Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

Ben er nog eens mee begonnen na de update en speelt al een stuk beter.
Niet het gevoel als de betere battelfields, maar speelbaarder dan in het begin :unsure: .
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Ben ook nog eens herbegonnen na maanden. 'T is heel vreemd. Ik haat het spel nog steeds min of meer want er is zoveel dat niet werkt en ontbreekt maar anderzijds... het speelt wel zoals Battlefield. It's kinda fun :unsure:
 
Idem, sinds season 1 terug begonnen. weinig tot geen bugs op te merken. Niet het BF1 of BF V gevoel maar het blijft een leuk spel
 
Same, ook vorige week nog eens opnieuw een kans gegeven en het speelt al veel beter. Wat me ook onmiddellijk opviel was dat er veel meer in team gespeeld werd ten opzichte van bij launch.
 
Had de testversie nog eens opgestart maar na Cod Vanguard is dees precies supermoeilijk 🤣.
Weet niet waar ik moet kijken en weer wennen aan andere besturing…
Ik word oud denk ik 😂
 
Gisteren ook opnieuw kans gegeven na de update en speelt toch wel pakken beter als de release.
Ook tof dat Kaleidoscope is aangepast, minder open.

Voor een potje of 4 vind ik het nog tof, maar daarna boeit het me toch niet veel meer..
 
Gisteren ook opnieuw kans gegeven na de update en speelt toch wel pakken beter als de release.
Ook tof dat Kaleidoscope is aangepast, minder open.

Voor een potje of 4 vind ik het nog tof, maar daarna boeit het me toch niet veel meer..
Sorry, het was Renewal!
Kaleidoscope is nog niet in de rotatie terechtgekomen.
 
Zijn er nog mensen die op een gegeven moment hun zoom niet meer kunnen gebruiken en precies 'lag' hebben? Begin er echt irritant van te worden
Er is een gekende bug waarbij dit gebeurt als je uit een voertuig stapt en je hebt een grenade launcher underbarrel op je wapen. Op youtube zijn er wel wat videos over te vinden en wat de workarounds zijn
 
En weer een update waarin het een en ander fout is. Geen enkele van de "nieuwe" wapens heeft de juiste modifiers. De AM40 gedraagt zich gelijk een SMG, de legacy wapens ontbreken hun beloofde skins en recoil zit compleet scheef etc etc. Ik vraag me toch af waarom EA er niet in slaagt om deftige developers te vinden voor Dice. Maar de oude zijn duidelijk al heel lang vertrokken.
 
En weer een update waarin het een en ander fout is. Geen enkele van de "nieuwe" wapens heeft de juiste modifiers. De AM40 gedraagt zich gelijk een SMG, de legacy wapens ontbreken hun beloofde skins en recoil zit compleet scheef etc etc. Ik vraag me toch af waarom EA er niet in slaagt om deftige developers te vinden voor Dice. Maar de oude zijn duidelijk al heel lang vertrokken.
Ik deel dit gevoel toch ook wel. Nieuwe map is best wel fun, maar ik heb zo veel meer performance issues met andere dingen. Ik speel het bij gebrek aan beter, maar als COD MWII meevalt later dit jaar dan vliegt deze weer onder een dikke laag stof.
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Terug
Bovenaan