Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

Er zijn vele goede BF games, maar heb nu ingezien wat een parel hardline is, hou ook van BF2,BF3,BF4,BC2 op Hardline zijn er ook die er zot van zijn Ik begrijp wat je zegt, heb het zelf ook pas laat ingezien.
 
Vandaag nog eens gespeeld na lange tijd en amuseer er mij wel mee.
Speelt een stuk vlotter/fijner dan ervoor :smile: .
 
Het is zeker al veel verbeterd, amuseer mij ook wel mee en ze kunnen dit nog een pak verbeteren, mogen ook niet vergeten dat andere Vorige BF edities ook gewoon onspeelbaar waren hier toch.
 
Wel eens kans geven.

Speelt deze nu een stuk beter?
Wereld van verschil.
Maat van mij had na de beta direct zijn pre-order gecancelled, terwijl hij hele grote BF fan is.
Maandje of twee terug toen het in promo stond heeft hij het een kans gegeven en heeft ondertussen al tegen de 100u gameplay.

Ik zelf begin het ook liever terug te spelen. Maar 't is zeker verre van perfect, misschien waren onze verwachtingen gewoon te hoog?

De nieuwe mappen zijn allesinds een stuk beter dan de originele en de originele zijn voor een deel al verbeterd.

In het begin kreeg het van mij 0/10 omdat het gewoon een brak kut spel was, ook naar pc performance.
Zou het nu een 7 geven denkik :), dus als het in een koopje staat, of zelfs gewoon gratis, gewoon eens proberen dan :)
 
Ik amuseer mij er wel goed mee (ben pas beginnen spelen toen het in de Xbox game pass zat), vooral de Friday night battlefield events zijn vaak dikke fun.
 
Kan iemand op PS5 de PS4 versie downloaden en zo samen spelen?

Best zot dat dit spel nu al beschikbaar wordt op PS+
 
Nog iemand dat de laatste update niet kan updaten? heb ondertussen al verschillende kern een clear cache gedaan maar lukt helaas niet
 
Terug
Bovenaan