipers zijn
32 vs 32 ging dan weer veel vlotter en was aangenamer.
 
Ik ben nog altijd slecht in 64 vs 64
  • Geen gevoel impact te hebben
  • vaak gewoon lopen en doodgaan en terug lopen naar objective
  • Soms lege momenten
  • Ik heb gevoel dat 95% snipers zijn
32 vs 32 ging dan weer veel vlotter en was aangenamer.
Vooral als je juist MW2 gespeeld hebt voelen de wapens haast aan als met rekkertjes schieten. 'T is toch een heel ander beest. On the bright side, het loopt wel heel goed hier, nog beter dan ervoor. Geen crashes, weinig echt storende glitches.
 
Ik speel het nog altijd via mijn gratis tijd op EA Play en het kan op zijn allerbeste nog altijd niet aan de tenen geraken van BF 2142. Ik begrijp niet hoe, wat, 15-20 jaar na datum daar geen verbetering op kon komen. De overgang van de long range combat naar de titan combat alleen al, zo tof en plezant dat dat was ook al had je grenade overload etc dat voelde echt aan als een adventure met duidelijke doelen en gevarieerde combat.

Ik blijf dit écht triest vinden.
 
Ik speel nu alle dagen BF Hardline , wat een topgame, wss beste spel ooit.Ik vind het alleen spijtig dat ik dit niet eerder ingezien heb (stupid me) Wel content dat er elke avond een volle server is met 64man.
 
Ik speel nu alle dagen BF Hardline , wat een topgame, wss beste spel ooit.Ik vind het alleen spijtig dat ik dit niet eerder ingezien heb (stupid me) Wel content dat er elke avond een volle server is met 64man.
ik denk dat ge dan ook tot een heel klein groepje hoort die dat de beste BF ooit vind :)

Ik vond hem opzich ook wel leuk, maar nu zeker niet de beste ooit :D
Dat blijft voor mij nog altijd BF1942, maar heeft wss ook met nostalgie te maken :)
 
Nog iets: misschien ben ik gewoon reteslecht en is dit een excuus, maar de latency voelt echt slecht aan.
Het lijkt alsof ik dood ga als ik al ergens achter ben, maar latency vant spel gewoon suckt en die zegt nee nee kogels waren nog onderweg.
Ik vind BFV nog wel een goeie. Speelt snel en nog wel toffe mappen.
 
Terug
Bovenaan